Sneakyquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm ik heb ooit wel is ergens op een forum zo iets geflikt x 50 ofzo. Daar heb ik dus een ban voor het leven. Tot ik er achter kwam dat het Op IP ging en ik een wisselend IP heb![]()
Ik ga voor een update naar VOL, maar ik heb liever een fok-update via de OP, die hooguit de afgelopen 2 uur vastlegt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die OP's worden niet meer gemaakt tegenwoordig.
Tja maar als niemand het handhaaft of uitdraagt word dat toch niks.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:54 schreef mootie het volgende:
De Cos is momenteel gewoon veel te vaak een SC. Als je over tennis wilt praten, ga ff naar de SC, als je iemand even wil begroeten of iets vragen, sc of gewoon pm, hoe moeilijk is dat nou.
En het is heus niet erg als het een keer gebeurt, iedereen gaat wel eens Off topic, maar sommige mensen gebruiken de COS gewoon als SC en dat is kut!!!!!
Dat is letterlijk wat ik gedaan heb voordat daar een shitload aan gezeik over kwam.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ga voor een update naar VOL, maar ik heb liever een update via de OP, die hooguit de afgelopen 2 uur vastlegt.
Niks sneaky. De eerste 4x heb ik braaf gezegt dat ik het was. De enige die er niet blij mee waren waren de MOD's. Naja zodra d'r 1 wakker werd lag ik er uit. Volgende Ip of computer en ik was er weer. Op een gegeven moment gaven ze het op.quote:
Dan is Fok! toch veel leukerquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niks sneaky. De eerste 4x heb ik braaf gezegt dat ik het was. De enige die er niet blij mee waren waren de MOD's. Naja zodra d'r 1 wakker werd lag ik er uit. Volgende Ip of computer en ik was er weer. Op een gegeven moment gaven ze het op.
Was trouwens ook een kut fora![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:59 schreef mootie het volgende:
*heeft tandjes gepoetst op de correcte manier, zoals voorgedaan door de mondhygieniste![]()
Fok heeft ook niet allesquote:
Wie poetst er nou om 4 uur 's nachts z'n tandenquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:59 schreef mootie het volgende:
*heeft tandjes gepoetst op de correcte manier, zoals voorgedaan door de mondhygieniste![]()
Mijn Fok!, wat doe je!?quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Fok heeft ook niet alles![]()
Is eigenlijk alleen leuk voor DGK fora. Maar verder is het redelijk saai en oppervlakkig.
Moet toch voor het slapen gaan!quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wie poetst er nou om 4 uur 's nachts z'n tanden![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:01 schreef mootie het volgende:
Is echt zielig hoor! Lig je in die stoel (met je 35 jaar) en dan moet je gaan voordoen hoe je je tanden poetst......
Wie herinnert zich nog de schooltandarts met dat grote plastic gebit waarop het poetsen werd voorgedaan?
Daar is de sc dan weer voor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is letterlijk wat ik gedaan heb voordat daar een shitload aan gezeik over kwam.
Ganz genau.quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Daar is de sc dan weer voor.
Ik kom niet vaak op de sc vanwege het hoge Vol-gehalte aan emoticons.
Maar de COs kan beter dan het offtopic ge-'sc erin, dat lijkt wel de nieuwe sc te worden
In de Cos staan minstens zoveel emoticons als hier ^_^quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Daar is de sc dan weer voor.
Ik kom niet vaak op de sc vanwege het hoge Vol-gehalte aan emoticons.
Maar de COs kan beter dan het offtopic ge-'sc erin, dat lijkt wel de nieuwe sc te worden
OHjaquote:
Meerquote:Op donderdag 5 juli 2007 04:04 schreef mootie het volgende:
In de Cos staan minstens zoveel emoticons als hier ^_^
Je kan je tandarts ook een snoepje geven omdat hij het goed gedaan heeftquote:Op donderdag 5 juli 2007 04:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel een beetje triest...
Kreeg je een snoepje toen je klaar was!?[afbeelding]
Goftedomme, dat is een kekke actie!quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je kan je tandarts ook een snoepje geven omdat hij het goed gedaan heeft![]()
![]()
Ik was ook al een jaar of 2 niet geweest, met de nodige gevolgen. Vandaag een uur bij de mondhygieniste, ziet er nu wel goed uit overigens. Moet nog een keer een uur...... op 11 september hebben ze weer een plekje.quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
OHja![]()
Ik moet binnenkort ook... Tenminste als ik moet verzameld heb... Ik ben 5 jaar geleden voor het laatst bij de tandarts geweest. Die begon over verdoven om iets te vullen. Toen ben ik weggerend.
Zulke dingen moet je bij mij niet zeggen, had ie kunnen weten![]()
Ik ben bang voor zulke dingen zeker als er het woord prikken bij komt![]()
11 september!?quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was ook al een jaar of 2 niet geweest, met de nodige gevolgen. Vandaag een uur bij de mondhygieniste, ziet er nu wel goed uit overigens. Moet nog een keer een uur...... op 11 september hebben ze weer een plekje.![]()
Gaat hem niet worden voor mij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:10 schreef mootie het volgende:
Ik was ook al een jaar of 2 niet geweest, met de nodige gevolgen. Vandaag een uur bij de mondhygieniste, ziet er nu wel goed uit overigens. Moet nog een keer een uur...... op 11 september hebben ze weer een plekje.![]()
Ze gaat toch niet in een vliegtuig naar de tandartsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |