Dat ziet er een stuk beter uit dan 40/45 gradenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:19 schreef -skippybal- het volgende:
[[url=
Gemiddelde temperatuur![]()
Aantal regendagen... Kssssttt![]()
neuh ik heb 2 gewone kaartjes gekocht, dat vond ik tofferquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:19 schreef MaJo het volgende:
@Lien: hebben we nou ook een campingkaartje gekocht?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
neuh ik heb 2 gewone kaartjes gekocht, dat vond ik toffer![]()
Gewoon net zoals LL zeg maar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:27 schreef MaJo het volgende:
[..]De vraag is dus of je dat er makkelijk bij kon kopen of dat helemaal los geregeld moet worden (aangezien skippy het over een bevestiging heeft enzo)
Dat dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee Skippy heeft het denk ik over de 1 á 2 dagen vóór Sziget aangezien z'n vliegtuig niet op woensdag 8 augustus aankomt in Budapest en hij tich graag ergens wil overnachten
Ah okquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat dus.
4 augustus weg, dus sowieso 3 nachten op zoeen camping nodig voor de nulde dag.
Misschien wel een avondje eerder zelfs het eiland op, maar het idee dat iedere pauper Oostblokker dan er ook kan vind ik niet geweldig.
En ik lees net dat er ook een zooitje tattoo-artiesten zijn. Dat gaat dus weer spannend worden hoe ik thuis kom
Ja, is 0e dag, er is dan ook al een optreden. Officieele dag om het eiland op te mogen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:30 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp, ik vlieg op de 7e richting budapest maar dan kon je het festival terrein toch al op?
Gewoon naar allebei gaanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:37 schreef Byte_Me het volgende:
dit jaar ga ik al naar lowlands, maar volgend jaar wordt het Sziget
Wil ik ook wel maar ik moet al onbetaalde vrije dagen opnemen voor Sziget en na LL direct weer aan de slag zie ik ook niet zo zitten dus zal ik er nog meer moeten opnemen en dat kan ik niet maken op mijn werk.quote:
dus sziget is nog veel relaxter als lowlands? dat moet ik dan echt een keer meemaken. vind lowlands al superrelaxedquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:42 schreef maok het volgende:
Volgens mij valt LL ook erg tegen als je Sziget gewent bent, veel minder relaxt en veel duurder.
De grote namen komen volgens mij ook erg overeen, vorig jaar tenminste wel.
Halve liter voor een dikke euro!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:45 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dus sziget is nog veel relaxter als lowlands? dat moet ik dan echt een keer meemaken. vind lowlands al superrelaxed
Organiseer maarquote:Op maandag 9 juli 2007 20:32 schreef -skippybal- het volgende:
Gaan we nog een falende nachtelijke cheap-ass bier FOK!-meet houden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |