Ik was wel bij jouw Pa en Maquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee ik was er niet bij toen jouw pa en ma het koud hadden
Ja, tHe Horrorquote:
Dank je Prupkequote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:45 schreef prupke het volgende:
[..]
oi pdj
nog gefeli met de verkoop van je kiet
yup voor de 13 e keer 18 geworden en morgen weer werken en dan FEEST *o*quote:
Proessssssssssssst ...houdt je wel jong zegquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:53 schreef prupke het volgende:
[..]
yup voor de 13 e keer 18 geworden en morgen weer werken en dan FEEST *o*
verder alles prima
ergste isquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moet altijd midden in de nacht luisteren naar Mauwende en vechtende katten...
enige wijsheid die ik hier uit kan halen ...is dat euroshopper toilet papier goedkoper is dan een bijbelschquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:16 schreef freud het volgende:
is ff serieus:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:28 schreef prupke het volgende:
[..]
ergste is
je haalt een kat/poes ..je geeft het beest een naam...
achteraf blijkt de naam ook te kloppen met de betekenis...
Ook jij staat in de agendaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:36 schreef prupke het volgende:
en p je dacht er nog aan dat is al heel wat hoor
Goeiemorgen allemaalquote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:23 schreef ..zapper het volgende:
Lekker even in Den Haag wezen uit eten en nog even kroegje gepakt. Beetje op tijd vertrokken (kwart over twaalf) zodat ik lekker op tijd ook thuis zou zijn. Even vriendin in Rotterdam droppen en daarna naar Baarn. Maar ja, van Den Haag naar Rotterdam duurt 'snachts toch al snel twee-en-een-half uur. Achterlijke klote werkzaamheden. Daarna kon ik de A20 niet op richting Utrecht omdat de toerit was afgesloten, maar ik ben lekker op tijd thuis, op tijd in de ochtend, dat wel
.
Goeiemorgen Chantyquote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:51 schreef Chanty het volgende:
Heerlijke begroeting van ons katje vanochtend: hij blaasde
Na een kwartiertje had ie dan wel weer door wie we waren, maar dat ie gisteren zo heerlijk op mijn schoot heeft geslapen is ie dan weer wel vergetenNu ligt ie weer onder de kast te mauwen
Ja heel liev, maar hoop toch dat ie wat minder bang wordt vandaag, t is zo zieligquote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Goeiemorgen Chanty
Het is en blijft gewoon leuk spul die jonge katjes. Eigenlijk elk jong dier denk ik![]()
![]()
Is zeker te hopen dan, maar zal wel loslopen. Je zal als kind maar ineens bij vreemden zijn ... andere geuren e.d.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja heel liev, maar hoop toch dat ie wat minder bang wordt vandaag, t is zo zielig
Ach hij moet even wennen, wie kan er nou lang bang blijven voor jou!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja heel liev, maar hoop toch dat ie wat minder bang wordt vandaag, t is zo zielig
Hij welquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:27 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ach hij moet even wennen, wie kan er nou lang bang blijven voor jou!
Het uitslapen hier is mislukt, dus ik zit alweer aan de koffie, goeiemorgen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |