Ja, nou hé, zou je vriendinnnetje leuk vindenquote:Op maandag 10 september 2007 01:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar voor FIFA ga want PES heeft Cristiano Ronaldo op de voorkant
D was schieten en A een voorzet, nu is A schieten en D een voorzetquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:58 schreef Komakie het volgende:
Argh!!!
Ze hebben de knoppen veranderd
Al jaren was S de knop om van speler te veranderen en nu is dat ineens Q geworden. Ik snap niet waarom ze dat gedaan hebben. Totaal onlogisch voor mij.
Waarom noemen ze het "klassieke" besturing als de acties op andere toetsen zitten
Ga zo maar eens die nieuwe proberen. Misschien dat het wat is... hoewel Q nog steeds van speler wisselen is....
mja dat is dus ook nixquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
D was schieten en A een voorzet, nu is A schieten en D een voorzet
mensen die dit soort troep hun pc laten vervuilen en geen gamepad hebben. Wat een ongelovelijke bagger weet EA jaar in jaar uit toch weer te produceren zeg. sinds '98 geen fatsoenlijke fifa meer gezien.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:12 schreef andre347 het volgende:
Wie speelt nou met het toetsenbord?
Ken je een Xbox360 en een PS3? Dat ziet dr dan weer retegoed uit.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:49 schreef Sora het volgende:
[..]
mensen die dit soort troep hun pc laten vervuilen en geen gamepad hebben. Wat een ongelovelijke bagger weet EA jaar in jaar uit toch weer te produceren zeg. sinds '98 geen fatsoenlijke fifa meer gezien.
ik speel uberhaupt nooit op consoles, alleen pc.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:01 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ken je een Xbox360 en een PS3? Dat ziet dr dan weer retegoed uit.
Ja, duidelijk Fifa fan. Ziet er retegoed uitquote:Op woensdag 12 september 2007 08:01 schreef Badabingea het volgende:
[..]
quote:FIFA 08 demo uitgesteld, vandaag niet beschikbaar
Maandag wisten we nog te melden dat de FIFA 08-demo vandaag beschikbaar zou zijn voor de PS3 en Xbox 360. Uitgever EA laat nu weten dat deze demo vertraagd is.
De demo is wel in Amerika verschenen, maar blijkbaar lukte het EA niet om dezelfde demo klaar te hebben voor de Europese servers. Wanneer de demo wel in Europa uitkomt, is momenteel niet bekend.
bron: http://www.gamez.nl
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:25 schreef Leonos het volgende:
OMG, nog nooit zo'n slecht spel gespeeld
Spelers draaide superlangzaam en bewogen gewoon echt kut.
Na 20 minuten heb ik hem uitgezet
De persoon die denkt dat een Xbox en een PS mooier zijn dan een pc moet zich echt eens na laten kijken of een betere pc kopenquote:Op woensdag 12 september 2007 08:01 schreef Badabingea het volgende:
[..]
is het ook, want Xbox360 en PS3 zijn NEXT-GEN...quote:Op donderdag 13 september 2007 20:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
De persoon die denkt dat een Xbox en een PS mooier zijn dan een pc moet zich echt eens na laten kijken of een betere pc kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |