D'r kut is al zover uitgewoond dat neuken voor een jongen puur zinloos is dus alleen haar anus is nog strak genoeg om een jongen van (gematigd) genot te voorzien... ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:44 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Wat is dat toch met brrrrrrian dat hij zo geilt op die anus van lellebel. Die moet toch intussen ook uitgewoond zijn?![]()
Of ze draait zich om, om als net als Amanda en Lieke anaal genomen te worden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:42 schreef tipsch het volgende:
nada kijkt liever naar wat er bij huub en lieke allemaal gebeurt
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:45 schreef pony_pak het volgende:
[..]
D'r kut is al zover uitgewoond dat neuken voor een jongen puur zinloos is dus alleen haar anus is nog strak genoeg om een jongen van (gematigd) genot te voorzien... ofzo![]()
anus???????quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
ikzelf hou helemaal niet van dat krappe - doe mij maar ruim en nat, betert
![]()
nada eerder, zij was de initiatiefnemerquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:48 schreef akveor het volgende:
Eigenlijk begrijp ik dat Dennis geil geworden is van het geneuk van Huub en Lieke.
"hoe raak ik dit kwakkie nou kwijt"quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:49 schreef riri het volgende:
steeds weer die angstige oogjes van dennix boven het dekbed uit
parabrother....
Sinds groepssex ontdekt is door amanda.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:49 schreef koppiesoep het volgende:
Sinds wanneer wordt een vrouw "ruim" van te veel sexen?![]()
Ja sommige mannen denken dat vrouwen daar heel gewillig van worden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:48 schreef Disana het volgende:
Het kan niet anders of Dennis is een beroerde minnaar. Eerder zag ik hem een paar keer (weliswaar onder het dekbed) de borst van Nadia snel heen en weer schudden.
Owww nou ik hoop dan maar dat ze genoten heeft.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
nada eerder, zij was de initiatiefnemer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |