Whehequote:
Whehe...quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb ik het alsnog in zijn wagen gedumpt, toen belde de baas weer op dat ie het teveel vond, toen heb ik 'm de tering gewensd, en opgehangen.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb ik het alsnog in zijn wagen gedumpt, toen belde de baas weer op dat ie het teveel vond, toen heb ik 'm de tering gewensd, en opgehangen.
Wat een watje... gewoon voet bij stuk houden...quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:50 schreef eer-ik het volgende:
later belde hij trouwens nog, om te zeggen dat ie het wel matig vond hoe hij reageerde, en dat ik morgen om kwart voor 8 bij de huurmij moet staan.
je moet gewoon een keer goed hard schreeuwen tegen dat soort volk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Is mooie taal wel, Venloosch
[..]
Whehe...
Fijn he, werk. Ik word tegenwoordig elke week alstig gevallen of ik extra diensten kan draaien. Nee, muts, ik heb tentamenweek, hoe vaak heb ik dat al gezegd
Bejaarde lijers...quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je moet gewoon een keer goed hard schreeuwen tegen dat soort volk.
Dan onthouden ze het vaak wel.
Vandaag ook, ik parkeer m'n wagen bij een flat,
voor de deur uiteraard, komt er een vent aan met zo'n invalide kar, ik stond aan de deur bij iemand, die kwam er net aanlopen, begint die vent te schreeuwen: HE, WEG MET DIE WAGEN!
Ik: sorry meneer?
-JA, WEG MET DIE WAGEN!, NU!
ik: 'meneer, zou u misschien zo vriendelijk willen zijn om uw voertuig te verwijderen van deze plek, zodat ik wat gemakkelijker kan passeren?'
-NIKS, HIJ GAAT NU WEG!
ik: Krijg de tyfus ouwe
daarna begon hij wat dingen te schreewen waar ik niks van verstond, en ben ik maar op m'n dooie gemakje naar m'n wagen gelopen.
Bejaarden die denken dat ze zo kunnen doen![]()
eer, voor vandaag ben jij ff mijn heldquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je moet gewoon een keer goed hard schreeuwen tegen dat soort volk.
Dan onthouden ze het vaak wel.
Vandaag ook, ik parkeer m'n wagen bij een flat,
voor de deur uiteraard, komt er een vent aan met zo'n invalide kar, ik stond aan de deur bij iemand, die kwam er net aanlopen, begint die vent te schreeuwen: HE, WEG MET DIE WAGEN!
Ik: sorry meneer?
-JA, WEG MET DIE WAGEN!, NU!
ik: 'meneer, zou u misschien zo vriendelijk willen zijn om uw voertuig te verwijderen van deze plek, zodat ik wat gemakkelijker kan passeren?'
-NIKS, HIJ GAAT NU WEG!
ik: Krijg de tyfus ouwe
daarna begon hij wat dingen te schreewen waar ik niks van verstond, en ben ik maar op m'n dooie gemakje naar m'n wagen gelopen.
Bejaarden die denken dat ze zo kunnen doen![]()
aaaah.. lieviequote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:03 schreef OA het volgende:
[..]
Bejaarde lijers...![]()
Je bent bejaard en zit verdomme is een karretje... haast kan je dus niet hebben...![]()
D'r is geen woord gelogen van dat verhaal.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
eer, voor vandaag ben jij ff mijn held
Nou idd ja!quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
D'r is geen woord gelogen van dat verhaal.
Ik dacht daarna nog wel even: had ik die vent nou wel moeten uitschelden, maar toen dacht ik: ja fuck, had ie maar normaal moeten doen.
Hij heeft sowieso geluk gehad dat ik geen haagse sjonnie was ofzo met losse handjes
én nu nog staan schelden...quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou idd ja!Dan had je hem vast lam geslagen
![]()
Dat weet je!quote:
Tot morgen Bierik!quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat de fuck is midnr ofzo.
Ik ga pitten trouwens,
Later allemaal.
Spam?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:18 schreef ScarFace- het volgende:
Hoi ja ik weet dat haha.
Oftewel allemaal ff naar www.ikbeneenspammer.nl
Hahaserieus bedoelt geen spam ga gewoon ff naartoe.
Zodat de kaakmisschien toch een verlenging van zn contract krijgt.
Je kan ook een MIDNR shirt winnenvoor de mensen die het niet kennen misschien een reden!!!!!!?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:18 schreef ScarFace- het volgende:
Hoi ja ik weet dat haha.
Oftewel allemaal ff naar www.ikbeneenspammer.nl
Haha:)serieus bedoelt geen spam ga gewoon ff naartoe.
Zodat de kaak:Pmisschien toch een verlenging van zn contract krijgt.
Je kan ook een MIDNR shirt winnen:{voor de mensen die het niet kennen misschien een reden!!!!!!?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |