Als je het al eerder hebt gespeeld, dan zal het inderdaad makkelijker lijken (niet dat het zo is).quote:Op zondag 8 juli 2007 13:54 schreef Diablos79 het volgende:
Wil ook Ninja Gaiden spelen![]()
Hopen dat hij morgen binnen is. Zal me benieuwen of hij echt zo moeilijk is, op de xbox vond ik hem ook niet zo heel moeilijk.
quote:Op maandag 9 juli 2007 02:01 schreef Crashcat het volgende:
Ik kom er net pas echter dat je de ps3 ook aan kan zetten via de home knop op de controller![]()
Drukte het per ongeluk bij het schoonmaken in en tot mijn verbazing ging de ps3 aan. xD
Ik heb mijn ps3 3 maanden geleden gekocht voor 550 euro als die prijsverlaging ook in europa komt zou het me echt niets boeien. 50 euro voor 3 maanden plezier, big dealquote:Op maandag 9 juli 2007 09:46 schreef Tumble het volgende:
[..]
tja het kan de beste overkomen
even OT us$ 499 voor de 60 gig en er komt een 80 gig aan
altijd fijn om een early adaptor te zijn...
Ach ja je komt hem hier ook al af en toe tegen voor 500 euro, zoals bij de mediamarkt. Mij stoort dat echt niet dat ik er 600 voor heb betaald en hij nu voor 500 te krijgen is. En ik denk dat niet zoveel mensen zich daaraan zullen storen, als ze er 600 voor hebben betaald vond ze het waarschijnlijk ook het geld waard anders hadden ze wel gewacht met de aankoopquote:Op maandag 9 juli 2007 09:46 schreef Tumble het volgende:
[..]
thats what she saidquote:Op maandag 9 juli 2007 11:37 schreef Diablos79 het volgende:
Volgens mij is er geen limiet aan de grote die je erin kunt stoppen.
Zag je online staan ja met ninja gaiden tag onder je naam, net wanneer ik wou spelen kwam mijn rij instructeur langsquote:Op maandag 9 juli 2007 14:27 schreef SnakeNL het volgende:
Ninja gaiden gehaald.
Nu tot en met 2e chapter gespeeld 0x doodlaat me broertje spelen gaat gelijk 5x dood ofzo
Wel lastig
Maximaal 250 Gb (groter bestaat nog niet).quote:Op maandag 9 juli 2007 11:24 schreef Tumble het volgende:
ik zit ook niet echt met het geld maar een 80 gig had ik wel leuk gevonden
gelukkig vind sony eht niet erg dat we er zelf een 2,5 HDD invrotten
iemand enig idee hoe groot hij maximaal mag zijn?
Ach, wij hebben er nu al 3 maanden mee gespeeld, daar heb ik wel 100 euro voor over gehad.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:46 schreef Tumble het volgende:
[..]
Bron http://www.usatoday.com/t(...)e3-four-titles_N.htmquote:Killzone 2
From: Sony Computer Entertainment
Release: 2008
Game systems: PlayStation 3; rated Mature for 17 and older
Description: The video game media salivated over the Hollywood-blockbuster-like video clip of this game at the 2005 E3, and Sony has been mum about details. Now it's hoping this futuristic first-person shooter will propel sales of PlayStation 3.
The action takes you and your squad of commanders to the planet Helghan to defeat the mutated human Helghast race, but it's not just straight-ahead combat.
"The Helghast are able to harness the raw power of the weather against you," Sony's Ron Eagle says. "It makes for some unique game play."
Designed to show off the PlayStation 3's capabilities, the game "will be a hardware mover," he says.
Killzone 2 also will be playable online on the PlayStation Network.
Helaas niet wat ik verwacht had. De trailer was niet realistisch haalbaar op dit moment dat weet ik ook wel, misschien in de toekomst?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:54 schreef SnakeNL het volgende:
[afbeelding]
[..]
Bron http://www.usatoday.com/t(...)e3-four-titles_N.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |