In kangoeroeland is ook mooi!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:41 schreef Jojoortje het volgende:
De kleine zeemeerminHeb ik op dvd!
De reddertjesAl heeeel lang niet meer gezien
Wel een super mooie film!
Als kind vond ik Pinokkio ook echt de allerallerkutstequote:Pinokkio vind ik by far de kutste disneyfilm samen met Alice in Wonderland.
helemaal mee eens.. rot pretpark enzo...quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:46 schreef Camplo het volgende:
[..]
Pinokkio vind ik by far de kutste disneyfilm samen met Alice in Wonderland.
Ja he! Dat vond ik ook echt verschrikkelijk vroegerquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:57 schreef doegwonwa het volgende:
[..]
helemaal mee eens.. rot pretpark enzo...
Belle en het Beestquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:20 schreef Rianne84 het volgende:
Kleine Zeemeermin is ook mijn favoriet.
Assepoester, Doornroosje, Belle en het Beest
100% mee eens... en ik ben al 17quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:02 schreef philana het volgende:
[afbeelding]
voor altijd: The Lion King
geweldige film.. nu nog..![]()
Ja vind ik ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:02 schreef philana het volgende:
[afbeelding]
jaa... zekerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:33 schreef amigone het volgende:
[..]
Ja vind ik ook
Die ene scene dat Mustafa van de rots valt en dood gaat vind ik echt nog steeds om te huilen
Deze musical heb ik trouwens ook gezien
Zijn ze ook!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:34 schreef philana het volgende:
[..]
jaa... zeker
ik vind de liedjes ook allemaal zo leuk... vaag.. weet ik.
De Kleine Zeemeermin is niet van vroeger. Sneeuwwitje en het Jungle Boek enzo... díe zijn van vroeger.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:51 schreef amigone het volgende:
Ik heb laatst met vrienden een Disney-avondje gehouden, we hebben een aantal Disney films van vroeger gekeken, super tof
De Disney verhalen blijven tof imo
My favorite:
[afbeelding]
Ik vind 1989 toch ook al best 'vroeger'.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De Kleine Zeemeermin is niet van vroeger. Sneeuwwitje en het Jungle Boek enzo... díe zijn van vroeger.
Ik heb ze echt allemaal (alle 1e delen dan) op videoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:44 schreef AFX. het volgende:
Ik heb :
Belle & het Beest
De Kleine Zeemeermin
Assepoester
Sneeuwwitje
Lion King,
Doornroosje
De reddertjes moet ik nog
Disney films
Ik op dvd. Het grappige is wel, dat ze er nu natuurlijk zo'n menu bij moesten maken. Bij Belle & Het Beest hebben ze dat echt verkloot door er een heule dikke animatie van te makenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:47 schreef amigone het volgende:
[..]
Ik heb ze echt allemaal (alle 1e delen dan) op video
jungleboek is mwoah, aladin en de reddertjesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:48 schreef bijdehand het volgende:
ik heb jungle book/aladin/de reddertjes en nog wat films niet gezien![]()
Ja echt? Hmm dat is wel minderquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:51 schreef AFX. het volgende:
[..]
Ik op dvd. Het grappige is wel, dat ze er nu natuurlijk zo'n menu bij moesten maken. Bij Belle & Het Beest hebben ze dat echt verkloot door er een heule dikke animatie van te maken
is de dvd anders dan de film?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:51 schreef AFX. het volgende:
[..]
Ik op dvd. Het grappige is wel, dat ze er nu natuurlijk zo'n menu bij moesten maken. Bij Belle & Het Beest hebben ze dat echt verkloot door er een heule dikke animatie van te maken
ik heb de film dus ik weet het nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:54 schreef AFX. het volgende:
Bij het menu wel. Lezen.
Junglebook vind ik ook minderquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:51 schreef smammela het volgende:
[..]
jungleboek is mwoah, aladin en de reddertjes![]()
bambiquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:57 schreef Liefste. het volgende:
Sneeuwwitje is echt geweldig, dat was samen met Doornroosje mijn favoriet. Die heks van Sneeuwwitje is trouwens ook wel de engste van alle Disneyklassiekers![]()
. Eigenlijk zijn al die films gewoon tof, ik weet nog wel dat Bambi en the Lion King mijn emotionele instabiliteit als klein meisje ook zeer bevorderden.
so, ik ben 10 jaar ouder en ik vind hem ook nog mooi... en ik moet elke keer huilen bij de Stampede scene... maar ik ben dan wel gayquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:28 schreef bijdehand het volgende:100% mee eens... en ik ben al 17![]()
'k vind Taran En De Toverketel toch eigenlijk wel iets erger...quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:46 schreef Camplo het volgende:
Pinokkio vind ik by far de kutste disneyfilm samen met Alice in Wonderland.
Jammer dat "The Lion King" (zoals veel Disney toppers) hevig geïnspireerd is door de Japanse serie "Kimba the White Lion".quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:02 schreef philana het volgende:
[afbeelding]
http://en.wikipedia.org/w(...)ion_King_controversyquote:ARTS BB
TOPIC: ROY DISNEY
TIME: 07/19 8:23 PM
TO: JILL SAUDER (JKFG91B)
FROM: ROY DISNEY (STAR99B)
SUBJECT: "ROY ON MOMS"
Jill, you asked whether we had any "nice motherly figures"
in Disney's animated future.
Wait until you see next summer's "The Lion King," and
Kimba's mother. She's quite lovely.
Roy Disney
jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:34 schreef Mainport het volgende:
Die plaatjes zijn wel heel frappant.
Hmm ja idd...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:34 schreef Mainport het volgende:
Die plaatjes zijn wel heel frappant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |