quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:25 schreef Leandra het volgende:
Damn... als ze regelmatig gaan trivianten dan moet ik toch maar weer streams nemen....
Dat dus, als er dan toch 10 tot 15 COSsen op een dag volgebaggerd worden dan mag je tenminste verwachten dat de OP's enige duidelijkheid over de kennelijk interessante gebeurtenissen in de villa bevatten..quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies dat zei ik 2 post onder de Openingspost ook al. Snel geopende COS behoort een OP te hebben.
o sry ik bedoel geen kroeskop ofzo, ik wil niet discrimineren ofzoquote:
Als iedereen gewoon een OP maakt kun je ook super snel een beetje bijlezenquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies dat zei ik 2 post onder de Openingspost ook al. Snel geopende COS behoort een OP te hebben.
check pmquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:28 schreef blomst het volgende:
[..]
En daar heeft een modje aan meegewerkt?
Gisterquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:30 schreef PumaStreamer het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/19865/7dbecee2/index.html
wanneer was dit?
gisteren tegen de avond geloof ik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:30 schreef PumaStreamer het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/19865/7dbecee2/index.html
wanneer was dit?
Of je legt gewoon even uit dat je dacht dat dat het antwoord was op de triviantvraag op de streamsquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:30 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
o sry ik bedoel geen kroeskop ofzo, ik wil niet discrimineren ofzo
ik bedoelde nelie smit kroes
whehehehe
Ik krijg steeds meer de indruk dat degenen die zich het meest inzetten, het meest gefrusteerd of bespot worden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:28 schreef blomst het volgende:
[..]
En daar heeft een modje aan meegewerkt?
Mijn mening ook!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer de indruk dat degenen die zich het meest inzetten, het meest gefrusteerd of bespot worden.
Mijn mening. Geef maar een ban.
he verdorie heb ik dus gemistquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Gert en Voyeur deden een poging tot grappig zijn en stoer doen over Beequeen. Hij is zo grappig dat eigenlijk niemand het snapt op een enkeling na.
Mwoehahaha![]()
Okay... als er nog 2 keer getriviant wordt terwijl ik de COS lees dan offer ik er wel wat beltegoed aan op..quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Goed voor de Kwaliteitsposts !
Helaas, het is alweer afgelopen......![]()
nooit direct antwoorde geven, geleerd van nixquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je legt gewoon even uit dat je dacht dat dat het antwoord was op de triviantvraag op de streams
quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:35 schreef Nostalgist het volgende:
Beiden wisten het antwoord niet.....
Met wat?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:34 schreef petraa het volgende:
Lieke gaat Dennis aanpakken
niks niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:33 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Boete??..nieuw deurtje...iets?? of wederom niks voor die agressivo.
Psies....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |