Weet je toevallig hoe het met campers is? Ook gewoon op het terrein, zijn daar speciale plekken voor of verblijf je dan buiten het eiland?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:44 schreef maok het volgende:
don'ts:
-Zet je tent niet midden op een veld op, dan brandt je 's morgens je tent uit.
do's:
-Elke avond is er in het theater gedeelte 'big street theaters'. Elke 2 dagen is er een nieuwe voorstelling.
-In Budapest naar een badhuis. Vooral in het stadspark is een mooie, Szécheny
-Chillen in het Luminarium, een opblaasbaar kunstwerk waar je in kunt.
Je kunt gewoon op het eiland staan. Je hebt dan wel een caravan/camper ticket nodig (naast je eigen ticket) Volgens mij (ik weet dat niet zeker) moet je dan wel op het speciale camping gedeelte staan, dat is een gedeelte achter een hek waar je alleen op mag als je een ticket met camping hebt.. Je rijdt het eiland op via een andere brug dan de normale voetgangers brug. Die brug is een stuk naar rechts tov die voetgangersbrug.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:02 schreef Dogbreath het volgende:
[..]
Weet je toevallig hoe het met campers is? Ook gewoon op het terrein, zijn daar speciale plekken voor of verblijf je dan buiten het eiland?
Je bedoelt het Luminarium? Ja, daar staat vaak wel een lange rij voor ja helaas. Maar het is wel tofquote:Op zondag 22 juli 2007 23:11 schreef VisStick het volgende:
Ha, daar wilden we vorig jaar ook in, maar er stond steeds een rij van een half uur of langer. Geen zin om zo lang in de zon te staan wachten.
Merci bienquote:Op zondag 22 juli 2007 23:08 schreef maok het volgende:
[..]
Je kunt gewoon op het eiland staan. Je hebt dan wel een caravan/camper ticket nodig (naast je eigen ticket) Volgens mij (ik weet dat niet zeker) moet je dan wel op het speciale camping gedeelte staan, dat is een gedeelte achter een hek waar je alleen op mag als je een ticket met camping hebt.. Je rijdt het eiland op via een andere brug dan de normale voetgangers brug. Die brug is een stuk naar rechts tov die voetgangersbrug.
Die camping gedeeltes zijn niet echt afgezonderd, een heleboel mensen met tent gaan daar ook gewoon staan. Als je van metal houdt of als je van theater houdt sta je er helemaal goed, daar is het namelijk vlak bij. De rest is iets verder, maar valt best mee.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:55 schreef Dogbreath het volgende:
[..]
Merci bienNu maar hopen dat we niet afgezonderd staan oid, zou zonde zijn.
Zoek een hostel op http://www.hostelworld.com/quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:19 schreef swahalla het volgende:
Zijn er nog mensen van hier die ook rond die tijd (2-7 augustus) in budapest zitten en mij kunnen vertellen waar ik een betaalbaar slaapplekje kan vinden? Gezelschap bij uitgaan zal ook wel leuk zijn, vrijwilligers?
Ligt er aan hoe dronken je bentquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:04 schreef FleshWound het volgende:
Ik krijg met de dag meer zin![]()
Is het erg lastig om op het terrein je tent terug te vinden?
Dat met die watersproeiers stond er vorig jaar niet toch? 2 Jaar geleden wel. Vorig jaar stond daar een ander dancegebeuren zonder sproeiinstallatie dacht ik.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:13 schreef VisStick het volgende:
Bij de paaldanseressen draaien ze vette dance muziek, hopelijk staan ze er dit jaar weer
En er tegenover staat ook een dance gebeuren waar ze van die water sproeiers hebben. Zal daar wel erg druk worden met die hoge temperaturen
Hoe ver zou dat van oost naar west zijn? Aardig eind denk ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:01 schreef ErikT het volgende:
[afbeelding]
Over een week vertrek ik. Eerst kort stopje in Wenen.
Volgens Google Earth is het van de ene naar de andere punt een dikke 2.5kmquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:34 schreef Dogbreath het volgende:
[..]
Hoe ver zou dat van oost naar west zijn? Aardig eind denk ik![]()
Volgens mij ligt het van noord naar zuid.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:34 schreef Dogbreath het volgende:
[..]
Hoe ver zou dat van oost naar west zijn? Aardig eind denk ik![]()
2 uur vliegen volgens m'n ticketquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Volgens Google Earth is het van de ene naar de andere punt een dikke 2.5kmMaar ik weet niet of alles bereikbaar is.
Je kan het festival ook zien vanuit GE. Voor de geďntreseerden: 47°32'56.53"N 19° 3'9.36"E
Iemand trouwens enig idee hoe lang het vliegen is naar Buda?
Goed uit te houden dus, of die Wizzair moet er echt een koeienstal van hebben gemaakt...quote:Flight No. Depart from Departure date Arrive in Arrival date
W6 228 Eindhoven 04. Aug 2007 08:25 Budapest - Ferihegy 1 04. Aug 2007 10:15
Psies... en heb er zin in. Eerste festival dag begint voor mij al meteen goed met Nitzer Ebbquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:54 schreef -skippybal- het volgende:
Ook maar even gekeken.
[..]
Goed uit te houden dus, of die Wizzair moet er echt een koeienstal van hebben gemaakt...
Wizzair is goed te doen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:54 schreef -skippybal- het volgende:
Ook maar even gekeken.
[..]
Goed uit te houden dus, of die Wizzair moet er echt een koeienstal van hebben gemaakt...
Eerste dag kijk ik vooral uit naar Yonderboi en U.N.K.L.E.. En ook wel een beetje Manu Chao.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Psies... en heb er zin in. Eerste festival dag begint voor mij al meteen goed met Nitzer Ebb
Live waren ze zo bruut in Haarlem
http://www.youtube.com/watch?v=W0KjQA45Z8c
-edit-
en het origineel: http://www.youtube.com/watch?v=3w3A72L3rj4
Ik doe helemaal met je mee, op dat 'beetje' voor Manu naquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Eerste dag kijk ik vooral uit naar Yonderboi en U.N.K.L.E.. En ook wel een beetje Manu Chao.
O, ik dacht dat ie er vorig jaar ook stond, maar mijn geheugen kan me ook in de steek laten hoor. Heb je wel es na 7 dagen Szigetquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:32 schreef maok het volgende:
[..]
Dat met die watersproeiers stond er vorig jaar niet toch? 2 Jaar geleden wel. Vorig jaar stond daar een ander dancegebeuren zonder sproeiinstallatie dacht ik.
Ja, ik neem ook die bus, hopen dat het een beetje te doen is. Iemand al eens eerder met die Big Foot Bus geweest?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:07 schreef TheTh1ng het volgende:
Die meet zal er wel niet meer inzitten![]()
Zijn er nog meer mensen die met de bus van Big Foot gaan?
die via boedapest.net..
Erg relaxed! Ik overwoog al om het schema op de Szigetzite maar uit te printen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:56 schreef maok het volgende:
Ze hebben er hele uitgebreide hongaarse programmaboekjes en iets minder uitgebreide engelse en duitse, maar daar staan de schema's wel allemaal in zoals ze op internet te vinden zijn. Nadeel is wel dat ze eigenlijk geen goede blokkenschema's hadden. In de Hongaarse versie stond er wel een maar daar stond niet alles in.
Vorig jaar had ik zelf een goed blokkenschema gemaakt, ik denk dat ik die dit weekend nog wel ga maken en dan plemp ik hem hier ook wel even neer
PM me ff dan flikker ik em wel online.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:47 schreef Ceased2Be het volgende:
Nog 9 dagen en dan gaan we loos.
Heb voor mezelf alvast een blokkenschema in elkaar geflanst, maar geen plek om hem online te gooien (heb alleen de nokia stage eraf gelaten omdat daar voor mij iig niets boeiends komt).
Monnikenwerkquote:Op zondag 29 juli 2007 23:40 schreef maok het volgende:
Ik ben ook nog bezig met een blokkenschema, ik wil er echt alles in hebben dus zelfs de dingen die wel op de hongaarse maar niet op de engelse site genoemd worden. We een beetje lastig aangezien ik geen Hongaars kan lezen maar die vertaalsites zijn wel een beetje een oplossing. Met alles bedoel ik dus ook vage dansworkshops, modeshows, theater enz. Ik denk dat ik hem morgen wel af krijg en anders overmorgen.
Nauwelijks. Ofja, ze zijn er wel, maar je ziet ze niet en ze doen niets.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:12 schreef -Mellow- het volgende:
hoe zit het eik met security, lopen die veel rond daar?
Daar hoef je vooralsnog niet bang voor te zijn, want het blijft voorlopig rond de 30 graden in Boedapestquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:02 schreef -skippybal- het volgende:
Nemen jullie trouwenslaarzen
mee? Ik zag namelijk net dit plaatje, en dat is niet tof...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |