abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51203109
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:49 schreef Red_85 het volgende:
tjah, wat moet je er nog over zeggen he... die gasten kunnen niets anders en weten ook de consequenties niet van hun doen.
net ook, a7 tussen hoorn en zaandam. vrachtwagen die 1km harder rijd dan de voorganger. en hup een 4 km lange staart van langzaamrijdende auto's achter zn reet aan. en hij maar volhouden dat hij harder rijd. kaffer. het is daar altijd druk en er hoeft maar 1 tyfus chauffeur eigenwijs te doen en je hebt daar file.
inhaalverbod werkt daar niet. de chauffeurs lappen het toch aan hun laars. 'ik sta boven de wet want het geldt niet voor mij...' ze zijn gewoon te dom om het te snappen.
ik plijt voor een algeheel inhaalverbod voor vrachtwagens in Nederland en een verbreding van de A7 van Hoorn naar Amsterdam van 4 naar 6 rijstroken. knooppunt zaandam is dan de zwakste schakel in het geheel en dat kan je ook omleggen zodat het dat niet meer wordt. coentunnel wordt al onderhanden genomen tot 2011. en dan zijn de files redelijk opgelost in die hoek.
verbreding?! Maak maar een complete rijstrook alleen voor vrachtwagens en bussen (vangrails aan beiden kanten)... what can go wrong?!
Don't blame me, it's a hardware problem
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:54:04 #52
168739 Red_85
'echt wel'
pi_51203791
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef Demellie het volgende:

[..]

verbreding?! Maak maar een complete rijstrook alleen voor vrachtwagens en bussen (vangrails aan beiden kanten)... what can go wrong?!
is ook niet eens een verkeerd id nee. nooit meer last van die honden op die manier ja.. prachtig id!
nu nog proberen in den haag dit voor elkaar te krijgen...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_51204574
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]

is ook niet eens een verkeerd id nee. nooit meer last van die honden op die manier ja.. prachtig id!
nu nog proberen in den haag dit voor elkaar te krijgen...
met zijn allen staan we sterk, helaas doet dat niets in Nederland
pi_51204977
quote:

[..]

Vrachtwagen moeten gewoon verboden worden op de snelwegen, kunnen wij tenmindste lekker doorscheuren. Laat ze lekker scheuren op B-wegen of nog beter laat ze de fietspaden maar pakken! Kan je als het mij vraagt nog zat snelheid maken
Even a broken clock is right twice a day.
pi_51211590
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:34 schreef RealZeus het volgende:
Als ik dan als vrachtwagenchauffeur ook even mag zeiken op die graftakautomobilisten die er nog even voor duiken op het moment dat ik afrem voor een file:
als ik een vrachtwagen vol papier bij me heb sta ik niet zo snel stil. Derhalve verzoek ik de betreffende automobilisten om op een andere manier een einde aan hun leven te maken.
Dat zie ik inderdaad ook vaak genoeg gebeuren. Onbegrijpelijk gewoon. Maar ja, ik heb sowieso een hekel aan mensen die een gaatvul verslaving hebben en ieder vrij gaatje op de snelweg dicht rijden.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 19:55:08 #56
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51211807
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:14 schreef towncar het volgende:

[..]

Zal best, maar de gevolgen zijn meestal een stuk heftiger dan bij een aanrijding tussen luxe auto's...en ik krijg steeds meer het idee dat de gemiddelde vrachtwagenchauffeur dat niet echt beseft....
De ''gemiddelde'' vrachtwagenchauffeur beseft zich dat een stuk beter als de rest van de KUT AUTOMOBILISTEN.

Heel raar. Van alle km's die ik tot nu toe heb gereden heb ik nog nooit last gehad van een Trucker.
Och, inhalen. Dat is idd wel wat kut, maar hinder? Denk het niet.

Automobilisten anders......
pi_51212029
Wat gebeurt er trouwens met een vrachtwagenchauffeur die zijn combinatie op zijn kant legt, zoals dagelijks gebeurt ?

Worden die strafrechterlijk aangepakt ?
pi_51212652
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 19:55 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

De ''gemiddelde'' vrachtwagenchauffeur beseft zich dat een stuk beter als de rest van de KUT AUTOMOBILISTEN.

Heel raar. Van alle km's die ik tot nu toe heb gereden heb ik nog nooit last gehad van een Trucker.
Och, inhalen. Dat is idd wel wat kut, maar hinder? Denk het niet.

Automobilisten anders......
Nou, het gebeurt mij regelmatig dat een vrachtauto even gezellig samen met mij op 1 baan komt rijden.. okee overdreven, maar er zijn er genoeg die lopen te slingeren waardoor je of heel hard gas moet geven of heel hard moet remmen tenzij er nog een strook naast zit of dat ze hem voor je auto gooien... maar eerlijk is eerlijk, je hebt inderdaad vaker last van de gewone automobilist.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51220784
quote:
Als ik jouw opmerking naast de ongelukken die ik zie ( en ik zie ze steeds meer gebeuren ) met vrachtwagens..ja, ook vrachtwagens onderling...twijfel ik daar toch sterk aan...een voorbeeld: wat ik dus eergisteren gezien heb, zie mijn eerste bericht bovenin dit topic, was een vrachtwagen die stond te wachten in een file, daarachter een Volvo, stond ook te wachten...en dan die truck, die er gewoon met een gang van 80 ( schat ik ) achteropdook, ik zag de Volvo personenwagen als een sardinenblikje in elkaar gefrommeld worden, er wordt er weer misselijk van als ik er aan denk.

Dus 'kutautomobilisten' ? Nee....KUTvrachtwagenchauffeurs met een IQ niet groter dan mijn schoenmaat
pi_51222553
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 00:46 schreef towncar het volgende:

[..]

Als ik jouw opmerking naast de ongelukken die ik zie ( en ik zie ze steeds meer gebeuren ) met vrachtwagens..ja, ook vrachtwagens onderling...twijfel ik daar toch sterk aan...een voorbeeld: wat ik dus eergisteren gezien heb, zie mijn eerste bericht bovenin dit topic, was een vrachtwagen die stond te wachten in een file, daarachter een Volvo, stond ook te wachten...en dan die truck, die er gewoon met een gang van 80 ( schat ik ) achteropdook, ik zag de Volvo personenwagen als een sardinenblikje in elkaar gefrommeld worden, er wordt er weer misselijk van als ik er aan denk.

Dus 'kutautomobilisten' ? Nee....KUTvrachtwagenchauffeurs met een IQ niet groter dan mijn schoenmaat
Het verschil is gewoon dat als het fout gaat met zo'n trucker, het ook goed fout gaat. Natuurlijk gebeuren er ook veel ongelukken met personen auto's, maar dat beperkt zich enkel tot blikschade of licht letsel, ook vervelend, maar niet zo vervelend als een trucker die je even plat walst. Als je namelijk gaat kijken hoe vaak het mis gaat bij die truckers valt het aantal zware ongevallen onder automobilisten ontzettend mee. Vergeet namelijk niet dat er veel meer auto's zijn en dat deze ook een stuk harder kunnen.
pi_51223922
Ik voel me gedemoniseerd.

Lieve Mona,

Ook vandaag heb ik weer met mijn Daf CF over de snelweg gereden met een snelhied van 85 km/h. Ben ik nu een lul?
pi_51228632
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 04:29 schreef RealZeus het volgende:
Ik voel me gedemoniseerd.
Kan ik me voorstellen, ik ken jou niet en oordeel ook niet over jou persoonlijk, misschien ben jij wel een van die weinige vrachtwagenchauffeurs die wel voor zijn werk staat en het ook goed doet. Maar ik zie gewoon dat heel veel vrachtwagenchauffeurs maling aan regels en andere (zwakkere) weggebruikers hebben. En ja, ook automobilisten kunnen assholes zijn, ik heb geen kleppen voor mijn ogen. Het gaat er mij om dat veel chauffeurs pas beseffen dat het gewicht van hun truck voor veel ernstiger schade en met name zwaar letsel of de dood kan veroorzaken dan personenauto's. En dan is het te laat.
Ik reageerde gisteren misschien te heftig, maar het gaat je niet in je kouwe kleren zitten als je iemand voor je ogen door een gehaktmolen ziet gaan. Misschien had hij vrouw en kinderen die nu een vader missen..
En ik geef trucks ook de ruimte als ze voor me naar links willen, maar het gebeurt ook regelmatig dat ik naast een truck zit en hij zonder richting aan te geven naar links komt terwijl ik er al naast zit. En dan niet per ongeluk, maar gewoon door drukken. En ik weet ook dat het irritant is als je 80 rijdt in zo'n ding en je moet afremmen omdat er iemand voor je langzamer rijdt. Ik weet ook dat het dan weer een tijd duurt voor je op snelheid bent en dat dat waardevolle tijd kost, maar is dat een ongeluk waard ?
Ik heb altijd veel respect gehad voor truckchauffeurs, maar de laatste maanden begint dat toch wel steeds minder te worden...maar als jij tot die weinige chaufeurs hoort die wel weten waar ze mee bezig zijn en ik heb je beledigd...sorry..
pi_51235641
Zoals ik al eerder postte, ook ik erger me aan "collega's" die er een zootje van maken.

Gisteren ook weer iemand zien stunten. Alles helde al achterover in zijn trailer en hij had maar één deur helemaal open, de andere deur rustte op de dockleveler. Zegt die bijgoochem:" Ik zal mijn luchtvering even omlaag doen."
Ik:"Ja, als je van je deur af moet moet je dat inderdaad even doen."
Hij:

En hij maakte wel meer fouten. Echt, sommige chauffeurs zijn te dom om te schijten. Maar inderdaad, als ik zie wat automobilisten aankloten denk ik wel eens: jullie vragen er ook om.

Of wat te denken van die kamikazepiloot ,die op zijn motor tussen mij en een mij inhalende vrachtwagen in kwam rijden. Ik ben de vluchtstrook maar op gegaan, één windvlaag of een beste spoorvorming waar de auto uit springt en het was:

Ik denk dat veel automobilisten nog niet half door hebben hoeveel van hun fouten door vrachtwagenschauffeurs opgelost worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door RealZeus op 07-07-2007 19:04:35 ]
  zaterdag 7 juli 2007 @ 18:13:20 #64
36832 Eldiablo
Life sucks... get a helmet!
pi_51236407
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:09 schreef longinus het volgende:
De meeste vrachtwagenchauffeurs rijden prima, er is alleen een gedeelte dat onderweg van alles doet behalve met het verkeer bezig zijn.
En dat inhalen moest echt verboden worden, ook het te dicht op elkaar rijden van vrachtauto's, hoe lullig het voor ze is maar het gevaar van die krengen dei vlak voor je van rijbaan veranderen om de rode achterkant van hun voorganger te verruilen voor een groene is veel te groot voor andere weggebruikers. Oww, gewone auto's rijden maken ook vaak een potje van de weg omdat ze iets sneller willen zijn, daarom ook alle file's.
Waarom kan het in andere landen, zoals Thailand, China, Japan, USA, enz. dan wel? Daar vind ook de meeste bevoorrading 's nachts plaats. Nu merk je wel wat voor een bekrompen land wij zijn, met onze 9 tot 6 mentaliteit... kijk naar Azie... qua 24 uurs economie (waar de meeste bedrijven zo prat op gaan) kunnen we nog heel erg veel leren van andere landen.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb alle respect voor truckers, omdat zij er voor verantwoordelijk zijn dat onze economie ronddraait en dat ik mijn brood in den supermarkt kan kopen. Ik besef ook dat er genoeg idioten in bakken op 4 wielen rondrijden... We moeten elkaar gewoon op de weg het licht in de ogen gunnen... dan komt alles wel goed...
My mind is leaving, my body follows...
pi_51247707
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 17:41 schreef RealZeus het volgende:
Ik denk dat veel automobilisten nog niet half door hebben hoeveel van hun fouten door vrachtwagenschauffeurs opgelost worden.
Oh, maar dat geld andersom net zo goed. We kunnen ook gewoon stevig door karren in plaats van boven op de rem te gaan staan als zo'n lamlul hem er voor de zoveelste keer voor gooit of gewoon niet uitwijken als zo'n debiel dat ding van hem niet recht kan houden maar aangezien dat voor de automobilist altijd slecht zal uitpakken doen we dat toch liever wel.

We maken allemaal fouten, en we doen allemaal wel eens iets wat niet mag of wat gevaarlijk is, dus het is gewoon voor beide partijen prettig als men gewoon rekening met elkaar hield en dat geld inderdaad ook voor de automobilisten want die maken er soms een potje van.
  zondag 8 juli 2007 @ 02:44:26 #66
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_51251668
6baans snelwegen.. en een keep-your-lane system.. gewoon rechts en links er voorbij rossen..

Veel veiliger..
zo kunnen vracht auto's elkaar inhalen (als ze het nodig achten )
en kan de automobilist toch met 120 door tuffen. al is dat voor velen ook al VEEL ste snel..
  zondag 8 juli 2007 @ 09:31:22 #67
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_51254201
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:34 schreef RealZeus het volgende:
Als ik dan als vrachtwagenchauffeur ook even mag zeiken op die graftakautomobilisten die er nog even voor duiken op het moment dat ik afrem voor een file:
als ik een vrachtwagen vol papier bij me heb sta ik niet zo snel stil. Derhalve verzoek ik de betreffende automobilisten om op een andere manier een einde aan hun leven te maken.

Oh, vrachtwagenchauffeurs die niet opletten en die te lui zijn om hun lading vast te sjorren: ga wat anders doen want jullie verknallen het voor de mensen die hun werk wel serieus nemen. (want , je gelooft het niet, die zijn er ook nog.)
Mensen die met een personenwagen voor aan afremmende vrachtwagen duiken zijn inderdaad lekker snugger bezig. Als ik op een file inrijd probeer ik in mijn rijstrook te blijven. Mocht er onverhoopt een tientonner aankomen in mijn binnenspiegel asap een vluchtroute zoeken, want met een personenwagen kan je nu eenmaal makkelijker manouvreren
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  zondag 8 juli 2007 @ 11:47:13 #68
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_51255797
quote:
Op zondag 8 juli 2007 09:31 schreef eNaSnI het volgende:
Mensen die met een personenwagen voor aan afremmende vrachtwagen duiken zijn inderdaad lekker snugger bezig.
Idd heel veel mensen snappen niet dat een vrachtwagen een vele langere remweg heeft dan een gewone auto
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_51259276
quote:
Op zondag 8 juli 2007 11:47 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Idd heel veel mensen snappen niet dat een vrachtwagen een vele langere remweg heeft dan een gewone auto
Die mensen verdienen het dan ook om geplet te worden. Sorry dat ik het zeg, maar die lui kun je maar beter van de weg af hebben.
pi_51259454
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:36 schreef Mach3 het volgende:

Ze rijden 80 en jij rijd 120 of zelfs nog harder gek he dat er dan wel eens een chauffeur kan denken hey een gaatje ik ga inhalen. 40 kilometer verschil is teveel of automobilisten moeten terug naar 100 of de beroepchauffeur mag 100 km gaan rijden. Minder gevaarlijke situaties die ontstaan omdat automobilisten geen ruimte bieden en lekker vaak bij een ander in zijn kont kruipen.

Gelukkig ligt het allemaal aan de beroepchauffeur .....
Je mag 80.... hoezo mag je denken 'ik ga even inhalen'? Blijf gewoon lekker op de rechterbaan, ook in de file.
  zondag 8 juli 2007 @ 14:35:50 #71
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_51259573
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:24 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Die mensen verdienen het dan ook om geplet te worden. Sorry dat ik het zeg, maar die lui kun je maar beter van de weg af hebben.
Dat is wel erg hard zeker
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_51259973
Automobilisten kunnen er anders ook wat van hoor.

Situatie:

Ik rij vanaf de A1 binnendoor naar lochem, achter een Susuki Alto (pak m beet een meter of 40 afstand).
Achter mij rijdt een wit busje al knipperend met zijn lichten.
Op een gegeven ogenblik haalt ie al toeterend in, nou ja lekker laten gaan, denk je dan nog.
Ook het Altotje moest het ontgelden, ook die werd al toeterend en gebarend gepasseerd.
En Jawel, busje vol in de remmen, Alto ook en Funky dus ook.
Gevolg, vriendin tegen de vooruit (lang leve ABS) trailer dwars over de weg (geen ABS) Funky het Altotje een halve meter korter gemaakt.
Tegenoverliggend verkeer vol in de remmen, want mijn trailer stond immers dwars over de weg.

Reden voor dit gedrag, Opa en Oma hadden bij het verlaten van de AH het witte busje geraakt en de bestuurder kwam verhaal halen.

Toen ik hem aansprak op zijn asociale rijgerag was zijn antwoord:
Maar met zoveel wielen kun je ook beter remmen
Hoe dom kun je dan zijn

Ik had er niet aan moeten denken dat de trailer geladen was geweest, dan waren de gevolgen echt niet te overzien
pi_51269192
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:35 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Dat is wel erg hard zeker
Ja sorry, maar ik kan geen medelijden meer hebben met mensen die willens en wetens domme acties uit halen in het verkeer waarmee ze zichzelf en vooral anderen mee in gevaar brengen alleen omdat ze haast hebben en alleen maar aan zichzelf denken.
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:52 schreef funkyskunkie het volgende:
Toen ik hem aansprak op zijn asociale rijgerag was zijn antwoord:
Maar met zoveel wielen kun je ook beter remmen
Hoe dom kun je dan zijn
Dat meen je niet
  zondag 8 juli 2007 @ 21:07:21 #74
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_51270163
quote:

[..]

Één klapband waardoor heel transporterend NL ineens stilstaat?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_51270501
Ik heb al zoon 1,5 jaar gewerkt als bijrijder, en het zijn toch echt vaak de leasebak rijders/sjonies.
Die denken alles te kunnen.
Of met invoegen, denken dat zoon tig tonner net zo hard remt als zijn eigen gebakje.
Mensen die hem nog even er voor drukken bij rotondes en niet in de gaten hebben wat de schrik reactie als gevolgen kan hebben.
Eigenlijk zou het verplicht moeten zijn voor iedereen die B wil halen om week lang met een vrachtwagen chauffeur mee te rijden.
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 8 juli 2007 @ 21:27:56 #76
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_51270930
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:16 schreef Geerd het volgende:
Eigenlijk zou het verplicht moeten zijn voor iedereen die B wil halen om week lang met een vrachtwagen chauffeur mee te rijden.
En dan ook meteen even andersom
pi_51272390
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:27 schreef eNaSnI het volgende:

[..]

En dan ook meteen even andersom
Wat dan kun je zelf niet schakelen ofzo?
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 9 juli 2007 @ 00:33:21 #78
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51277869
En dan zit de weg nog vol met van die wonderpolen. Je weet wel, die lui die "alles beter en goedkoper kunnen" da Nederlanders. Diploma's en certificeringen hebben ze niet nodig. Wel nog te stom om uit hun ogen te kijken terwijl ze de wet aan hun laars lappen.

Kutpolen
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 9 juli 2007 @ 01:28:18 #79
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_51279059
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
En dan zit de weg nog vol met van die wonderpolen. Je weet wel, die lui die "alles beter en goedkoper kunnen" da Nederlanders. Diploma's en certificeringen hebben ze niet nodig. Wel nog te stom om uit hun ogen te kijken terwijl ze de wet aan hun laars lappen.

Kutpolen
Daar zijn de meeste bedrijven al aardig van afgestapt hoor
(motor swaps etc.. you know!)
pi_51279143
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

Kutpolen
Gelukig jatten die lui alles wat los en vast zit.Paar verhalen die de ronde doen over die "fijne" Oostblok-collega's in dienst bij Nederlandse bedrijven:

- Trailer gaat vrijdag op aluminium wielen naar Polen en komt met stanbdaard wielen terug.

- Oostblokker krijgt een MAN TGA mee. Na het weekend krijgt hij pech. De mpnteur die er bij kwam keek toch raar uit zijn ogen toen hij de cabine kantelde en daar een oud blok van een MAN F2000 Commander aan trof. Hadden ze even in het weekend een blok overgezet.

- Bulktrailers waar ineens de slangen en de losbocht van verdwenen zijn.

Dus die zijn binnenkort wel weer weg.
  maandag 9 juli 2007 @ 11:35:33 #81
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51285187
Transportbedrijf Vos leverde veel aan DSM. Totdat Vos polen in dienst begon te nemen. Toen zei DSM "die polen hebben geen benodigde papieren, dus niet meer doen he Vos". Vos bleef echter polen op de vrachtwagen zetten. Toen zei DSM "geen papieren geen werk" en nu mag Vos niet meer werken voor DSM
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_51285688
..

[ Bericht 99% gewijzigd door rival op 09-07-2007 11:50:31 ]
pi_51291578
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Transportbedrijf Vos leverde veel aan DSM. Totdat Vos polen in dienst begon te nemen. Toen zei DSM "die polen hebben geen benodigde papieren, dus niet meer doen he Vos". Vos bleef echter polen op de vrachtwagen zetten. Toen zei DSM "geen papieren geen werk" en nu mag Vos niet meer werken voor DSM
Niet alleen bij DSM is Vos niet meer welkom. Een vriend van mij werkt ook bij een trnapsortbedrijf dat met bulkauto's rijdt en sinds Vos Polen in dienst heeft hebben ze er heel veel werk bij gekregen.

Het gaat niet voor niets slecht met Vos.
pi_51291683
quote:

[..]

En hoe regel je dan de afslagen ?
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_51292281
Ik stem voor een "vrachwagenchauffeurentopic" zodat iedereen ook een keer DIE kant van de verhalen kan lezen.
  maandag 9 juli 2007 @ 15:12:36 #86
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_51292386
Dat is er, in PTA ergens.
pi_51293235
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:49 schreef Jodocus1 het volgende:

[..]

En hoe regel je dan de afslagen ?
ik zei ook niet dat het een waterdicht plan was
pi_51293800
quote:
Op maandag 9 juli 2007 15:08 schreef Battle_Bunny het volgende:
Ik stem voor een "vrachwagenchauffeurentopic" zodat iedereen ook een keer DIE kant van de verhalen kan lezen.
Nee, dat kan niet, want we zijn allemaal analfbeten die al rokend en kofiiezettend zich een weg banen over de wegen. Slingerend uiteraard, want natuurlijk moet er af en toe ook even gekeken worden naar die playmate van de maand die in haar blote doos de achterwand van de cabine siert. Verder moeten we ook nog even de laatste cd van Hnk Wijngaard in de cdspeler stoppen en daarnaast moeten we nog even bellen, onderwijl we de vrachtwagen vanaf de linkerbaan zo voor die luxewagen langs knallen teneinde de uitvoegstrook naar het pompstation te bereiken want het is weer tijd voor een balletje mayo. Die behaarde bierbuik onder dat te korte hempje moet wel in shape blijven natuurlijk.

Want ja, zo zijn alle vrachtwagenchauffeurs. Allemaal te dom om te schijten.

pi_51294522
waar de fuck slaat die topic naam nou weer op...
weet je hoe fucking irritant die personenautomobilisten zijn?? nou geloof die kunnen gvd echt geen auto rijden.. zitten ff een paar maandjes op les en roepen kijk mij, ik kan auto rijden... denk dus wel dat iemand die dat voor z'n beroep doet er dus ff heel wat meer verstand van heeft.. en het ergste is nog als je es op die fiets gaat, je krijgt nergens fucking voorang en als je het wel neemt en zo'n auto vollop op de remmen moet omdat ie te hard rijd, begint ie vervolgens weer te kankeren en heb je weer een knokpartij midden op de weg..
pi_51294914
je moeder is een vrachtwagenchauffeur haeuhauehauaheuaeuaheuaheh fafsdfasDFD
pi_51295146
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:26 schreef Sok41 het volgende:
je moeder is een vrachtwagenchauffeur haeuhauehauaheuaeuaheuaheh fafsdfasDFD
neej me pa wel mongool..
  maandag 9 juli 2007 @ 16:33:55 #92
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51295220
quote:
Op maandag 9 juli 2007 01:28 schreef Devilnl het volgende:

[..]

Daar zijn de meeste bedrijven al aardig van afgestapt hoor
(motor swaps etc.. you know!)

Er rijden momenteel nog maar 2500 van die pleurispolen rond in Nederland. En in Polen zelf komen ze er momenteel 30000 te kort, dus dat lost zichzelf wel weer op.
pi_51295542
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:32 schreef stonecoldcrazy het volgende:

[..]

neej me pa wel mongool..
Haha, ja ik postte alleen even op hetzelfde niveau van dit topic
  maandag 9 juli 2007 @ 16:56:09 #94
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51296120
kostte zeker niet veel moeite.
  maandag 9 juli 2007 @ 16:58:47 #95
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51296232
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:33 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Er rijden momenteel nog maar 2500 van die pleurispolen rond in Nederland. En in Polen zelf komen ze er momenteel 30000 te kort, dus dat lost zichzelf wel weer op.
Helaas verdienen die pleurispolen hier toch nog steeds meer dan bij hun in de rimboe?
pi_51296234
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:56 schreef TheThirdMark het volgende:
kostte zeker niet veel moeite.
Och jee !
pi_51297497
Er is er weer één gekanteld op de A15, hoe verrassend en dat terwijl er een mooie dure Betuwe route naast ligt waar mensen hun huizen voor uitgezet zijn... jammer dat ie niet gebruikt wordt.

Zal wel weer de zoveelste achterlijke debiel zijn die zonodig moest inhalen en een ruk aan zijn stuur gaf omdat er toch nog een autootje naast reed.
pi_51297677
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:31 schreef BobbyB het volgende:
Er is er weer één gekanteld op de A15, hoe verrassend en dat terwijl er een mooie dure Betuwe route naast ligt waar mensen hun huizen voor uitgezet zijn... jammer dat ie niet gebruikt wordt.

Zal wel weer de zoveelste achterlijke debiel zijn die zonodig moest inhalen en een ruk aan zijn stuur gaf omdat er toch nog een autootje naast reed.
Ik denk het ook, het is allemaal tuig. Laat ze maar mooi stoppen met werken.Daar heeft iedereen profijt van.

Kortizchtig zijn is leuk, maar jij hebt een betonnen plaat voor je kop, kneus.
pi_51297931
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:38 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik denk het ook, het is allemaal tuig. Laat ze maar mooi stoppen met werken.Daar heeft iedereen profijt van.

Kortizchtig zijn is leuk, maar jij hebt een betonnen plaat voor je kop, kneus.
Ik zie het anders bijna dagelijks gebeuren. Vrachtwagen rijdt achter collega, hij wil inhalen, maar kan niet, rijdt vervolgens bijna boven op collega en geeft vervolgens een flinke ruk aan het stuur zodat ie kan inhalen.

Ik snap overigens niet waarom jij iedere opmerking over vrachtwagen chauffeurs meteen persoonlijk opvat en er meteen zo heetgebakerd er op reageert (Ik wil niet eens weten hoe jij je agressie in je truckje uit, hopelijk niet zo erg als hier). Als iemand loopt te zeiken over automobilisten ga ik daar toch ook niet op zo'n manier op in? Voel je je aangesproken of zo?

Ik zeg ook verder helemaal nergens dat ze moeten stoppen met werken of dat het allemaal tuig is (ff topic doorlezen met mijn posts?), ik zeg alleen dat ze eens moeten leren rijden, de meesten dan. Dat jij je blijkbaar aangesproken voelt snap ik echt niet tenzij je je natuurlijk ergens van bewust bent...
  maandag 9 juli 2007 @ 18:07:57 #100
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51298404
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:38 schreef RealZeus het volgende:
Eensch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')