verbreding?! Maak maar een complete rijstrook alleen voor vrachtwagens en bussen (vangrails aan beiden kanten)... what can go wrong?!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:49 schreef Red_85 het volgende:
tjah, wat moet je er nog over zeggen he... die gasten kunnen niets anders en weten ook de consequenties niet van hun doen.
net ook, a7 tussen hoorn en zaandam. vrachtwagen die 1km harder rijd dan de voorganger. en hup een 4 km lange staart van langzaamrijdende auto's achter zn reet aan. en hij maar volhouden dat hij harder rijd. kaffer. het is daar altijd druk en er hoeft maar 1 tyfus chauffeur eigenwijs te doen en je hebt daar file.
inhaalverbod werkt daar niet. de chauffeurs lappen het toch aan hun laars. 'ik sta boven de wet want het geldt niet voor mij...' ze zijn gewoon te dom om het te snappen.
ik plijt voor een algeheel inhaalverbod voor vrachtwagens in Nederland en een verbreding van de A7 van Hoorn naar Amsterdam van 4 naar 6 rijstroken. knooppunt zaandam is dan de zwakste schakel in het geheel en dat kan je ook omleggen zodat het dat niet meer wordt. coentunnel wordt al onderhanden genomen tot 2011. en dan zijn de files redelijk opgelost in die hoek.
is ook niet eens een verkeerd id nee. nooit meer last van die honden op die manier ja.. prachtig id!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef Demellie het volgende:
[..]
verbreding?! Maak maar een complete rijstrook alleen voor vrachtwagens en bussen (vangrails aan beiden kanten)... what can go wrong?!
met zijn allen staan we sterk, helaas doet dat niets in Nederlandquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
is ook niet eens een verkeerd id nee. nooit meer last van die honden op die manier ja.. prachtig id!
nu nog proberen in den haag dit voor elkaar te krijgen...
Vrachtwagen moeten gewoon verboden worden op de snelwegen, kunnen wij tenmindste lekker doorscheuren. Laat ze lekker scheuren op B-wegen of nog beter laat ze de fietspaden maar pakken! Kan je als het mij vraagt nog zat snelheid makenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef Demellie het volgende:
[..]
verbreding?! Maak maar een complete rijstrook alleen voor vrachtwagens en bussen (vangrails aan beiden kanten)... what can go wrong?!
Dat zie ik inderdaad ook vaak genoeg gebeuren. Onbegrijpelijk gewoon. Maar ja, ik heb sowieso een hekel aan mensen die een gaatvul verslaving hebben en ieder vrij gaatje op de snelweg dicht rijden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:34 schreef RealZeus het volgende:
Als ik dan als vrachtwagenchauffeur ook even mag zeiken op die graftakautomobilisten die er nog even voor duiken op het moment dat ik afrem voor een file:
als ik een vrachtwagen vol papier bij me heb sta ik niet zo snel stil. Derhalve verzoek ik de betreffende automobilisten om op een andere manier een einde aan hun leven te maken.
De ''gemiddelde'' vrachtwagenchauffeur beseft zich dat een stuk beter als de rest van de KUT AUTOMOBILISTEN.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:14 schreef towncar het volgende:
[..]
Zal best, maar de gevolgen zijn meestal een stuk heftiger dan bij een aanrijding tussen luxe auto's...en ik krijg steeds meer het idee dat de gemiddelde vrachtwagenchauffeur dat niet echt beseft....
Nou, het gebeurt mij regelmatig dat een vrachtauto even gezellig samen met mij op 1 baan komt rijden.. okee overdreven, maar er zijn er genoeg die lopen te slingeren waardoor je of heel hard gas moet geven of heel hard moet remmen tenzij er nog een strook naast zit of dat ze hem voor je auto gooien... maar eerlijk is eerlijk, je hebt inderdaad vaker last van de gewone automobilist.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De ''gemiddelde'' vrachtwagenchauffeur beseft zich dat een stuk beter als de rest van de KUT AUTOMOBILISTEN.
Heel raar. Van alle km's die ik tot nu toe heb gereden heb ik nog nooit last gehad van een Trucker.
Och, inhalen. Dat is idd wel wat kut, maar hinder? Denk het niet.
Automobilisten anders......
Als ik jouw opmerking naast de ongelukken die ik zie ( en ik zie ze steeds meer gebeuren ) met vrachtwagens..ja, ook vrachtwagens onderling...twijfel ik daar toch sterk aan...een voorbeeld: wat ik dus eergisteren gezien heb, zie mijn eerste bericht bovenin dit topic, was een vrachtwagen die stond te wachten in een file, daarachter een Volvo, stond ook te wachten...en dan die truck, die er gewoon met een gang van 80 ( schat ik ) achteropdook, ik zag de Volvo personenwagen als een sardinenblikje in elkaar gefrommeld worden, er wordt er weer misselijk van als ik er aan denk.quote:De ''gemiddelde'' vrachtwagenchauffeur beseft zich dat een stuk beter als de rest van de KUT AUTOMOBILISTEN.
Het verschil is gewoon dat als het fout gaat met zo'n trucker, het ook goed fout gaat. Natuurlijk gebeuren er ook veel ongelukken met personen auto's, maar dat beperkt zich enkel tot blikschade of licht letsel, ook vervelend, maar niet zo vervelend als een trucker die je even plat walst. Als je namelijk gaat kijken hoe vaak het mis gaat bij die truckers valt het aantal zware ongevallen onder automobilisten ontzettend mee. Vergeet namelijk niet dat er veel meer auto's zijn en dat deze ook een stuk harder kunnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:46 schreef towncar het volgende:
[..]
Als ik jouw opmerking naast de ongelukken die ik zie ( en ik zie ze steeds meer gebeuren ) met vrachtwagens..ja, ook vrachtwagens onderling...twijfel ik daar toch sterk aan...een voorbeeld: wat ik dus eergisteren gezien heb, zie mijn eerste bericht bovenin dit topic, was een vrachtwagen die stond te wachten in een file, daarachter een Volvo, stond ook te wachten...en dan die truck, die er gewoon met een gang van 80 ( schat ik ) achteropdook, ik zag de Volvo personenwagen als een sardinenblikje in elkaar gefrommeld worden, er wordt er weer misselijk van als ik er aan denk.
Dus 'kutautomobilisten' ? Nee....KUTvrachtwagenchauffeurs met een IQ niet groter dan mijn schoenmaat![]()
Kan ik me voorstellen, ik ken jou niet en oordeel ook niet over jou persoonlijk, misschien ben jij wel een van die weinige vrachtwagenchauffeurs die wel voor zijn werk staat en het ook goed doet. Maar ik zie gewoon dat heel veel vrachtwagenchauffeurs maling aan regels en andere (zwakkere) weggebruikers hebben. En ja, ook automobilisten kunnen assholes zijn, ik heb geen kleppen voor mijn ogen. Het gaat er mij om dat veel chauffeurs pas beseffen dat het gewicht van hun truck voor veel ernstiger schade en met name zwaar letsel of de dood kan veroorzaken dan personenauto's. En dan is het te laat.quote:
Waarom kan het in andere landen, zoals Thailand, China, Japan, USA, enz. dan wel? Daar vind ook de meeste bevoorrading 's nachts plaats. Nu merk je wel wat voor een bekrompen land wij zijn, met onze 9 tot 6 mentaliteit... kijk naar Azie... qua 24 uurs economie (waar de meeste bedrijven zo prat op gaan) kunnen we nog heel erg veel leren van andere landen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:09 schreef longinus het volgende:
De meeste vrachtwagenchauffeurs rijden prima, er is alleen een gedeelte dat onderweg van alles doet behalve met het verkeer bezig zijn.
En dat inhalen moest echt verboden worden, ook het te dicht op elkaar rijden van vrachtauto's, hoe lullig het voor ze is maar het gevaar van die krengen dei vlak voor je van rijbaan veranderen om de rode achterkant van hun voorganger te verruilen voor een groene is veel te groot voor andere weggebruikers. Oww, gewone auto's rijden maken ook vaak een potje van de weg omdat ze iets sneller willen zijn, daarom ook alle file's.
Oh, maar dat geld andersom net zo goed. We kunnen ook gewoon stevig door karren in plaats van boven op de rem te gaan staan als zo'n lamlul hem er voor de zoveelste keer voor gooit of gewoon niet uitwijken als zo'n debiel dat ding van hem niet recht kan houden maar aangezien dat voor de automobilist altijd slecht zal uitpakken doen we dat toch liever wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:41 schreef RealZeus het volgende:
Ik denk dat veel automobilisten nog niet half door hebben hoeveel van hun fouten door vrachtwagenschauffeurs opgelost worden.
Mensen die met een personenwagen voor aan afremmende vrachtwagen duiken zijn inderdaad lekker snugger bezig. Als ik op een file inrijd probeer ik in mijn rijstrook te blijven. Mocht er onverhoopt een tientonner aankomen in mijn binnenspiegel asap een vluchtroute zoeken, want met een personenwagen kan je nu eenmaal makkelijker manouvrerenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:34 schreef RealZeus het volgende:
Als ik dan als vrachtwagenchauffeur ook even mag zeiken op die graftakautomobilisten die er nog even voor duiken op het moment dat ik afrem voor een file:
als ik een vrachtwagen vol papier bij me heb sta ik niet zo snel stil. Derhalve verzoek ik de betreffende automobilisten om op een andere manier een einde aan hun leven te maken.
Oh, vrachtwagenchauffeurs die niet opletten en die te lui zijn om hun lading vast te sjorren: ga wat anders doen want jullie verknallen het voor de mensen die hun werk wel serieus nemen. (want , je gelooft het niet, die zijn er ook nog.)
Idd heel veel mensen snappen niet dat een vrachtwagen een vele langere remweg heeft dan een gewone autoquote:Op zondag 8 juli 2007 09:31 schreef eNaSnI het volgende:
Mensen die met een personenwagen voor aan afremmende vrachtwagen duiken zijn inderdaad lekker snugger bezig.
Die mensen verdienen het dan ook om geplet te worden.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd heel veel mensen snappen niet dat een vrachtwagen een vele langere remweg heeft dan een gewone auto
Je mag 80.... hoezo mag je denken 'ik ga even inhalen'? Blijf gewoon lekker op de rechterbaan, ook in de file.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:36 schreef Mach3 het volgende:
Ze rijden 80 en jij rijd 120 of zelfs nog harder gek he dat er dan wel eens een chauffeur kan denken hey een gaatje ik ga inhalen. 40 kilometer verschil is teveel of automobilisten moeten terug naar 100 of de beroepchauffeur mag 100 km gaan rijden. Minder gevaarlijke situaties die ontstaan omdat automobilisten geen ruimte bieden en lekker vaak bij een ander in zijn kont kruipen.
Gelukkig ligt het allemaal aan de beroepchauffeur .....
Dat is wel erg hard zekerquote:Op zondag 8 juli 2007 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die mensen verdienen het dan ook om geplet te worden.Sorry dat ik het zeg, maar die lui kun je maar beter van de weg af hebben.
Ja sorry, maar ik kan geen medelijden meer hebben met mensen die willens en wetens domme acties uit halen in het verkeer waarmee ze zichzelf en vooral anderen mee in gevaar brengen alleen omdat ze haast hebben en alleen maar aan zichzelf denken.quote:
Dat meen je nietquote:Op zondag 8 juli 2007 14:52 schreef funkyskunkie het volgende:
Toen ik hem aansprak op zijn asociale rijgerag was zijn antwoord:
Maar met zoveel wielen kun je ook beter remmen![]()
Hoe dom kun je dan zijn![]()
Één klapband waardoor heel transporterend NL ineens stilstaat?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef Demellie het volgende:
[..]
verbreding?! Maak maar een complete rijstrook alleen voor vrachtwagens en bussen (vangrails aan beiden kanten)... what can go wrong?!
En dan ook meteen even andersomquote:Op zondag 8 juli 2007 21:16 schreef Geerd het volgende:
Eigenlijk zou het verplicht moeten zijn voor iedereen die B wil halen om week lang met een vrachtwagen chauffeur mee te rijden.
Daar zijn de meeste bedrijven al aardig van afgestapt hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 00:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
En dan zit de weg nog vol met van die wonderpolen. Je weet wel, die lui die "alles beter en goedkoper kunnen" da Nederlanders. Diploma's en certificeringen hebben ze niet nodig. Wel nog te stom om uit hun ogen te kijken terwijl ze de wet aan hun laars lappen.
Kutpolen![]()
Gelukig jatten die lui alles wat los en vast zit.Paar verhalen die de ronde doen over die "fijne" Oostblok-collega's in dienst bij Nederlandse bedrijven:quote:Op maandag 9 juli 2007 00:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
En dan zit de weg nog vol met van die wonderpolen. Je weet wel, die lui die "alles beter en goedkoper kunnen" da Nederlanders. Diploma's en certificeringen hebben ze niet nodig. Wel nog te stom om uit hun ogen te kijken terwijl ze de wet aan hun laars lappen.
Kutpolen![]()
Niet alleen bij DSM is Vos niet meer welkom. Een vriend van mij werkt ook bij een trnapsortbedrijf dat met bulkauto's rijdt en sinds Vos Polen in dienst heeft hebben ze er heel veel werk bij gekregen.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Transportbedrijf Vos leverde veel aan DSM. Totdat Vos polen in dienst begon te nemen. Toen zei DSM "die polen hebben geen benodigde papieren, dus niet meer doen he Vos". Vos bleef echter polen op de vrachtwagen zetten. Toen zei DSM "geen papieren geen werk" en nu mag Vos niet meer werken voor DSM![]()
En hoe regel je dan de afslagen ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef Demellie het volgende:
[..]
verbreding?! Maak maar een complete rijstrook alleen voor vrachtwagens en bussen (vangrails aan beiden kanten)... what can go wrong?!
Nee, dat kan niet, want we zijn allemaal analfbeten die al rokend en kofiiezettend zich een weg banen over de wegen. Slingerend uiteraard, want natuurlijk moet er af en toe ook even gekeken worden naar die playmate van de maand die in haar blote doos de achterwand van de cabine siert. Verder moeten we ook nog even de laatste cd van Hnk Wijngaard in de cdspeler stoppen en daarnaast moeten we nog even bellen, onderwijl we de vrachtwagen vanaf de linkerbaan zo voor die luxewagen langs knallen teneinde de uitvoegstrook naar het pompstation te bereiken want het is weer tijd voor een balletje mayo. Die behaarde bierbuik onder dat te korte hempje moet wel in shape blijven natuurlijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:08 schreef Battle_Bunny het volgende:
Ik stem voor een "vrachwagenchauffeurentopic" zodat iedereen ook een keer DIE kant van de verhalen kan lezen.
neej me pa wel mongool..quote:Op maandag 9 juli 2007 16:26 schreef Sok41 het volgende:
je moeder is een vrachtwagenchauffeur haeuhauehauaheuaeuaheuaheh fafsdfasDFD
quote:Op maandag 9 juli 2007 01:28 schreef Devilnl het volgende:
[..]
Daar zijn de meeste bedrijven al aardig van afgestapt hoor
(motor swaps etc.. you know!)
Helaas verdienen die pleurispolen hier toch nog steeds meer dan bij hun in de rimboe?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:33 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Er rijden momenteel nog maar 2500 van die pleurispolen rond in Nederland. En in Polen zelf komen ze er momenteel 30000 te kort, dus dat lost zichzelf wel weer op.
Och jee !quote:Op maandag 9 juli 2007 16:56 schreef TheThirdMark het volgende:
kostte zeker niet veel moeite.
Ik denk het ook, het is allemaal tuig. Laat ze maar mooi stoppen met werken.Daar heeft iedereen profijt van.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:31 schreef BobbyB het volgende:
Er is er weer één gekanteld op de A15, hoe verrassend en dat terwijl er een mooie dure Betuwe route naast ligt waar mensen hun huizen voor uitgezet zijn... jammer dat ie niet gebruikt wordt.
Zal wel weer de zoveelste achterlijke debiel zijn die zonodig moest inhalen en een ruk aan zijn stuur gaf omdat er toch nog een autootje naast reed.
Ik zie het anders bijna dagelijks gebeuren. Vrachtwagen rijdt achter collega, hij wil inhalen, maar kan niet, rijdt vervolgens bijna boven op collega en geeft vervolgens een flinke ruk aan het stuur zodat ie kan inhalen.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk het ook, het is allemaal tuig. Laat ze maar mooi stoppen met werken.Daar heeft iedereen profijt van.
Kortizchtig zijn is leuk, maar jij hebt een betonnen plaat voor je kop, kneus.
Eensch!quote:Op maandag 9 juli 2007 17:38 schreef RealZeus het volgende:
Ik denk het ook, het is allemaal tuig. Laat ze maar mooi stoppen met werken.Daar heeft iedereen profijt van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |