Heb jij niet een PM gekregen van Cross?quote:
Jou mis ik altijd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
Nee, van wie zijn er nu weer tieten op internet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb jij niet een PM gekregen van Cross?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jou mis ik altijd!
Of, zoals jean pierre rawie ooit zei:
"ik ondervond het missen aan den lijve,
in dagelijkse omgang in KSC
ik leef nog; en ik kan er idiioot
genoeg niets dieps of zinnigs over schrijven.
De meeste grote woorden zijn te groot
voor zoiets doodgewoons als Lenny missen
Maar toch, ik kan de liefde nog beschrijven
en bijna alles met hem doen wat God verbood!"aaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is nu bangquote:
Vet koelquote:
Long time no seequote:
yeah I know...quote:
Goed om te horenquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yeah I know.......met mij alles prima geweldig....
![]()
![]()
...heb echt een super week....
![]()
...jeweets...
![]()
![]()
...met jou ook alles goed.....????
![]()
ECHT?????..je hebt alles gehaald....????quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Goed om te horen
Met mij is alles perfect, heb m'n studiejaar afgesloten en volgend jaar mag ik dus naar de universiteit![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ga maar eens zuipen, ltr
veel plezier en tot gauw....quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben ook weg, naar eindhoven toe
ja hoor, chill wel. En met jou?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Heyyyyyyyy BrandX......:W:*...alles goed...???;)
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
super chill....:Y*;...gister naar DIE HARD 4.0 geweest, echt mega goed.....^O^_O_8-)*)
ikke ook zodra mijn engeltjes weer thuis zijn...quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] die wil ik binnenkort ook zien!
Ga over twee weekjes eerst naar HP toe
ziet er goed uit lieverd.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:37 schreef shifto het volgende:
Hahaha, yo mensen!
Ik kom net uit de stad en geloof het of niet ik hem een pak gehaald
kijk mij gaan!!
[afbeelding]
moest wel van me werk though
Die heb ik nu al iets van 3 keer gezien. Blijft gaaf!!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
vanavondEINDELIJK"300" kijken....^O^8-)*O**O*
Super chique strak in het pak hoor!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:37 schreef shifto het volgende:
Hahaha, yo mensen!
Ik kom net uit de stad en geloof het of niet ik hem een pak gehaald:P
kijk mij gaan!!
[afbeelding]
moest wel van me werk though:P
ik probeer em al maaaaaaanden te kijken....quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Die heb ik nu al iets van 3 keer gezien. Blijft gaaf!!!!
quote:
quote:
quote:
Niet lekker? Misschien moet je ze iets langer laten sudderen en opdienen met een lekker sausje.quote:
Gemeentekantoor, enkel s ochtends of op denderdagavond open, maar dan op die donderdagavond maar tot 8 uur, zodat deze jongen zich van sttion naar huis moet haasten, als een dolle zijn eten naar binnen moet schuiven, naar de fotograaf moet rennen voor pasfoto's om keurig om 10 voor acht nog daar te zijn, waarna je er een half uur moet wachten voor je aan de beurt bent om een nieuwe IDkaart aan te vragen, waar je dan OOK nog eens over een week voor terug moet om em te halenquote:
Puick planquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet lekker? Misschien moet je ze iets langer laten sudderen en opdienen met een lekker sausje.![]()
??quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef eer-ik het volgende:
tering...
Quequote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef eer-ik het volgende:
tering...
Had se dao probleme mei, knul?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:37 schreef OA het volgende:
[Venlo, Stedje van lol en plezeer #3] Veur alle Venlonaere
![]()
Nee, maar ik vid het wel grappig!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Had se dao probleme mei, knul?
Of je daar problemen mee had?.... tjek ook ff elders....
En toen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:47 schreef eer-ik het volgende:
ja joh, tyfus werk.
Die kerel van de pakketten vroeg of ik 'm nog 2 dagen uit de brand kon helpen.
Ik vrijdag is goed, donderdag kan ik niet, want ik moet max. 1400 thuis zijn.
Hij ja, is goed, werk je tot 13:15, en dan neemt iemand je over.
Dus om 11:00 komt hij zelf aangereden, neemt 15 pakketjes van me over, alsof ik daar iets aan heb, en zegt: zo moet het wel lukken toch!
Ik: nou, ik denk het niet, maar kijk maar effe.
op een gegeven moment had ik alle pakketten waarvoor getekend moest worden afgeleverd, de rest niet, had er nog zo'n 30 over, en toen was het 13:00, dus ik m'n remboursgeld gestort @ postkantoor, paar pakketten daar afgeleverd, dus ik bel m'n baas op, zeg tegen 'm: ja, hoor eens, ik heb er nog 30 over, waar moet ik dat kwijt...
Moest ik het bij een collega in z'n bus dumpen zei hij, bleek dat die collega helemaal geen ruimte had in z'n wagen en niet eens z'n eigen pakketten kwijt kon.
heb ik het alsnog in zijn wagen gedumpt, toen belde de baas weer op dat ie het teveel vond, toen heb ik 'm de tering gewensd, en opgehangen.quote:
Whehequote:
Whehe...quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb ik het alsnog in zijn wagen gedumpt, toen belde de baas weer op dat ie het teveel vond, toen heb ik 'm de tering gewensd, en opgehangen.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb ik het alsnog in zijn wagen gedumpt, toen belde de baas weer op dat ie het teveel vond, toen heb ik 'm de tering gewensd, en opgehangen.
Wat een watje... gewoon voet bij stuk houden...quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:50 schreef eer-ik het volgende:
later belde hij trouwens nog, om te zeggen dat ie het wel matig vond hoe hij reageerde, en dat ik morgen om kwart voor 8 bij de huurmij moet staan.
je moet gewoon een keer goed hard schreeuwen tegen dat soort volk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Is mooie taal wel, Venloosch
[..]
Whehe...
Fijn he, werk. Ik word tegenwoordig elke week alstig gevallen of ik extra diensten kan draaien. Nee, muts, ik heb tentamenweek, hoe vaak heb ik dat al gezegd
Bejaarde lijers...quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je moet gewoon een keer goed hard schreeuwen tegen dat soort volk.
Dan onthouden ze het vaak wel.
Vandaag ook, ik parkeer m'n wagen bij een flat,
voor de deur uiteraard, komt er een vent aan met zo'n invalide kar, ik stond aan de deur bij iemand, die kwam er net aanlopen, begint die vent te schreeuwen: HE, WEG MET DIE WAGEN!
Ik: sorry meneer?
-JA, WEG MET DIE WAGEN!, NU!
ik: 'meneer, zou u misschien zo vriendelijk willen zijn om uw voertuig te verwijderen van deze plek, zodat ik wat gemakkelijker kan passeren?'
-NIKS, HIJ GAAT NU WEG!
ik: Krijg de tyfus ouwe
daarna begon hij wat dingen te schreewen waar ik niks van verstond, en ben ik maar op m'n dooie gemakje naar m'n wagen gelopen.
Bejaarden die denken dat ze zo kunnen doen![]()
eer, voor vandaag ben jij ff mijn heldquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je moet gewoon een keer goed hard schreeuwen tegen dat soort volk.
Dan onthouden ze het vaak wel.
Vandaag ook, ik parkeer m'n wagen bij een flat,
voor de deur uiteraard, komt er een vent aan met zo'n invalide kar, ik stond aan de deur bij iemand, die kwam er net aanlopen, begint die vent te schreeuwen: HE, WEG MET DIE WAGEN!
Ik: sorry meneer?
-JA, WEG MET DIE WAGEN!, NU!
ik: 'meneer, zou u misschien zo vriendelijk willen zijn om uw voertuig te verwijderen van deze plek, zodat ik wat gemakkelijker kan passeren?'
-NIKS, HIJ GAAT NU WEG!
ik: Krijg de tyfus ouwe
daarna begon hij wat dingen te schreewen waar ik niks van verstond, en ben ik maar op m'n dooie gemakje naar m'n wagen gelopen.
Bejaarden die denken dat ze zo kunnen doen![]()
aaaah.. lieviequote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:03 schreef OA het volgende:
[..]
Bejaarde lijers...![]()
Je bent bejaard en zit verdomme is een karretje... haast kan je dus niet hebben...![]()
D'r is geen woord gelogen van dat verhaal.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
eer, voor vandaag ben jij ff mijn held
Nou idd ja!quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
D'r is geen woord gelogen van dat verhaal.
Ik dacht daarna nog wel even: had ik die vent nou wel moeten uitschelden, maar toen dacht ik: ja fuck, had ie maar normaal moeten doen.
Hij heeft sowieso geluk gehad dat ik geen haagse sjonnie was ofzo met losse handjes
én nu nog staan schelden...quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou idd ja!Dan had je hem vast lam geslagen
![]()
Dat weet je!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |