Tof daar hou ik je aanquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:24 schreef Sebasser het volgende:
Kan ook, ergens in december.
Die Avatarquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat ben je toch een flexibel menneke! [afbeelding]
Ik ben anti-AH...quote:
Dan doe ik Groen en Rood.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Offfffffffffffffffff groen, maar geen paars!![]()
Zet je het meteen ook in mijn agenda?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tof daar hou ik je aan![]()
*Zoekt december op in agenda en noteert, "Sebasser neemt rood"*
Of stuur een PM als het zover is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan doe ik Groen en Rood.
[..]
Zet je het meteen ook in mijn agenda?
Dat is het altijd wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het al tijd voor bier, jongens?
Half 4 hè...quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is het altijd wel. [afbeelding]
Stel je niet aan gek.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Half 4 hè...![]()
Ik wacht nog eventjes...![]()
Je kan toch gewoon onder het werken drinken?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik mag er maar 1.
Want daarna moet ik hier werken. [afbeelding]
En dan mag ik pas om 10 uur weer![]()
Nee, dat kan nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon onder het werken drinken?
Pussy
zelfs niet stiekem?quote:
Ik had heel even deze weer:quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zelfs niet stiekem?![]()
vind dat anti AH ook niks hoor. Da's toch democratie? dat Ah dit zelf kan beslissen? beetje jammer dat het op aangeven van die Atsma is, zo'n fatsoensrakker, maar voor de rest, zelf weten zelf baas...
Waar?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, God...
Leandra is Gert aan het versieren...
[afbeelding]
Hij wil even alleen zijn met Leandra, ik kan dat wel begrijpen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:14 schreef mootie het volgende:
Gert heeft me weggestuurd..... snik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |