Greetz Juul
Ik denk dat Sabien zeker Karin gaat nomineren en andersom!
Dan hoop ik maar dat de overige bewoners Mona nomineren, want die verziekt echt de sfeer daaro
Al is het alleen maar met dat kattengejank van haar, dan is dat geplingel van Ruud nog MOOI!
ben ik het helemaal mee eens. Ik ach me slap om Karin. Die heeft af en toe een melige bui en Bianca doet dan lekker mee. Dat mag ik wel. Ik verdenk Sab_ieni_mieni nog steeds van een groot gebrek aan humor.
---------------------------
Als je kan lachen om je eigen beperkingen zie je pas hoe serieus de wereld is.
Behalve dit kleine min puntje,vindt ik Karin TOP.
[Dit bericht is gewijzigd door bibi (Datum 11 Oktober 1999).]
Ach, ik keur het zeker af wat Karin doet, maar daarvan krijgt ze nog wel de gevolgen op haar nek.
Dat moge duidelijk zijn, zoals ze zaten te fucken tegen Karin vind ik niet eerlijk. Iedereen doet daar gek, dat is je enige redding, je hoeft niet te werken dus wat is het probleem (naast voedsel klaarmaken, koken, schoonmaken, maar laten we eerlijk zijn: dat moeten we allemaal NAAST ons normale werk!) Ik bedoel kijk maar hoe Ruud achter Bianca aan rent (vind ik geweldig echt waar, dus Bianca is ook weer wat in mn aanzien gestegen, ik lig plat als ik die twee zie rennen) Anyway, ik vind het belachelijk zoals die mona en sabine tegen Karin doen (Karin is overigens ook niet netjes met Maurice, maar dat vind ik wel coolio Ik hoop in ieder geval dat de twee heksen van Almere er snel uit liggen, staat Bart ook lekker droog
) (Staar ie nu ook, maar dan is ie 100% doosloos)
Grtz,
MiRR0RMaN.
maar even over de topic. ik vind het heel cool dat karin dat jonge blaadje gewoon plukt! en ik hoor werkelijk niemand over het vriendinnetje van maurice!!!!!
(mag wel snel worden bijgewerkt)
karin en bianca dat wordt de strijd staat al bekend trouwens dat een van de 2 eruit gaat..
maurice mag ook opflikkeren net zo zielig als al die gasten die mona kiezen..
Jullie kennen haar helemaal niet en zoals je ziet kunnen brabanders en amsterdammers het goed met elkaar vinden het overige zielige nederland (vooral rotte dam) laat de bom er maar op vallen.
MONA RULEZ net als SABINE RUUD WILLEM en (jammer genoeg) BART...
weg met schijheilig nederland zowel jullie als b.k.m oprotte ermee}:0
Wij kunnen het ook niet helpen dat je familie van haar bent
Overigens vind ik wel dat Karin op mag rotten met haar kinderachtige pleuris gedrag.
BEN GEEN FAMILIE!!!!!!!!!!!!!
ik neem het gewoon voor haar op aangezien bijna niemand het doet... doe ik het
en ik heb er inderdaad een stalker bij hahahahahahaz
even goede vrienden hoor
quote:
op 10-11-1999 om 09:55 PM schreef linsey het volgende:
ik hoop dat iedereen die mona nomineerd ter plekke dood valt.. alleen maar omdat ze als laatste is binnengekomen hoeft ze echt niet als eerste weg.. en dion ur fucking sad!!!!karin en bianca dat wordt de strijd staat al bekend trouwens dat een van de 2 eruit gaat..
Jullie kennen haar helemaal niet en zoals je ziet kunnen brabanders en amsterdammers het goed met elkaar vinden het overige zielige nederland (vooral rotte dam) laat de bom er maar op vallen.MONA RULEZ net als SABINE RUUD WILLEM en (jammer genoeg) BART...
Ten eerste Linsey: ik kan niet eens lezen wat je schrijft, met al die ... en zonder punten enzo. Onleesbaar. Ik zeg niet snel wat van typefouten, maar bij jou lijkt het alsof je de lagere school niet eens hebt afgemaakt. (De inhoud van je berichten bevestigt dit beeld overigens).
Echt waar, je bericht getuigt van zoveel non-intelligentie dat het eigenlijk niet eens de moeite is om erop in te gaan.
Ik hoop dat je beseft dat je jezelf hier onsterfelijk belachelijk aan het maken bent en dat het ook niet meer uitmaakt of je nou newbie bent of straks member (zie andere post over Mona), want geen hond zal jou meer serieus nemen. Laat staan de over het algemeen toch wel redelijk onderlegde mensen hier op het forum.
Ik maak alleen 1 uitzondering. Ik vind het _ERG_ jammer dat er geen 'ignore specific poster' optie is.
Linsey, voel je vereerd, je bent de eerste persoon in zeker een half jaar waar ik absoluut NOOIT meer wat van wil lezen of horen.
quote:
op 10-11-1999 om 09:55 PM schreef linsey het volgende:
ik hoop dat iedereen die mona nomineerd ter plekke dood valt.. alleen maar omdat ze als laatste is binnengekomen hoeft ze echt niet als eerste weg.. en dion ur fucking sad!!!!karin en bianca dat wordt de strijd staat al bekend trouwens dat een van de 2 eruit gaat..
Jullie kennen haar helemaal niet en zoals je ziet kunnen brabanders en amsterdammers het goed met elkaar vinden het overige zielige nederland (vooral rotte dam) laat de bom er maar op vallen.MONA RULEZ net als SABINE RUUD WILLEM en (jammer genoeg) BART...
bommen op rotjeknor , je kunt te ver gaan natuurlijk , want anders laat ik oppergoeroe danny er eens wat aan doen , en dat betekent ignoren/kicken , of kan dat alleen bij chatten ?
go danny go , een mede-rotjeknorder!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |