Die bestaat nog niet inderdaad. Er is wel een f1.4 non-L of een f1.2L.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:00 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik vraag niet voor niets of je er geen 1.4L van kunt maken![]()
Overweeg dan ook even een Sigma EF-500 DG Super. Die kost ongeveer hetzelfde en heeft een hoger richtgetal.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat had ik mij ook al bedacht. Die 50mm is inderdaad niet zo heel prijzig. En qua flitser hoef ik niet meteen het duurste van het duurste te hebben. Ik overweeg de Nikon SB-600, zeker nu die in de aanbieding is bij Kamera Express...
Dank, die hou ik even in gedachten!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Overweeg dan ook even een Sigma EF-500 DG Super. Die kost ongeveer hetzelfde en heeft een hoger richtgetal.
http://www.fotokonijnenbe(...).php?id_product=8905
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, daar probeer ik Chanty voor te regelen!
Oh dan ben ik in de war, even edit doenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:11 schreef freud het volgende:
[..]
Die bestaat nog niet inderdaad. Er is wel een f1.4 non-L of een f1.2L.
Alles is te leasen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:14 schreef Chanty het volgende:
[..]Denk niet dat die auto's die ik bereid ben om te poetsen te leasen zijn
Yup het maandbedrag wordt dan alleen wel wat minder schappellijk maar inderdaad alles is te leasenquote:
Het is natuurlijk uitermate makkelijk om de lat zodanig hoog te leggen dat je in praktijk nooit hoeft te poetsen. Dat zou ik eerder toewijzen aan luiheid dan aan een dure smaak overigens...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:14 schreef Chanty het volgende:
[..]Denk niet dat die auto's die ik bereid ben om te poetsen te leasen zijn
Wel goed voor je pensioenopbouw natuurlijk!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:17 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Yup het maandbedrag wordt dan alleen wel wat minder schappellijk maar inderdaad alles is te leasen
Dat klopt en het is ook niet bepaald dat je de service krijgt die bij die prijsklasse hoort enzo. Het doet dan ook best wel pijn als je je auto keer op keer naar een kpuntjet schade bedrijf moet brengen om hem te laten herstellen. met een grote auto rij je gewoon sneller schadequote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:17 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Yup het maandbedrag wordt dan alleen wel wat minder schappellijk maar inderdaad alles is te leasen
Wazdaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel goed voor je pensioenopbouw natuurlijk!
Eigen ondernemer!quote:
Je kan er natuurlijk wel moeite voor doen, om in het "speciaal" rijtje te komen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Niks duhalleen voor speciale mensen
zie hierboven
Checkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is natuurlijk uitermate makkelijk om de lat zodanig hoog te leggen dat je in praktijk nooit hoeft te poetsen. Dat zou ik eerder toewijzen aan luiheid dan aan een dure smaak overigens...
En wat voor absurde dingen moet ik daarvoor doen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk wel moeite voor doen, om in het "speciaal" rijtje te komen natuurlijk
Klinkt herkenbaar... En het komt mij al heel snel uit meestal...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
CheckIk ben lui, wanneer het me uitkomt
Nou ja, laten we beginnen je gezicht hier eens te laten zien in E'de. Zien we dan wel verder..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
En wat voor absurde dingen moet ik daarvoor doen?
Alleen mijn gezicht?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou ja, laten we beginnen je gezicht hier eens te laten zien in E'de. Zien we dan wel verder..
Die laat je toch meesjouwen in een koffer? Ik vind alles best, zolang het maar geen teringzooi op m'n kamer wordt..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Alleen mijn gezicht?En waar moet ik de rest van mijn lichaam dan laten?
Ik zou niet durven daar een rommeltje van te makenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die laat je toch meesjouwen in een koffer? Ik vind alles best, zolang het maar geen teringzooi op m'n kamer wordt..![]()
Ah dan pik ik je hier wel weer op op het stationquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zou niet durven daar een rommeltje van te maken
Hier is het huis overigens weer schoonGa zo maar eens richting station
Ik ga met de auto terugquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:56 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ah dan pik ik je hier wel weer op op het station.
Hump, die kat halen stond er net niet bij.
transportkooitje doet wonderenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Katten wil je niet in de auto hebben, of je hebt vervolgens een tapijtje in je driver's seat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |