abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51160009
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:49 schreef rival het volgende:


echter, dit is een topic over kutchauffeurs en wilde ik ook even lekker meeklagen!
ik weet gerust wat een hel het voor die gasten kan zijn een hele dag op de weg met allemaal van die debiele leaserijders zoals ik
Lol ben jij er ook al een als je die grotere jongens dan ook maar eens wat ruimte geeft
pi_51160104
Wat ik ook vaak merk is dat ze vrachtwagen chaffeurs zelf altijd overal tussen moeten als ze van baan wisselen, je zal ze hoe dan ook ruimte moeten geven.
Maaaar, zodra je op een 2 baansweg zit die over gaat naar 1 baan, ga er dan maar niet vanuit dat meneer de vrachtwagen chauffeur jou er tussen zal laten, nee hij rijdt gewoon lekker door.
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:58:31 #28
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_51160211
Ik wil best een keer een dagje meerijden hoor, lijkt me best leuk. Maar ik ben het wel eens met het feit dat een deel van de vrachtwagenchauffeurs rijden als idioten. Het elkaar inhalen met 1 km verschil heb ik nooit gesnapt, vreemd invoegen en dergelijke ook niet.

Daarentegen zijn er ook zat automobilisten die zich als idioten gedragen, dat is ook niet te ontkennen.

Ik roep al jaren dat vrachtwagens in de ochtend en avondspits en desnoods de hele dag niet op de weg zouden moeten komen. 's nachts is het rustiger rijden volgens mij.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_51160306
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:50 schreef Mach3 het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen geven mij gelukkig de kans om een discussie niet verder uit te bouwen. Jij bent de geweldige chauffeur en jij maakt geen fouten.

Als het transport stilstaat gaat de economie naar de klote. Want werkelijk alles staat stil. Van je supermarkt tot de fabriek waar de grondstoffen worden verwerkt, van je huis tot aan nou ja vul het zelf maar in.
Ik merk wel dat hier een aantal flink verwende kindertjes zitten
Dus omdat wij anders geen dingen in de winkels hebben liggen mogen ze zich asociaal gedragen? We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, want al dat verkeer is 's ochtends ook niet voor de lol onderweg... als die er allemaal niet waren, ging de economie ook naar de klote want dan is er niemand die geld heeft om wat te kopen en is transport dus ook niet nodig.

Ik vind het altijd zo'n dom gelul van die truckers "Ja, rij maar een dagje mee", "Ik zit voor het werk op de weg dus ik mag dat", "Ik ga inhalen omdat ik anders de hele tijd naar die deuren van mijn voorganger moet kijken" ja dan rij je maar gewoon langzamer.

Automobilisten maken er vaak ook een zootje van, maar veel truckers hebben gewoon de arrogantie dat ze denken dat de weg van hun is en dat iedereen maar voor ze aan de kant moet gaan.

En dan heb ik het nog niet eens over dat gezwabber over de weg.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51160338
Het is toch fucking niet-normaal!
I remember little things you hardly ever do
Tell me why, I don't know why it's over
I remember shooting stars, the walk we took that night
I hope your wish came true, mine betrayed me
pi_51160384
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:58 schreef karr-1 het volgende:
Ik roep al jaren dat vrachtwagens in de ochtend en avondspits en desnoods de hele dag niet op de weg zouden moeten komen. 's nachts is het rustiger rijden volgens mij.
Daar hebben ze zelf ook geen probleem mee denk ik. Lijkt me niet dat zo'n trucker graag in de file staat, maar 's nachts bevoorraden wordt wel een probleem denk ik.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51160542
De meeste vrachtwagenchauffeurs rijden prima, er is alleen een gedeelte dat onderweg van alles doet behalve met het verkeer bezig zijn.
En dat inhalen moest echt verboden worden, ook het te dicht op elkaar rijden van vrachtauto's, hoe lullig het voor ze is maar het gevaar van die krengen dei vlak voor je van rijbaan veranderen om de rode achterkant van hun voorganger te verruilen voor een groene is veel te groot voor andere weggebruikers. Oww, gewone auto's rijden maken ook vaak een potje van de weg omdat ze iets sneller willen zijn, daarom ook alle file's.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_51160574
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:02 schreef The_Forcer het volgende:
Het is toch fucking niet-normaal!
pi_51160593
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:55 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat ik ook vaak merk is dat ze vrachtwagen chaffeurs zelf altijd overal tussen moeten als ze van baan wisselen, je zal ze hoe dan ook ruimte moeten geven.
Inderdaad. Knipperlicht aan en hoppa gaan met die banaan zonder op het andere verkeer te letten. Dat verkeer erachter moet vol in de remmen of zelfs uitwijken en dan nog toeteren naar zo iemand ook nog.

Ze hebben ook vaak het fatsoen niet om even te wachten want dan gooien ze hem voor je auto terwijl er achter helemaal niks rijdt. Ik snap overigens nog steeds niet waarom er gewoon op elke 2 baans weg, 24/7 een inhaalverbod geldt. Niet dat ze zich daar wel altijd aan houden, maar toch. Dat inhalen met 1km/u verschil gaat echt nergens over en vaak gaan ze dan nog een hele rij inhalen en dus niet even terug naar rechts.
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:09 schreef longinus het volgende:
De meeste vrachtwagenchauffeurs rijden prima, er is alleen een gedeelte dat onderweg van alles doet behalve met het verkeer bezig zijn.
En dat inhalen moest echt verboden worden, ook het te dicht op elkaar rijden van vrachtauto's, hoe lullig het voor ze is maar het gevaar van die krengen dei vlak voor je van rijbaan veranderen om de rode achterkant van hun voorganger te verruilen voor een groene is veel te groot voor andere weggebruikers. Oww, gewone auto's rijden maken ook vaak een potje van de weg omdat ze iets sneller willen zijn, daarom ook alle file's.
Plus dat met dat dicht op elkaar rijden problemen oplevert bij uitvoegstroken. Nu is het wel zo dat je tijdig naar rechts moet als je weet dat je de afslag moet hebben maar toch zijn er nog genoeg figuren die dan 3 vrachtwagens inhalen, hem ertussen gaan proppen met 80/90km/u en dus de linker baan ophouden.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51161075
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:50 schreef Mach3 het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen geven mij gelukkig de kans om een discussie niet verder uit te bouwen. Jij bent de geweldige chauffeur en jij maakt geen fouten.
Nee, ik ben niet de geweldige chauffeur....maar ik let wel op wat er voor me gebeurd en ik hou me niet bezig met andere dingen dan rijden en opletten als ik in de spits in een file terechtkom.....dit is normaal gedrag, hoef je geen perfecte chauffeur voor te zijn. Maar dat schijn jij nog niet helemaal door te hebben....(en dat bevestigd mijn eerdere opmerkingen...)
Fouten maken doet iedereen, maar fouten maken tijdens je werk die levens kunnen kosten .......dan ben je duidelijk niet geschikt voor het beroep dat je uitoefent.
pi_51161576
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:49:59 #37
148942 JB100-plus
Fumbling Towards Ecstasy
pi_51161764
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:04 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Daar hebben ze zelf ook geen probleem mee denk ik. Lijkt me niet dat zo'n trucker graag in de file staat, maar 's nachts bevoorraden wordt wel een probleem denk ik.
Dat gaat inderdaad een probleem worden. Winkels die mensen in dienst moeten nemen om goederen te gaan ontvangen bijvoorbeeld.
Of omgekeerd zoals bij mij op het werk waar we alle goederen nu nog tussen 06.00 en 22.30 uur de deur uit proberen te krijgen. Dat zouden we dan ongeveer in de helft van de tijd moeten gaan doen. Dat gaat dus niet lukken.
"Ach, je moet toch wat te klooien hebben."
"If you have never stood at the end of a track and experienced a twin Rolls Royce Griffon tractor coming at you full throttle, you are missing something very special!!"
  Moderator donderdag 5 juli 2007 @ 12:17:29 #38
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_51170241
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:58 schreef karr-1 het volgende:
.

Ik roep al jaren dat vrachtwagens in de ochtend en avondspits en desnoods de hele dag niet op de weg zouden moeten komen. 's nachts is het rustiger rijden volgens mij.
Dat klopt.
Helaas willen de meeste winkels niet echt mee werken om hun spullen in ontvangst te nemen.

En vrachtauto's niet in de spits de weg op?
De spits in Nederland loopt van 6 tot 10 en van 15 tot 19u , dus dan heb ik 5 uur om al die zooi uit te rijden. Dat gaat niet helemaal lukken vrees ik.


Ow, wacht, dit was het zoveelste vrachtwagenchauffeurs-zijn-klootzakken-topic:

ONtopic: Hé collega's, we zijn klootzakken allemaal en we kunnen helemaal niet rijden en we flikkeren hem fijn voor die altijd vriendelijke en sociale leasebakrijders.

Verder gooien we in elke bocht de auto op de kant om het verkeer maar zoveel mogelijk te hinderen.En als we merken dat we met 5 km/h verschil inhalen laten we het gas wel even los tot het verschil 1 km/h is. Zelfgemaakte files for the pwn.

pi_51171745
quote:
we kunnen helemaal niet rijden en we flikkeren hem fijn voor die altijd vriendelijke en sociale leasebakrijders.

Verder gooien we in elke bocht de auto op de kant om het verkeer maar zoveel mogelijk te hinderen.En als we merken dat we met 5 km/h verschil inhalen laten we het gas wel even los tot het verschil 1 km/h is. Zelfgemaakte files for the pwn.

Eindelijk eens een vrachtwagenchauffeur die het zelf toegeeft...
  donderdag 5 juli 2007 @ 16:50:02 #41
166273 Consigliere
Welke kleur traktor hedde gij?
pi_51172065
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:10 schreef opgebaarde het volgende:
Als je kijkt naar het aantal km's tussen auto's en vrachtwagens maken die vrachtwagens stukken minder ongelukken.

Is BrauN ongedeerd?
Met mij is alles prima.. Niet de deur uitgeweest vandaag
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
pi_51194617
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:53 schreef RealZeus het volgende:

En vrachtauto's niet in de spits de weg op?
De spits in Nederland loopt van 6 tot 10 en van 15 tot 19u , dus dan heb ik 5 uur om al die zooi uit te rijden. Dat gaat niet helemaal lukken vrees ik.
De spits wordt ook korter wanneer er minder files staan. De weg af van half 7 tot half 9 moet voldoende zijn om de ochtend spits te verminderen. De avond spits volstaat van half 4 tot 6 wel.

Spits hoeft echt geen 4 uur te duren
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_51194743
AMEN!!!

In maart zijn we geplat, omdat meneertje ineens naar rechts kwam zetten op de A20, keidruk en meneer maar douwen bij iedereen, inhalen..... En een Alfa Rome 156 'ziet' tie niet... juistem... hij had ons zo goed niet gezien, dat hij het ook niet gemeld had bij zijn verzekering.....

Don't blame me, it's a hardware problem
pi_51195032
Typisch.

pi_51195874
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 11:29 schreef Tim_G het volgende:

[..]

De spits wordt ook korter wanneer er minder files staan. De weg af van half 7 tot half 9 moet voldoende zijn om de ochtend spits te verminderen. De avond spits volstaat van half 4 tot 6 wel.

Spits hoeft echt geen 4 uur te duren
Als een groot aantal van die vrachtwagens opzouten uit de spits duurt de spits ook korter want dan zijn er gewoon 2 of meer banen vrij. 2 baans wegen zijn nu in de spits vaak maar 1 baans omdat die vrachtwagens daar rijden en er geen hond terug naar rechts gaat... dat is dan weer de fout van automobilisten, maar toch.

Wat we nog vergeten in dit topic: de zooi die ze verliezen. Vanochtend weer een geweldige uitwijkmanoeuvre kunnen doen omdat meneer de kut trucker zijn zooi niet goed had vastgebonden had en dat dus op de A15 was belandt. Gelukkig reed er niemand naast me of achter me anders had ik de uitwijkmanoeuvre niet kunnen doen en had mijn achterligger waarschijnlijk een stuk PVC buis door zijn ruit gehad.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51197970
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:10 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Als een groot aantal van die vrachtwagens opzouten uit de spits duurt de spits ook korter want dan zijn er gewoon 2 of meer banen vrij. 2 baans wegen zijn nu in de spits vaak maar 1 baans omdat die vrachtwagens daar rijden en er geen hond terug naar rechts gaat... dat is dan weer de fout van automobilisten, maar toch.

Wat we nog vergeten in dit topic: de zooi die ze verliezen. Vanochtend weer een geweldige uitwijkmanoeuvre kunnen doen omdat meneer de kut trucker zijn zooi niet goed had vastgebonden had en dat dus op de A15 was belandt. Gelukkig reed er niemand naast me of achter me anders had ik de uitwijkmanoeuvre niet kunnen doen en had mijn achterligger waarschijnlijk een stuk PVC buis door zijn ruit gehad.
en verboden inhalen.... zou ook een stunt zijn

edit: snap dat ze moe zijn, lang op weg, blablabla, maar dat is iets waar ze zelf voor kiezen, door te weinig 'rust' te nemen onderweg.... en je shit controleren kan ook geen kwaad
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_51198143
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:13 schreef Demellie het volgende:

[..]

en verboden inhalen.... zou ook een stunt zijn

edit: snap dat ze moe zijn, lang op weg, blablabla, maar dat is iets waar ze zelf voor kiezen, door te weinig 'rust' te nemen onderweg.... en je shit controleren kan ook geen kwaad
Inderdaad. Als ik moe zou worden van mijn werk zou ik wat anders gaan doen en niet anderen daar mee lastig vallen of in gevaar brengen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51200812
Als ik dan als vrachtwagenchauffeur ook even mag zeiken op die graftakautomobilisten die er nog even voor duiken op het moment dat ik afrem voor een file:
als ik een vrachtwagen vol papier bij me heb sta ik niet zo snel stil. Derhalve verzoek ik de betreffende automobilisten om op een andere manier een einde aan hun leven te maken.

Oh, vrachtwagenchauffeurs die niet opletten en die te lui zijn om hun lading vast te sjorren: ga wat anders doen want jullie verknallen het voor de mensen die hun werk wel serieus nemen. (want , je gelooft het niet, die zijn er ook nog.)
pi_51201109
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:34 schreef RealZeus het volgende:
Als ik dan als vrachtwagenchauffeur ook even mag zeiken op die graftakautomobilisten die er nog even voor duiken op het moment dat ik afrem voor een file:
als ik een vrachtwagen vol papier bij me heb sta ik niet zo snel stil. Derhalve verzoek ik de betreffende automobilisten om op een andere manier een einde aan hun leven te maken.

Oh, vrachtwagenchauffeurs die niet opletten en die te lui zijn om hun lading vast te sjorren: ga wat anders doen want jullie verknallen het voor de mensen die hun werk wel serieus nemen. (want , je gelooft het niet, die zijn er ook nog.)
nee hoor dat geloof ik wel, er zijn gekken in het verkeer, dat staat vast en niemand kan dat ontkennen, ook al vinden ze zichzelf de beste driver.... hihi...

Maar goed, deze ging over vrachtwagenschauffeurs en er zijn genoeg topics over domme autoverkrachters ...
Don't blame me, it's a hardware problem
  vrijdag 6 juli 2007 @ 14:49:44 #50
168739 Red_85
'echt wel'
pi_51201317
tjah, wat moet je er nog over zeggen he... die gasten kunnen niets anders en weten ook de consequenties niet van hun doen.
net ook, a7 tussen hoorn en zaandam. vrachtwagen die 1km harder rijd dan de voorganger. en hup een 4 km lange staart van langzaamrijdende auto's achter zn reet aan. en hij maar volhouden dat hij harder rijd. kaffer. het is daar altijd druk en er hoeft maar 1 tyfus chauffeur eigenwijs te doen en je hebt daar file.
inhaalverbod werkt daar niet. de chauffeurs lappen het toch aan hun laars. 'ik sta boven de wet want het geldt niet voor mij...' ze zijn gewoon te dom om het te snappen.
ik plijt voor een algeheel inhaalverbod voor vrachtwagens in Nederland en een verbreding van de A7 van Hoorn naar Amsterdam van 4 naar 6 rijstroken. knooppunt zaandam is dan de zwakste schakel in het geheel en dat kan je ook omleggen zodat het dat niet meer wordt. coentunnel wordt al onderhanden genomen tot 2011. en dan zijn de files redelijk opgelost in die hoek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')