Misschien verzacht ik voor jou de voorwaarden wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Stieken wacht ik natuurlijk op een uitnodiging voor de club, maar dat ga ik jou niet aan je neus hangen.
Dat ben ik toch op zijn minst waard.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien verzacht ik voor jou de voorwaarden wel.
Het is alleen de vraag waarom je bij deze club zou willen horen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat ben ik toch op zijn minst waard.
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is alleen de vraag waarom je bij deze club zou willen horen.![]()
We kunnen er een club van mensen die 'iets chronisch' hebben/zijn van maken!quote:
Kan ik gelijk in het bestuur, als expert.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We kunnen er een club van mensen die 'iets chronisch' hebben/zijn van maken!
Penningmeester of secretaris?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kan ik gelijk in het bestuur, als expert.
Beschermheer!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:14 schreef Q. het volgende:
Mag ik ere-lid worden?
Secretaris graag, m'n eigen financien vind ik al erg genoeg.quote:
Jij staat bovenaan de zwarte lijst.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:17 schreef Anthraxx het volgende:
En mijn foto hangt zeker bij de deur zodat ik niet toegelaten mag worden?
OK, je kunt inderdaad wel goed schrijven!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Secretaris graag, m'n eigen financien vind ik al erg genoeg.
Op het dartsbord.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:17 schreef Anthraxx het volgende:
En mijn foto hangt zeker bij de deur zodat ik niet toegelaten mag worden?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK, je kunt inderdaad wel goed schrijven!![]()
Tof.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:17 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jij staat bovenaan de zwarte lijst.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik val niet op muscle men, dat weet je toch
heej lievie!quote:
stttt mijn imago hier.. wat doe je!!quote:
grinnikt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zit me niet uit te lachen, klein kreng
Moi aussiquote:
Er is vast nog wel een rock/hard rock/metal achtige toko in Amsterdam.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:27 schreef nixxx het volgende:
zomaar je stamkroeg dichtgooien.. hoe durven ze he... waar ga je nu aan de zuip Sannie?
en ik wilde er nog wel een keer iemand mee naartoe nemen.. die er al een jaar of twee geleden had moeten zijn
het is vreselijk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:27 schreef nixxx het volgende:
zomaar je stamkroeg dichtgooien.. hoe durven ze he... waar ga je nu aan de zuip Sannie?
en ik wilde er nog wel een keer iemand mee naartoe nemen.. die er al een jaar of twee geleden had moeten zijn
shut-up! jij..jij......:Xquote:
ik kom er nooit uitquote:
Zelfde locatie? Dat ik weet wat ik moet vermijden?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:30 schreef Sanne het volgende:
de nieuwe Black is een drama, zijn we gisteren ff wezen kijken.
als je van hiphop én Barbra Streisand houdt moet je er echt ff langs gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zelfde locatie? Dat ik weet wat ik moet vermijden?.
Ik snap de combinatie niet echt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
als je van hiphop én Barbra Streisand houdt moet je er echt ff langs gaan.
Jouw behulpzaamheid kent écht geen grenzen, wel?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
juk!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Streisand tegenwoordig zwart was.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Al zou het zo zijn, dan nog kan ik me haar niet als hiphopper indenken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Streisand tegenwoordig zwart was.
ook niet voorquote:
Het verschil is niet zo groot als het lijktquote:
quote:Beste Astrid,
Helaas heb ik slecht nieuws voor je. Door een technische fout is vandaag een verkeerde uitslag op webct geplaatst.
Anders dan vermeld heb je slechts NVT punten voor de reparatietoets gescoord. Je hebt het vak dus niet behaald.
Excuses voor de fout.
quote:
toevallig alleen w tm zquote:Door een technische fout hebben studenten met een achternaam die begint met een W t/m Z een verkeerde uitslag voor de reparatietoets gekregen. De juiste uitslag is inmiddels op webct gezet
quote:
technische fout... vast... een domme doos op de cijferadministratie.. NOFI kuukskequote:
ik heb er ff flink de balen van ja. de uitslag was voor 12en online de mail van 17.49uur, had ik net na het werk mn ma gebeld, kon ik net bellen ja t was een foutquote:
Wat een prutsers.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb er ff flink de balen van ja. de uitslag was voor 12en online de mail van 17.49uur, had ik net na het werk mn ma gebeld, kon ik net bellen ja t was een fout
Dat is wel heel erg stomquote:
Stelletje eikelsquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb er ff flink de balen van ja. de uitslag was voor 12en online de mail van 17.49uur, had ik net na het werk mn ma gebeld, kon ik net bellen ja t was een fout
Nee, ik heb de IBG maar gemaild laats (ook vanwege iets anders)t. Zodra ik een antwoord heb laat ik het je weten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
TD heb jij nu al gevonden hoe het collegeledkrediet aan te vragen?
ik had ook al gemaild maar kreeg een nietszeggend antwoord: is via mijnibg te regelen (waar dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee, ik heb de IBG maar gemaild laats (ook vanwege iets anders)t. Zodra ik een antwoord heb laat ik het je weten.
thanks ripquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Stelletje eikels![]()
troost knuffel![]()
En ja ik zit te knuffelkroelen in R & P. So sue me
Daar ga je weer met je Hime overeenkomsten!quote:
Heet dat formulier precies zo?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had ook al gemaild maar kreeg een nietszeggend antwoord: is via mijnibg te regelen (waar dan?) heb trouwens nu wel wijziging student formulier geopend en daar staat bij punt 7 idd collegegeldkrediet
Je reputatie, wat doe je?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:19 schreef Ripley het volgende:
En ja ik zit te knuffelkroelen in R & P. So sue me
Kokossmaakquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ga je weer met je Hime overeenkomsten!
Dat dus...quote:
Als een goede wijn, hij wordt alleen maar beter met de jarenquote:
Smooth!quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als een goede wijn, hij wordt alleen maar beter met de jaren.
Whehehe, jij hebt ervaring in het vleien van ouwe wijven, I presume?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als een goede wijn, hij wordt alleen maar beter met de jaren.
Komt door de leeftijd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Whehehe, jij hebt ervaring in het vleien van ouwe wijven, I presume?
thanks Q.quote:
grrr dat ik m vond was ook meer geluk dan wijsheidquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heet dat formulier precies zo?
Want als ik via mijn ibg wijziging in studiefinanciering door wil geven staat daar nergens dat krediet als optie.
Yup. Het kwam in een dubbelverpakking met "jezelf nog half geloofwaardig uit domme opmerkingen praten".quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Whehehe, jij hebt ervaring in het vleien van ouwe wijven, I presume?
Maar heb je het nu kunnen doorgeven?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
grrr dat ik m vond was ook meer geluk dan wijsheid![]()
![]()
heb je het forumlier gemaildquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Maar heb je het nu kunnen doorgeven?
Zoja, mail me dan precies wat ik moet doen als je wil, want zie nog steeds nergens wat staan.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb je het forumlier gemaildwas zo slim m op te slaan, want probeerde m net weer te vinden maar no way dat dat lukte
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. Het kwam in een dubbelverpakking met "jezelf nog half geloofwaardig uit domme opmerkingen praten".
Ik denk dat, evenals bij de eerdergenoemde jongedames, de garantie reeds lang geleden verlopen is.quote:
Ja, maar het gewoon weer fucking bullshit dat je het gewoon online kunt regelen. Ik dacht dat dat de bedoeling was van dat mijn IBG gebeuren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lekker overzichtelijk en handig altijd dat IBG
Meer om later terug te betalen aan die lijers.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:46 schreef CherryLips het volgende:
wat is collegegeldkrediet nou weer?
oja daar moet ik ook aan beginnen danquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Meer om later terug te betalen aan die lijers.
Daar stond wat anders. Je was al weg lummel.quote:
Ik mag volgend jaar beginnen met terugbetalen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Meer om later terug te betalen aan die lijers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |