abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:43:08 #1
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_51165706
quote:
ARNHEM - Een 20-jarige werknemer van een bedrijf in Apeldoorn is betrapt op het stelen van damesslipjes. Hij deed dat als hij bij klanten van het bedrijf thuis aan het werk was.
Inertia Stock

Toen de Apeldoorner woensdag door de mand viel, had hij volgens de politie tientallen slips in zijn auto liggen.

De zaak kwam aan het licht toen een inwoonster van Arnhem wat ondergoed uit haar kledingkast miste, nadat de Apeldoorner in haar huis aan het werk was geweest. Ze belde het bedrijf, dat actie ondernam. Woensdagmorgen meldde de werkgever zich met de ondergoeddief bij de politie in Arnhem.

Sinds wanneer de man damesslips meenam, is niet bekend. Gezien de hoeveelheid ondergoed in zijn auto moet hij in elk geval op diverse adressen zijn slag hebben geslagen. De Apeldoorner zit nog vast aldus een politiewoordvoerder.
(c) ANP

Het is toch niet te geloven maar mensen zich tijdens werktijd mee bezighouden! Stelen, sex, uit hun neus eten, Fok!ken. En dan zijn de meeste bezigheden nog legaal.

Moeten we naar een streng gecontroleerde maatschappij of gaan we naar een wereld waarin werk en andere bezigheden steeds meer door elkaar gaan lopen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:46:33 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51165831
Mahahaha, prachtig discussiepunt

Ik ben het er ook mee eens dat er een probleem ontstaat, een dilemma eigenlijk. De vraag is in hoeverre ook de werkgever aansprakelijk is voor de diefstal van de slipjes, en of hij ook aanspraak kan maken op een deel van de buit.

Offtopic: Ik vind 'slipjes' altijd zo'n grappig woord. Ik moet er van giechelen. Slipjes, slipjes.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:52:36 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_51166053
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:46 schreef soylent het volgende:
Mahahaha, prachtig discussiepunt

[...]

Offtopic: Ik vind 'slipjes' altijd zo'n grappig woord. Ik moet er van giechelen. Slipjes, slipjes.
Fetishist!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_51166322
slipjes zijn tof (mits gedragen )
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_51171458
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:00 schreef bijdehand het volgende:
slipjes zijn tof (mits gedragen )
Je kan wel een paar krijgen hoor met remsporen en al......
pi_51173292
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je kan wel een paar krijgen hoor met remsporen en al......
ECHT WAAR?!

Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')