abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51170144
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:12 schreef MrSleep het volgende:

[..]

Wilders is wel de enige die er op reageert en er iets mee wil doen. Waar zijn de andere partijen?
[..]
Misschien zijn de andere partijen wel po de hoogte van de procedures ? Natuurlijk weet Wilders dat ook wel, maar die praat liever het domme volk naar de mond.
pi_51170176
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:47 schreef mcintosh het volgende:

[..]

En voor de duidelijkheid de back-up zijnde in dit geval het AT, die zitten niet de hele dag rond de koffietafel op het bureau, paraat en wel. Die moeten opgeroepen worden en komen dan zo snel mogelijk bijelkaar. Doelstelling meen ik binnen het uur ter plaatse.
er is niets dat sneller kan reageren ?
pleased to meet you
pi_51170220
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:50 schreef gelly het volgende:

[..]
Natuurlijk weet Wilders dat ook wel, maar die praat liever het domme volk naar de mond.
Aldus UberMensch Gelly.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51170244
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:51 schreef moussie het volgende:

[..]

er is niets dat sneller kan reageren ?
Nee, het AT zijn gewone agenten met een speciale training en uitrusting. Die moeten dus eerst geallarmeerd worden. Ik krijg het idee dat sommige users hier wat teveel amerikaanse tv-series hebben gekeken waarin een blanke en neger agent de deur intrappen en iedere badguy omleggen met uiteraard een happy end.
pi_51170382
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:53 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, het AT zijn gewone agenten met een speciale training en uitrusting. Die moeten dus eerst geallarmeerd worden. Ik krijg het idee dat sommige users hier wat teveel amerikaanse tv-series hebben gekeken waarin een blanke en neger agent de deur intrappen en iedere badguy omleggen met uiteraard een happy end.
hehe, je bedoelt die waar het spelende kind per ongeluk dood word geschoten .. colleratal damage zullen we maar zeggen ?
pleased to meet you
pi_51171721
afgaand op de plot summary bij moviespoiler ben je sowieso al goed ziek in je hoofd als je die hostel-film wil zien Gadverdamme, ik word alleen van het lezen van de verhaallijn al misselijk.
pi_51172748
Ze hadden het zeker te druk met het bekeuren van mensen die 3km/u te hard over de snelweg racen.
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:14:49 #258
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51172871
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:11 schreef Fastmatti het volgende:
Ze hadden het zeker te druk met het bekeuren van mensen die 3km/u te hard over de snelweg racen.
oeh, hoe adrem en orgineel... 14.gif
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_51172899
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:14 schreef Re het volgende:

[..]

oeh, hoe adrem en orgineel... 14.gif
Nee, iemand niet helpen terwijl er iemand dood wordt gemarteld is tof.
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:25:27 #260
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51173219
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:15 schreef Skic. het volgende:

[..]

goed zo knul... 14.gif, nog andere open deuren? (ow nee, die zat dicht )
pi_51173245
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:25 schreef Re het volgende:

[..]

goed zo knul... 14.gif, nog andere open deuren? (ow nee, die zat dicht )
Ach jonge, pleur toch op. Ga foto's maken ofzo.
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:27:02 #262
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51173256
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:26 schreef Skic. het volgende:

[..]

Ach jonge, pleur toch op. Ga foto's maken ofzo.
hihi wat lief
pi_51173311
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:27 schreef Re het volgende:

[..]

hihi wat lief
Weet ik.
pi_51173349
En toch vind het belachelijk dat een politieman geen actie onderneemt (zeker als je met zijn tweeën bent en een pistool bij je hebt) als je iemand hoort schreeuwen. Daar is in godsnaam de hele fakkin' politie voor? Mensen helpen?
pi_51173748
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:30 schreef Skic. het volgende:
En toch vind het belachelijk dat een politieman geen actie onderneemt (zeker als je met zijn tweeën bent en een pistool bij je hebt) als je iemand hoort schreeuwen. Daar is in godsnaam de hele fakkin' politie voor? Mensen helpen?
Sukkeltje, anders lees je je ff in Al is het maar de laatste twee pagina's...
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_51173815
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:43 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Sukkeltje, anders lees je je ff in Al is het maar de laatste twee pagina's...
Sukkel, ik heb 300 posts per pagina. En wat moet ik sowieso inlezen, ik reageer op de OP.
pi_51174008
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:15 schreef Skic. het volgende:

[..]

er zijn regels!!!!! daar moet je je aanhouden, ook of zeker als politie.

zelfs in situaties als deze, waarin iemand levend gevild wordt, houd je je aan de regels, want stel je toch eens voor dat er tien man binnen zitten met vlammenwerpers , en stel nu toch eens dat je later op het matje geroepen wordt , en stel nu eens dat door jouw handelen dadelijk misdadigers hun straf ontlopen vanwege een handige advocaat die jouw ontrechtmatig handelen te berde brengen als verdediging ... stel nu eens dat je dat allemaal doet en zo iemands leven red, stel nu toch, dan is toch het einde zoek!

nee, dat moeten we niet hebben, regels zijn regels, procedures zijn procedures eigen veiligheid eerst, al gil je de hele buurt bij elkaar alsof je vastgebonden op een stoel naar kingdom come geholpen wordt , helaas joh.

dus niet zo simpel denken, Skic, je lijkt mij wel, moet je niet willen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_51174019
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:46 schreef Skic. het volgende:

[..]

Sukkel, ik heb 300 posts per pagina. En wat moet ik sowieso inlezen, ik reageer op de OP.
Kun je net zo goed niet reageren, omdat de OP nogal achterhaald is...
pi_51174067
All Cops Are Cowards.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_51174090
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:53 schreef milagro het volgende:

[..]

zelfs in situaties als deze, waarin iemand levend gevild wordt, houd je je aan de regels, want stel je toch eens voor dat er tien man binnen zitten met vlammenwerpers , en stel nu toch eens dat je later op het matje geroepen wordt , en stel nu eens dat door jouw handelen dadelijk misdadigers hun straf ontlopen vanwege een handige advocaat die jouw ontrechtmatig handelen te berde brengen als verdediging ... stel nu eens dat je dat allemaal doet en zo iemands leven red, stel nu toch, dan is toch het einde zoek!

nee, dat moeten we niet hebben, regels zijn regels, procedures zijn procedures eigen veiligheid eerst, al gil je de hele buurt bij elkaar alsof je vastgebonden op een stoel naar kingdom come geholpen wordt , helaas joh.

Je sarcasme is misplaatst en je denkt te zwart-wit.
De kans dat een gijzelaar overleefd is groter als een professioneel team dat aanpakt ipv de 'normale' agent. En DAT is dus nu precies het scenario gedacht werd dat zich afspeelde.

Als de 2 agenten naar binnen waren gestormt en er werd een gijzelaar neergeknald waren de reacties: "Hadden ze maar gewacht op het Arrestatie Team, daar zijn die lui tenslotte voor, stomme helden wannabees ". Of heb ik het mis?

[ Bericht 0% gewijzigd door mcintosh op 05-07-2007 18:07:32 ]
pi_51174311
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:55 schreef cultheld het volgende:
All Cops Are Cowards.
nee, maar ook cops maken wel eens een foute beslissing, en dit er wat mij betreft 1 van.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_51174767
quote:

[..]

Befehl ist befehl
pi_51175022
quote:

[..]

donderdag 5 juli 2007 @ 19:00:16 #274
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_51175796
Kan iemand mij vertellen hoe die arme jongen gemarteld is?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 5 juli 2007 @ 19:04:39 #275
28033 Pek
je moet wat
pi_51175918
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 19:00 schreef StateOfMind het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe die arme jongen gemarteld is?
Google even op Hostel 2, eerste plaatje. zoiets dus
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')