Stieken wacht ik natuurlijk op een uitnodiging voor de club, maar dat ga ik jou niet aan je neus hangen.quote:
Misschien verzacht ik voor jou de voorwaarden wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Stieken wacht ik natuurlijk op een uitnodiging voor de club, maar dat ga ik jou niet aan je neus hangen.
Dat ben ik toch op zijn minst waard.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien verzacht ik voor jou de voorwaarden wel.
Het is alleen de vraag waarom je bij deze club zou willen horen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat ben ik toch op zijn minst waard.
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is alleen de vraag waarom je bij deze club zou willen horen.![]()
We kunnen er een club van mensen die 'iets chronisch' hebben/zijn van maken!quote:
Kan ik gelijk in het bestuur, als expert.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We kunnen er een club van mensen die 'iets chronisch' hebben/zijn van maken!
Penningmeester of secretaris?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kan ik gelijk in het bestuur, als expert.
Beschermheer!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:14 schreef Q. het volgende:
Mag ik ere-lid worden?
Secretaris graag, m'n eigen financien vind ik al erg genoeg.quote:
Jij staat bovenaan de zwarte lijst.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:17 schreef Anthraxx het volgende:
En mijn foto hangt zeker bij de deur zodat ik niet toegelaten mag worden?
OK, je kunt inderdaad wel goed schrijven!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Secretaris graag, m'n eigen financien vind ik al erg genoeg.
Op het dartsbord.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:17 schreef Anthraxx het volgende:
En mijn foto hangt zeker bij de deur zodat ik niet toegelaten mag worden?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK, je kunt inderdaad wel goed schrijven!![]()
Tof.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:17 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jij staat bovenaan de zwarte lijst.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik val niet op muscle men, dat weet je toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |