Misschien zijn de andere partijen wel po de hoogte van de procedures ? Natuurlijk weet Wilders dat ook wel, maar die praat liever het domme volk naar de mond.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:12 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Wilders is wel de enige die er op reageert en er iets mee wil doen. Waar zijn de andere partijen?
[..]
er is niets dat sneller kan reageren ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:47 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En voor de duidelijkheid de back-up zijnde in dit geval het AT, die zitten niet de hele dag rond de koffietafel op het bureau, paraat en wel. Die moeten opgeroepen worden en komen dan zo snel mogelijk bijelkaar. Doelstelling meen ik binnen het uur ter plaatse.
Aldus UberMensch Gelly.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Natuurlijk weet Wilders dat ook wel, maar die praat liever het domme volk naar de mond.
Nee, het AT zijn gewone agenten met een speciale training en uitrusting. Die moeten dus eerst geallarmeerd worden. Ik krijg het idee dat sommige users hier wat teveel amerikaanse tv-series hebben gekeken waarin een blanke en neger agent de deur intrappen en iedere badguy omleggen met uiteraard een happy end.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:51 schreef moussie het volgende:
[..]
er is niets dat sneller kan reageren ?
hehe, je bedoelt die waar het spelende kind per ongeluk dood word geschoten .. colleratal damage zullen we maar zeggen ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:53 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, het AT zijn gewone agenten met een speciale training en uitrusting. Die moeten dus eerst geallarmeerd worden. Ik krijg het idee dat sommige users hier wat teveel amerikaanse tv-series hebben gekeken waarin een blanke en neger agent de deur intrappen en iedere badguy omleggen met uiteraard een happy end.
oeh, hoe adrem en orgineel... 14.gifquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:11 schreef Fastmatti het volgende:
Ze hadden het zeker te druk met het bekeuren van mensen die 3km/u te hard over de snelweg racen.
goed zo knul... 14.gif, nog andere open deuren? (ow nee, die zat dichtquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:15 schreef Skic. het volgende:
[..]
Nee, iemand niet helpen terwijl er iemand dood wordt gemarteld is tof.
Ach jonge, pleur toch op. Ga foto's maken ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:25 schreef Re het volgende:
[..]
goed zo knul... 14.gif, nog andere open deuren? (ow nee, die zat dicht)
hihi wat liefquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:26 schreef Skic. het volgende:
[..]
Ach jonge, pleur toch op. Ga foto's maken ofzo.
Sukkeltje, anders lees je je ff inquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:30 schreef Skic. het volgende:
En toch vind het belachelijk dat een politieman geen actie onderneemt (zeker als je met zijn tweeën bent en een pistool bij je hebt) als je iemand hoort schreeuwen. Daar is in godsnaam de hele fakkin' politie voor? Mensen helpen?
Sukkel, ik heb 300 posts per pagina. En wat moet ik sowieso inlezen, ik reageer op de OP.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:43 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Sukkeltje, anders lees je je ff inAl is het maar de laatste twee pagina's...
er zijn regels!!!!! daar moet je je aanhouden, ook of zeker als politie.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:15 schreef Skic. het volgende:
[..]
Nee, iemand niet helpen terwijl er iemand dood wordt gemarteld is tof.
Kun je net zo goed niet reageren, omdat de OP nogal achterhaald is...quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:46 schreef Skic. het volgende:
[..]
Sukkel, ik heb 300 posts per pagina. En wat moet ik sowieso inlezen, ik reageer op de OP.
Je sarcasme is misplaatst en je denkt te zwart-wit.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:53 schreef milagro het volgende:
[..]
er zijn regels!!!!! daar moet je je aanhouden, ook of zeker als politie.
zelfs in situaties als deze, waarin iemand levend gevild wordt, houd je je aan de regels, want stel je toch eens voor dat er tien man binnen zitten met vlammenwerpers , en stel nu toch eens dat je later op het matje geroepen wordt , en stel nu eens dat door jouw handelen dadelijk misdadigers hun straf ontlopen vanwege een handige advocaat die jouw ontrechtmatig handelen te berde brengen als verdediging ... stel nu eens dat je dat allemaal doet en zo iemands leven red, stel nu toch, dan is toch het einde zoek!
nee, dat moeten we niet hebben, regels zijn regels, procedures zijn procedures eigen veiligheid eerst, al gil je de hele buurt bij elkaar alsof je vastgebonden op een stoel naar kingdom come geholpen wordt , helaas joh.
dus niet zo simpel denken, Skic, je lijkt mij wel, moet je niet willen.
nee, maar ook cops maken wel eens een foute beslissing, en dit er wat mij betreft 1 van.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:55 schreef cultheld het volgende:
All Cops Are Cowards.
Befehl ist befehlquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:53 schreef milagro het volgende:
[..]
zelfs in situaties als deze, waarin iemand levend gevild wordt, houd je je aan de regels, want stel je toch eens voor dat er tien man binnen zitten met vlammenwerpers , en stel nu toch eens dat je later op het matje geroepen wordt , en stel nu eens dat door jouw handelen dadelijk misdadigers hun straf ontlopen vanwege een handige advocaat die jouw ontrechtmatig handelen te berde brengen als verdediging ... stel nu eens dat je dat allemaal doet en zo iemands leven red, stel nu toch, dan is toch het einde zoek!
nee, dat moeten we niet hebben, regels zijn regels, procedures zijn procedures eigen veiligheid eerst, al gil je de hele buurt bij elkaar alsof je vastgebonden op een stoel naar kingdom come geholpen wordt , helaas joh.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:53 schreef milagro het volgende:
[..]
dus niet zo simpel denken, Skic, je lijkt mij wel, moet je niet willen.
Google even op Hostel 2, eerste plaatje. zoiets dusquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:00 schreef StateOfMind het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe die arme jongen gemarteld is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |