want? het is zo ernstig als ze producten downloaden van een bedrijf wat hard schijt heeft aan z'n klanten?quote:
Heerlijk! ik ben het ook naar beneden aan het pompenquote:
Mc Donalds en Happy Hour voor deze meneer...quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Heerlijk! ik ben het ook naar beneden aan het pompen
lekker niks betalen, en jij alleen maar naar mensen zuchten enzo.
kan ik vanavond voor het bedrag dat je anders voor fifa had moeten betalen lekker uit eten en 20 bier kopen
en de volgende dag brak fifa spelen
dat en het is EA.. daar verwacht je gewoon niet veel vanquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Heerlijk! ik ben het ook naar beneden aan het pompen
lekker niks betalen, en jij alleen maar naar mensen zuchten enzo.
kan ik vanavond voor het bedrag dat je anders voor fifa had moeten betalen lekker uit eten en 20 bier kopen
en de volgende dag brak fifa spelen
Dat gelul over EA altijd, die maken ook goeie games hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:31 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
dat en het is EA.. daar verwacht je gewoon niet veel van
heb em nu ook binnen kijken of het wat is maar zal wel niet, EA![]()
Zekers.. maar geen goede fifa... altijd al slap geweest(ok ik ben dan een PES fanboy maar komop zeg wanneer heb je echt kunnen genieten van fifa EA?)quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat gelul over EA altijd, die maken ook goeie games hoor.
Fifa 08 > PES 2008quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:50 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Zekers.. maar geen goede fifa... altijd al slap geweest(ok ik ben dan een PES fanboy maar komop zeg wanneer heb je echt kunnen genieten van fifa EA?)
ik heb inderdaad nog beasts & bumpkins liggen van hun, zeer vermakelijk, uit 1996. 'ns kijken, laatste goed uitgewerkte game van EA. ehmmm... dan moet je toch behoorlijk ver terug in de tijd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat gelul over EA altijd, die maken ook goeie games hoor.
Die demo op de pc speelt wel lekker idd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fifa 08 > PES 2008
Afgaande op beide demo's dan.
Skate !quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:04 schreef Sora het volgende:
[..]
ik heb inderdaad nog beasts & bumpkins liggen van hun, zeer vermakelijk, uit 1996. 'ns kijken, laatste goed uitgewerkte game van EA. ehmmm... dan moet je toch behoorlijk ver terug in de tijd.
Demo's zeggen mij niet veel.. die speel ik ook nooit.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fifa 08 > PES 2008
Afgaande op beide demo's dan.
Een mening gebaseerd op een halve helft, tsja...quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:37 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Ik heb het spel gedownload, maar ik ben hem na een halve 1e helft alweer aan het uninstallen(serieus)
Waarop is die "8" gebaseerd? Het spel is compleet hetzelfde als 2007,2006,2005 etc etc.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een mening gebaseerd op een halve helft, tsja...
Ik las dat een Frans game-magazine (Joypad) Fifa 08 beter vind dan PES 2008. (Fifa kreeg een 8, PES een 7)
Fifa 08 zou realistischer zijn qua gameplay (PES is nu te arcade).
Ach we zien ’t wel, ik ga gewoon voor Fifa, al is het maar voor de verandering na een hele rits PES games.
Geen idee, ik heb het blad niet gelezen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:03 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Waarop is die "8" gebaseerd? Het spel is compleet hetzelfde als 2007,2006,2005 etc etc.
WOW een andere pasingstechniek (waar ik niets van merk).quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het blad niet gelezen.
Maar als je langer dan een halve helft had gespeeld, dan had je zeker gemerkt dat het anders speelt als 07.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |