Ik hoop niet dat je dit meentquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:43 schreef ..zapper het volgende:
Ik zou daar niet geduldig mee wachten als ik jou was, vangen, neus in plas douwen en op de kattenbak zetten..
Nee joh, helemaal niet. Als je dat niet doet blijft ie je huis volzeiken al is tie tienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dit meentZo maak je m juist angstig en gestressed
Je weet dat katten leren op basis van associatie? En dat de associatie met de kattenbak hiermee niet een positieve wordt?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:43 schreef ..zapper het volgende:
Ik zou daar niet geduldig mee wachten als ik jou was, vangen, neus in plas douwen en op de kattenbak zetten..
Ik weet hoe katten leren uit ervaring. Die van mij zijn lief, rustig, zindelijk en ze luisterenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet dat katten leren op basis van associatie? En dat de associatie met de kattenbak hiermee niet een positieve wordt?
Precies. Het heeft geen zin het beestje te straffen, zeker niet door hem met zn neus erin te duwen. Je moet hem juist belonen als ie het goed doet. Maar allereerst moet ie zich veilig bij ons voelen en niet meteen wegspurten. Dan kunnen we hem rustig oppakken en op de bak zetten. Erachteraan jagen maakt hem alleen banger. Hoe zou jij het vinden als een grote reus achter je aan holt, je uit je veilige verstopplekje sleurt, je met je neus in de urine douwt en vervolgens op een bak zet? Denk jij dan: goh wat een lieve mensen, ze willen dat ik hier plas en laat ik dat eens braaf doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet dat katten leren op basis van associatie? En dat de associatie met de kattenbak hiermee niet een positieve wordt?
Maar goed, wat jij met je katten doet moet je zelf weten, ik ruim liever een paar dagen zijn zeik op dan.quote:Wat je zeker niet mag doen, is poes met de neus door de plas of uitwerpselen wrijven en op de kattenbak gooien : dit is de ergste vernedering dat de “nu toch al” gestresseerde kat kan meemaken, en ze zal niet begrijpen dat dit een straf is voor haar “onzindelijkheid
Wat jij wil natuurlijk, ik geef alleen aan wat mijn ervaring is. Mare, foto's?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Maar goed, wat jij met je katten doet moet je zelf weten, ik ruim liever een paar dagen zijn zeik op dan.
Ik ga dat beestje nu nog niet kapot flitsen, hij is al bang genoeg.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:02 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Wat jij wil natuurlijk, ik geef alleen aan wat mijn ervaring is. Mare, foto's?
Dat zijn wel de leuke dingen van je werk volgens mij. Gaaf!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:10 schreef Ynske het volgende:
Waaaaah
live earth vandaag
ik moet alle live registraties doen
damn das veel werk.
maar ondertussen betaald muziek kijken/luisteren
Leukquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:10 schreef Ynske het volgende:
Waaaaah
live earth vandaag
ik moet alle live registraties doen
damn das veel werk.
maar ondertussen betaald muziek kijken/luisteren
En Crowded House is echt een RolatorBand aan het wordenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:05 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Leuk. Ik zit naar de stream te kijken stream
Jaaaa hij is er, tofquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:27 schreef Chanty het volgende:
Bang poesje is in een uurtje veranderd in een jagende tijger. Hij jaagt op spijkerbroeken, balletjes, gedroogde visjes en kattengridKon hem net ook op tijd op de bak zetten
Hij was een uur geleden onder de kast aan het mauwen en ik ging maar meedoen, toen kwam ie toch tevoorschijnEn ineens ontdekte ie Robs spijkerbroek en waren we toch minder eng
Klopt, hij steunt er nog niet helemaal op, maar iig loopt ie niet meer op zijn ellebogen, dat komt dus wel weer in ordequote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Jaaaa hij is er, tofZag aan het filmpje dat het pootje nog niet je van het is he...Maar tis wel een schatje hoor
![]()
Yes pleasequote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Klopt, hij steunt er nog niet helemaal op, maar iig loopt ie niet meer op zijn ellebogen, dat komt dus wel weer in orde
Net na een hele poos spelen kwam ie bij mij op schoot liggen en ging slapen weerBlijkbaar ben ik zijn slaapplekje en Rob zijn speelplekje
Uiteindelijk heb ik hem opgetild en in zijn mandje gelegd. Wat denk je.... hij kruipt direct weer zijn mandje uit terug bij me op schoot
Toen een fles met warm water gevuld en weer in het mandje gelegd en toen sliep ie wel lekker door. Nog wat toffe filmpjes gemaakt, die zal ik later vandaag wel posten
Uhm Dago, Wat is er tenopzichte van de rest van het jaar zo bijzonder aan dit weekend in Deventer?? Deventer is standaard een chaos, wat hebben steleten er mee te maken .quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:23 schreef Dagonet het volgende:
Dit weekend Deventer op Stelten he, voor de mensen die zich vervelen met een camera.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |