Ach, hou toch op met je dode hoek. Dat is altijd hetzelfde excuus voor asociaal gedrag van die truckers. Zoals ik al zei, ze zien je aankomen en douwen hem er nog voor. Volgens mij vergeten veel mensen, en dus ook automobilisten dan van baan verwisselen een bijzondere verrichting is en dat het andere verkeer daardoor dus voorrang heeft.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:01 schreef Toitle het volgende:
[..]
allemaal, zat jij honderden meters een beetje in z'n dode hoek te kutten met de zelfde snelheid dan?
Nee genie, ik was gewoon aan het inhalen en ik zat niet in zijn dooie hoek.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:01 schreef Toitle het volgende:
[..]
allemaal, zat jij honderden meters een beetje in z'n dode hoek te kutten met de zelfde snelheid dan?
Ja idd, ik heb altijd geleerd dat je voorrang hoort te KRIJGEN en niet hoort te NEMEN. Dat is basiskennis voor het behalen van het rijbewijs...quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, hou toch op met je dode hoek. Dat is altijd hetzelfde excuus voor asociaal gedrag van die truckers. Zoals ik al zei, ze zien je aankomen en douwen hem er nog voor. Volgens mij vergeten veel mensen, en dus ook automobilisten dan van baan verwisselen een bijzondere verrichting is en dat het andere verkeer daardoor dus voorrang heeft.
Al diverse treinen overheen zien rijdenquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ze hem gebruiken wel, ja. Heb alleen bij de opening er een trein zien rijden en daarna nooit weer.
Ja, maar dit is dus veelvuldig voorrang nemen terwijl je het niet eens hebt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja idd, ik heb altijd geleerd dat je voorrang hoort te KRIJGEN en niet hoort te NEMEN. Dat is basiskennis voor het behalen van het rijbewijs...
en hier neemt iemand het die het niet eens hoort te krijgen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja idd, ik heb altijd geleerd dat je voorrang hoort te KRIJGEN en niet hoort te NEMEN. Dat is basiskennis voor het behalen van het rijbewijs...
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:32 schreef Toitle het volgende:
Al deze reacties lijken wel van heilige boontjes die eigenlijk vrachtwagenchauffeur hadden willen worden maar net aan het gewone rijbewijs hebben gehaald.
JE GAAT HIER TOCH NIET LOPEN VERKONDIGEN DAT JE DENKT DAT ER MENSEN BESTAAN DIE DAT NIET KUNNEN HALEN?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:32 schreef Toitle het volgende:
TAl deze reacties lijken wel van heilige boontjes die eigenlijk vrachtwagenchauffeur hadden willen worden maar net aan het gewone rijbewijs hebben gehaald.
hmz...ik kan al 3 dingen opnoemen die ik hoger inschat!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik heb wél een hogere opleiding gedaan...
kan je nagaan hoe dom ik ben! en nog kan ik een vrachtwagen besturen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:42 schreef Toitle het volgende:
Dat zegt genoeg over je niveau dus, ''me'' zwemdiploma.
Ala VW, knap hoor.
Rijbewijs en opleiding zijn 2 verschillende dingen, had jij moeten weten met je hogere opleiding.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik heb wél een hogere opleiding gedaan...
Dat vind jij en de rest van het verkeer?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe dom ik ben! en nog kan ik een vrachtwagen besturen!
Ik heb als 16 jarige een keer op een beurs een theoretisch verkeersexamen gedaan tussen voor de rest alleen beroepschauffeurs, ik had minder fouten dan het merendeel van die chauffeurs... Er zou er op dat moment slechts 1 geslaagd zijn... Ja, je moet er echt slim voor zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:44 schreef Toitle het volgende:
[..]
Rijbewijs en opleiding zijn 2 verschillende dingen, had jij moeten weten met je hogere opleiding.![]()
als je kon lezen had je beter geweten dan wat je nu zegt!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:48 schreef Toitle het volgende:
[..]
Dat vind jij en de rest van het verkeer?
Nevermind gaat nergens over dit, jullie gooien alle chauffeurs op een hoop qua rijgedrag, dat is echt te simpel en ook niet reëel.
Yeah right. Ik ben 's avonds liever thuis bij mijn gezin in plaats van weken op de weg te zitten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:32 schreef Toitle het volgende:
Al deze reacties lijken wel van heilige boontjes die eigenlijk vrachtwagenchauffeur hadden willen worden maar net aan het gewone rijbewijs hebben gehaald.
LE-ZEN! Daar gaat het topic niet over. Metalfreak, rival en ik zijn ook in topics over automobilisten of motorfietsen te vinden, dat jij dat niet ziet of graag wil zien dat wij alleen maar negatief over truckers kunnen zijn zegt genoeg over jou. We maken allemaal fouten we doen allemaal wel eens iets wat aso is, maar zo'n truck die voor je de weg op duikt is nu eenmaal niet te missen.quote:Er zijn ook zat personenauto-chauffeurs die er niet horen, vergeten jullie zeker, of kijk je alleen maar naar vrachtwagens en let je voor geen reet op je eigen handelingen.
Ga lekker fietsen naar je werk.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
ja dat is wel een verschil op een rit van 2500 kilomter (int) NIET DUS dus wat ijl je nou?
50 km per dag meer? hoezo dat? kunnen ze na het inhalen van 1 trage die 5 kilomter winst erin houden? nee want dan komt de volgende vrachtwagen die wel goed begrenst is alweer voor hem!
Goed van jou joh, is natuurlijk niet lang geleden nog en er is ondertussen niets veranderd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb als 16 jarige een keer op een beurs een theoretisch verkeersexamen gedaan tussen voor de rest alleen beroepschauffeurs, ik had minder fouten dan het merendeel van die chauffeurs... Er zou er op dat moment slechts 1 geslaagd zijn... Ja, je moet er echt slim voor zijn
Jij bent echt easy zeg '' dat zegt genoeg over jou''. De helft van de tijd zijn jullie aan het ''quoten'' of val je in de herhaling.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Yeah right. Ik ben 's avonds liever thuis bij mijn gezin in plaats van weken op de weg te zitten.
[..]
LE-ZEN! Daar gaat het topic niet over. Metalfreak, rival en ik zijn ook in topics over automobilisten of motorfietsen te vinden, dat jij dat niet ziet of graag wil zien dat wij alleen maar negatief over truckers kunnen zijn zegt genoeg over jou. We maken allemaal fouten we doen allemaal wel eens iets wat aso is, maar zo'n truck die voor je de weg op duikt is nu eenmaal niet te missen.
En ja, er zijn ook zat vrachtwagen chauffeurs die het wel netjes doen, maar daar klagen wij niet over.
4000 dus, oke, dan maakt die 50 nog minder verschilquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wat ben jij een kneus zeg. Er zijn maar weinig chauffeurs die 2500km rijden. De meesten zitten tussen de 3500 en de 4000km in.
En die km winst is heel duidelijk. Bij de meeste ritten kunnen de chauffeurs precies binnen hun tijd laden/lossen. Als ze nu op eens 50km minder kunnen rijden die dag, tsja, dan wordt alles een dag later.
iemand legt iets uit dan reageer je zoquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:01 schreef Toitle het volgende:
[..]
Jij bent echt easy zeg '' dat zegt genoeg over jou''. De helft van de tijd zijn jullie aan het ''quoten'' of val je in de herhaling.
idd motorfietsen boeit me niet dus wat je daar doet![]()
Lang leve de 3 musketiers![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |