het moet wel interessant blijven natuurlijkquote:
Dit is niet [Singles], hoorquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:59 schreef Litpho het volgende:
Twist Voor President.
Ik word campagneleider.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:59 schreef Litpho het volgende:
Twist Voor President.
Twist Versus Plato.quote:
Denk groot!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:27 schreef TwistedDarling het volgende:
Nee, ik wil niet tegen Plato.
Probleemloos.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Denk groot!
Laster campagnes verzinnen tegen Plato helpen wij je wel bij.![]()
Q. Zal ik je nog even stalken?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:30 schreef Q. het volgende:
Zo. Wat heb ik gemist?
Jammerquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik ben er toch mee gestopt.
Mooiquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:46 schreef Q. het volgende:
Ik was de collega's die mijn logs hardop op het werk gingen voorlezen een beetje zat. Er zit een nieuwe, meer anonieme, in de planning..
Nog zo'n mijmeraarsterquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:30 schreef _Cara_ het volgende:
En nu eerst wat eten voordat ik omval..
*zet Saybia open mijmert wat.../zucht..
Hoiquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:33 schreef MissBliss het volgende:
Hoi, is dit het centrale Chris Cornell topic?
Ik ben al te laat he?
Ja...quote:
Yayquote:
Ik help wel mee om lastercampagnes voor je tegenstanders te verzinnen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Jamaar ik vind Plato wel lief en ik wil niet gemeen tegen hem doen.
wat een wijf ben ik ook heh.
Omdat dat de halve lol van het eten van een pomelo is?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:54 schreef _Cara_ het volgende:
Waarom kan ik een pomelo niet zonder te knoeien eten? wat een gepruts.en gepriegel..
Mijmeren valt nog wel mee. Zwijmelen daarentegen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:51 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja...zo nu en dan..
Zal wel typisch iets voor vrouwbeestjes zijn .. denk ik..
WTF is een pomelo?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat dat de halve lol van het eten van een pomelo is?.
quote:
I kneuw!quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En muzikaal is hij ook niet slecht
En hij kiest leuke reisbestemmingen!quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
I kneuw!![]()
Nou ja, de brabo kan goed tennissen
Een kruising tussen een grapefruit en een pompelmoes...dacht ik.. wel lekker , beetje zuur..quote:
Zwijmelen is absoluut een vrouwending..moet niet te zweverig worden..quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijmeren valt nog wel mee. Zwijmelen daarentegen...
Klinkt smerig. Sorry Caar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Een kruising tussen een grapefruit en een pompelmoes...dacht ik.. wel lekker , beetje zuur..
En verdomd lastig om te eten..want ik wil al die harde velletjes niet eten die pruts ik van het vruchtvlees af..![]()
Niet erg joh..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |