quote:
PS3quote:
Geen Xbox kopen is het beste in dit geval.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:03 schreef vanBoeschoten het volgende:
PES![]()
Alleen kan ik nog steeds niet echt wennen aan PES6 op de XBOX360...
Speel hem nog het meeste op de PS2....
Meer mensen die hier "last" van hebben ??
Je zal eerder "last" van de XBOX zelf hebben dan van PES.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:03 schreef vanBoeschoten het volgende:
PES![]()
Alleen kan ik nog steeds niet echt wennen aan PES6 op de XBOX360...
Speel hem nog het meeste op de PS2....
Meer mensen die hier "last" van hebben ??
Ferrari = Fiatquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:36 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Je twijfelt toch ook niet tussen een Ferrari of een Fiat Panda?![]()
Nou ik vind het spel PES op de XBOX toch een stuk anders als op de PS2....quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:05 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Je zal eerder "last" van de XBOX zelf hebben dan van PES.![]()
PES doet geen vlieg kwaad.![]()
XBOX.![]()
PES.![]()
Komt omdat je het gevoel van PS2 gewend bent in vorige titels denk ik. De knoppen zijn inderdaad kut met Xbox 360. Vaak schiet je te hard. Toch vind ik de Xbox versie beter: meer mogelijkheden met figuur.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:21 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Nou ik vind het spel PES op de XBOX toch een stuk anders als op de PS2....
Of lijkt dit maar !?
Wat bedoel je daarmee ???quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:57 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Toch vind ik de Xbox versie beter: meer mogelijkheden met figuur.
Kheb het idee dat ik betere controle heb over een voetbalspeler dus kan ik er beter mee soleren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:25 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee ???
Misschien dat ik vanavond het toch weer eens ga proberen op d'n XBOX360
quote:
mensen die denken grappig te zijn op een internetforumquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:29 schreef McGilles het volgende:
Mensen die constant over voetbal praten![]()
Mensen die constant over voetbal praten maar zelf te lui zijn om het te doen![]()
![]()
Mensen die constant over voetbal praten maar zelf te lui zijn om het te doen en non-stop voetbalgames spelen![]()
![]()
![]()
Mensen die constant over voetbal praten maar zelf te lui zijn om het te doen en non-stop voetbalgames spelen en erover in discussie gaan![]()
![]()
![]()
![]()
U FOOL !quote:
Is sowieso nogal een probleem bij jou toch ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:29 schreef VirusInside het volgende:
Fifa is een goed spel, maar ik kan maar nooit scoren
Altijd al geweestquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Is sowieso nogal een probleem bij jou toch ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |