Das toch t adres van z'n slagerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:03 schreef BattleLies het volgende:
hee urs! vanmiddag half 3 komen bij je op de kfstraat om kiki te brengen ,, maar op welk nummer woon je??
ik hoorde iets over freire, verder nog schokkend?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:08 schreef FJD het volgende:
Anyway, de Tour is al een teringzooitje voor het uberhaupt begonnen is
De ploegleiders zijn elkaar op de vergadering in de haren gevlogen. Men wilde een ethische code afspreken over doping e.d. maar de Spaanse ploegen kwamen toen met verklaringen als "ja maar onze renners zijn niet gedrogeerd maar hebben slechtse voedsel medicamenten gehad" en toen hadden de Franse ploegen en Tmobile het wel gezien dus zijn ze opgestapt bij de vergaderingquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik hoorde iets over freire, verder nog schokkend?
hoop wel dat er dit jaar een winnaar is![]()
Hee zet een eigen topic op voor dat geneuzel over de tour! Dan ben ik en misschien anderen die het niks zegt niet verplicht dat allemaal door te moeten lezen ... please!?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:14 schreef FJD het volgende:
[..]
De ploegleiders zijn elkaar op de vergadering in de haren gevlogen. Men wilde een ethische code afspreken over doping e.d. maar de Spaanse ploegen kwamen toen met verklaringen als "ja maar onze renners zijn niet gedrogeerd maar hebben slechtse voedsel medicamenten gehad" en toen hadden de Franse ploegen en Tmobile het wel gezien dus zijn ze opgestapt bij de vergadering
De Tour wordt op deze manier wel steeds minder leuk. Vorig jaar, zonder doping was de demarage van Landis van wereldklasse geweest maar je wist gewoon dat er iets met z'n lichaam gedaan moest zijn, nog geen paar dagen daarvan zat hij helemaal kapot op z'n fiets. Op deze manier wordt het meer iets van wie de meeste doping kan slikken zonder dood te gaan of gepakt te worden
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:17 schreef BattleLies het volgende:
Hee zet een eigen topic op voor dat geneuzel over de tour! Dan ben ik en misschien anderen die het niks zegt niet verplicht dat allemaal door te moeten lezen ... please!?
Omdat ik het bof topic volg .. dus altijd meelees ... maar als het alleen over de tour gaat heeft dat voor mij geen zin ,,,quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:20 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Waarom zou je verplicht zijn het door te lezen alleen maar omdat het er staat
Kortom, je eigen keuzequote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:26 schreef BattleLies het volgende:
Omdat ik het bof topic volg .. dus altijd meelees ... maar als het alleen over de tour gaat heeft dat voor mij geen zin ,,,
bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Anders gooi je er toch een ander onderwerp in
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:26 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Omdat ik het bof topic volg .. dus altijd meelees ... maar als het alleen over de tour gaat heeft dat voor mij geen zin ,,,
En bedankt, zojuist een gat in me monitor geslagenquote:
Indigo natuurlijk. Heilige kleuren kunnen ze vast wel waarderen in India.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
bijvoorbeeld:
Welke kleuren adviseren jullie voor het nieuwe huis in india
have funquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:26 schreef BattleLies het volgende:
[..]
tja, ook bij wielrennen draait het allemaal om geld. vroeger was de tour echt nog voor bikkels. voor de start een biefstuk + bord spagetsie wegwerken, opstappen en knallen. nu moeten ze opstappen en 7.16.32 uur over een etappe doen, anders is het niet leuk voor het publiek = inkomsten. omdat iedereen in de tour wel iets van supplementen oid geniet, moet je wel meedoen om mee te komen. en misschien ook wel logisch, tour blijft natuurlijk een achterlijke aanslag op je lijf. aangezien het natuurlijk een feit is dat topsporters meestal niet gezegend zijn met de hersens van einstein laten ze zich makkelijk verleiden tot middelen die net op of over het randje liggen. en das gewoon jammerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:14 schreef FJD het volgende:
-knip-
Doe eens lief! is het niet om een bepaalde reden dat fok zoveel verschillende topics heeft? Ieder voor z'n eigen ding?! Tis jullie ding maar de mijne niet ...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die paar posts over de tour
Ik denk overigens dat je mannetje er anders over denkt
[..]
dus dan kan je het bof topic sluitenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:38 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Doe eens lief! is het niet om een bepaalde reden dat fok zoveel verschillende topics heeft? Ieder voor z'n eigen ding?! Tis jullie ding maar de mijne niet ...
Bijdehand .. je snapt best wat ik bedoel .. gewoon af en toe es een regeltje is logisch .. maar als het nu 3 weken voornamelijk maar daarover gaat ...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
dus dan kan je het bof topic sluiten
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:42 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Bijdehand .. je snapt best wat ik bedoel .. gewoon af en toe es een regeltje is logisch .. maar als het nu 3 weken voornamelijk maar daarover gaat ...
dat was een antwoord op rudys vraagquote:
Die is uit. Tis echt de Sounfblaster X-Fi Extreme Audio..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Frank: Heb je je onboard geluid uitgeschakeld? Misschien dat je naar de verkeerde geluidskaart kijkt
Sterfquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:02 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
niet weer over computers tochopen even een topic in DIG aub. ik wil dat niet lezen!!!
ben bezig, schiet alleen niet opquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja nu ben je er snel bij he!!
kan me nog herinneren dat je vol lof was voor de ban die baus en ik kregen voor de doodverwensing aan het adres van sanni! " meer dan terecht"
dat was natuurlijk ook als grap bedoeld![]()
![]()
![]()
jaja is goed, vond het wel weer een puike actie van mequote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jullie brachten het heel wat anders dan ik nu. En het was toen ook al meerdere malen gebeurt.
![]()
whehehequote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Viel mee gelukkig. Ik vond het in eerste instantie nogal laag![]()
Dus genoeg plaatsen om heen te gaan waar men niet over de Tour praatquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:38 schreef BattleLies het volgende:
is het niet om een bepaalde reden dat fok zoveel verschillende topics heeft?
Frank ging het organiseren.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:40 schreef RudyCarell het volgende:
gisteren toch geen transformers geweest iemand?
Sex met mannen natuurlijk!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:46 schreef staticdata het volgende:
Maar misschien zie ik het verkeerden zoals FJD aangaf waar wil je dan dat het over gaat, snijden we dat aan
Je weet toch wel dat het voor mods mogelijk is om edits terug te lezen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Me too. Done!
Lekkere mod ben je danquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat weet ik niet FerdiGeeft niet, ik heb met m'n advocaat al het 1en ander doorgesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |