Ik ben verder nog niet wezen stappen daar maar in het boekje van boedapest.net dat je kreeg als je daar je kaartje bestelde staan wel wat tips. Uitgaansbuurten: Hippe lounge cafés: op en rond het Liztplein en de Raday Utca. Pubs en bars: Moszkva Tér en Joodse wijk (district VII) Clubs: Boedakant van de Petöfibrug en Hajógyári Sziget. (Alleen lijkt het er op dat Hajógyári Sziget een gedeelte van het eiland is waar Sziget op gehouden wordt, het stuk wat niet gebruikt wordt. Ik weet niet of dat vlak voor en na Sziget open is)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:44 schreef swahalla het volgende:
[..]
ach, al is het alleen maar voor het gevoel![]()
morgen is het zo ver voor mij, dan vertrek ik.. zij het in m'n eentje maar ik kan me niet voorstellen dat ik me daar niet alleen kan vermaken tot dat het festival begint
hoe zit het met discotheken in budapest? nog tips? zijn ze dagelijks geopend?
'Na het worstelen zie je er ongeveer zo uit:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:49 schreef -skippybal- het volgende:
Zwembad en waterpijp![]()
En chocoladeworstelen?
Vanaf het vliegveld kost het ongeveer ¤20,- ik weet niet hoeveel zo'n korte afstand kost. Je kunt geloof ik wel beter een bellen dan er een aanspreken, uit een boekje: De goedkoopste is Buda Taxi +3612333333. Handigst is om altijd van te voren een prijs af te spreken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:55 schreef Pantheon het volgende:
Wij gaan zondag tegen de middag weg. Klein vraagje nog; ons hostel zit een kilometer of vier van het festivalterrein en alhoewel dat overdag een leuke afstand is, is de terugweg natuurlijk beter met een taxi te doen. Enig idee hoeveel dat daar kost?
hebben jullie zitten internetten vanaf het festival terrein?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:54 schreef -skippybal- het volgende:
Sziget is zooooooo gruwelijk vetRegen zuigt, net als wazige toetsenborden
![]()
Vanavond NIN en zwarte kleren![]()
Waarom zo kort?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:23 schreef Godshand het volgende:
Nou ben dr geweest
We kwamen donderdags op het Sziget terrein rond 13:00...
Iedereen leek wakker te worden en de hitte was nogal drukkend...
Met degene waar ik mee was besloten we ons niet te laten overhitten en siësta te houden in het hotel...
Rond 18:00 waren we terug op het terrein en scoorden we geld en eten.. Tevens beleefden we de wolkbreuk...
Daarna naar hammerworld gegaan en een Hongaarse metalband gezien en het fantastische Soulfly
Degene waarmee ik was kwam alleen voor Soulfly () maar ik besloot nog even te dansen en sjanzen en het terrein rond te lopen...
Daarna moesten we rond 1:00 weer weg want de volgende dag ging ik weer naar Nederland terugkarren...
Steekwoorden qua indrukken: georganiseerde anarchie, stoffig, regenachtig, grootste festivalterrein dat ik kende (lowlands is daarbij vergeleken een miniparkje), sjagrijnige Hongaarse medewerkers (ik ben niet anders gewend van oost Europa), meisjes in Bikini
, internationaal publiek
Ik ga denk ik ooit nog wel eens maar dan blijf ik er 2 dagen ofzo...
Sziget festival![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |