quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:59 schreef TNA het volgende:
Fietsen op een open weg als het onweert, dat noemt men natuurlijk selectie.
Nog nooit gehoord van Overdracht energie?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:00 schreef Leia het volgende:Er kwam een bliksemschicht precies op allebei jullie fietsen terecht?
Ja ik ga niet nog een uur midden in Utrecht staan wachtenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:05 schreef Mich92 het volgende:
wootwoot, je moet ook niet in de onweer rond gaat lopen/fietsen/brommeren!
![]()
Ga weg gekquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:06 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik geloof er nix van!
Ik heb eens uren in een kutdorp onder een afdakje zitten wachten tot het zou stoppen met onweren en te hard regenen (we moesten nog een kilometer of 6-8 fietsen). Om 4:00 of 5:00 was het eindelijk fatsoenlijk genoeg om te kunnen fietsen, maar vlak buiten mijn woonplaats begon het weer en waren we alsnog drijfnat.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja ik ga niet nog een uur midden in Utrecht staan wachten
En het ging al zachter toen we gingen fietsen, maar onderweg zaten we er middenin.
Tijdens het fietsen is dit niet mogelijk, tenzij de bliksem rechtstreeks jullie fiets geraakt heeft...quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:57 schreef mstr het volgende:
Reed vanacht om 2 uur naar huis, het onweert fucking hard.
Ik was bijna thuis, ik had 1 vinger op m'n stuur dus niet op m'n handsvat en een vriend ook.
De bliksem kwam en we kregen allebei stroom van onze fiets door onze vingers heen.
Een bijna dood-ervaring
Klacht: Bijna dood zijn door onweer.![]()
wat een rot mongool ben jij zegquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:59 schreef Koploperkopper het volgende:
Was je maar dood.
Nou ja zeg, waar slaat dit nu op.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:59 schreef Koploperkopper het volgende:
Was je maar dood.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:59 schreef TNA het volgende:
Fietsen op een open weg als het onweert, dat noemt men natuurlijk selectie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |