Neenquote:
quote:
aan het neuqen?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:58 schreef MASD het volgende:
hoi, ben sinds zaterdag in france! tof!
Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:27 schreef moemoe het volgende:
Ik wil ook op vakantie.
Niks, maar ik moet nog zo lang wachten.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:27 schreef zarGon het volgende:
Wat houdt je tegen?
waarom!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niks, maar ik moet nog zo lang wachten.
Je zou een pre-vakantie kunnen nemen,quote:Op maandag 9 juli 2007 13:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niks, maar ik moet nog zo lang wachten.
Oi,quote:
Je vriendin heeft haar prioriteiten niet op orde,quote:Op maandag 9 juli 2007 14:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
De vriendin waarmee ik ga is docente en heeft nog allerlei vergaderingen.
*knuffelt*quote:Op maandag 9 juli 2007 14:02 schreef moemoe het volgende:
En kan dat gedonder ophouden, ik word bang.
Ik vind het ook schandalig, die kutkinderen kunnen best wachtenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:02 schreef zarGon het volgende:
Je vriendin heeft haar prioriteiten niet op orde,.
quote:Op maandag 9 juli 2007 14:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
*knuffelt*
Roy is ook bang voor donder
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:26 schreef moemoe het volgende:
Het is gelukkig opgehouden, tenminste in Dordrecht dan. In Den Haag is de bliksem ingeslagen en rijden de treinen niet meer.
Het wordt met uitsterven bedrijgt... Alleen Deox, Boem en ik komen nog eens kijken... en jij. Men, hoe slechtquote:Op maandag 9 juli 2007 23:11 schreef moemoe het volgende:
Nog steeds slow.
Zolang je het niet over uitsterven hebt is er niks aan de hand.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het wordt met uitsterven bedrijgt... Alleen Deox, Boem en ik komen nog eens kijken... en jij. Men, hoe slecht.
Nog een karaokemeet? Of, met je huisgenoten?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:16 schreef moemoe het volgende:
Ik had het net met mijn huisgenoten over het gebrek aan karaoke in Utrecht. Daar ga ik eens wat aan doen.
KARAOKE COMING TO YOU SOOOOOOOOON!
Er komt sowieso nog een karaoke meet aan, maar niet op korte termijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nog een karaokemeet? Of, met je huisgenoten?
Hoe ga je er geld mee verdienen dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Er komt sowieso nog een karaoke meet aan, maar niet op korte termijn.
Nee, karaoke feestjes organiseren in Utrecht en als ik het slim aan pak verdien ik er heel wat geld mee.
focking turk je vergeet mijquote:Op maandag 9 juli 2007 23:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het wordt met uitsterven bedrijgt... Alleen Deox, Boem en ik komen nog eens kijken... en jij. Men, hoe slecht.
moemoe's travelling karaoke showquote:Op maandag 9 juli 2007 23:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Er komt sowieso nog een karaoke meet aan, maar niet op korte termijn.
Nee, karaoke feestjes organiseren in Utrecht en als ik het slim aan pak verdien ik er heel wat geld mee.
Eerst research dan verder kijken. Voor ik dat allemaal ga doen moet ik eerst nog iets anders opstartenquote:
Nou mooiquote:
quote:
Watquote:
Alleen een blauwe kan het aanpassen. Ik pas de OP wel aan met jou, voor de volgende deeltjes.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:38 schreef enter het volgende:
Z, mijn comp gister hehe
Je zit nu op je mobieltje? What happened?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:38 schreef enter het volgende:
gefikt.
Nee, benedenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Je zit nu op je mobieltje? What happened?
Nog 10 dagen, red je het allemaal wel?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:41 schreef enter het volgende:
[..]
Nee, beneden![]()
Iets met de voeding, maar eigenlijk wel beter, ik moet toch leren.![]()
Ja eigenlijk wel, moet morgen werken. Moet alleen nog dingetjes regelen voor de hospiteeravonden.quote:
Hospiteeravonden?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, moet morgen werken. Moet alleen nog dingetjes regelen voor de hospiteeravonden.
En jij dan?
Je leeft weer na de meet?
Volste vertrouwen in. Mits bier,quote:Op maandag 9 juli 2007 23:45 schreef enter het volgende:
Vanaf morgen hé, vanaf morgen ga ik alles anders doen![]()
Jah er komen 4 kamers vrij in mijn studentenhuisquote:Op maandag 9 juli 2007 23:44 schreef enter het volgende:
[..]
Hospiteeravonden?
Ik was in Duitslanden de wekker gaat om 6.30
![]()
oh ok!quote:Op maandag 9 juli 2007 23:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jah er komen 4 kamers vrij in mijn studentenhuis.
Oeh vakantie? Hoe was het?
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:59 schreef moemoe het volgende:
Doe eens niet zo geheimzinnig jullie twee! Vertel! Jullie gaan neuken? Nou? Hm?
Kom je niet meer in het Strijkijzer wonenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:00 schreef Leia het volgende:
waar studeer jij Moemoe? ik wil ook op kamers
Oi, niet te fur gaan.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:59 schreef moemoe het volgende:
Doe eens niet zo geheimzinnig jullie twee! Vertel! Jullie gaan neuken? Nou? Hm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |