Zodra ze uit zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:02 schreef heiden6 het volgende:
Dat bedoel ik.
Trouwens, wanneer stop je nu eens met die MSN-smilies.
Ik regel gewoon een of andere hacker die ze offline haalt.quote:
Ik heb zo mijn back-ups hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik regel gewoon een of andere hacker die ze offline haalt.![]()
Dat is eventjes in het beginquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:46 schreef TC03 het volgende:
Transformers
Ratatouille
Die Hard 4
Begrijp me niet verkeerd, het zullen vast geen slechte films zijn, maar ZO hoog? Gewoon dikke achten voor een verfilming van een tekenfilm, een aardige actiefilm (maar meer ook niet) en een animatiefilm (dan moet ie wel héél goed zijn wil het een 8,9 waard zijn).
Ik krijg het idee dat films steeds hogere cijfers krijgen, en dat vind ik een kwalijke zaak.
Klacht: Transformers
Ratatouille
Die Hard 4
Begrijp me niet verkeerd, het zullen vast geen slechte films zijn, maar ZO hoog? Gewoon dikke achten voor een verfilming van een tekenfilm, een aardige actiefilm (maar meer ook niet) en een animatiefilm (dan moet ie wel héél goed zijn wil het een 8,9 waard zijn).
Ik krijg het idee dat films steeds hogere cijfers krijgen, en dat vind ik een kwalijke zaak.
Eerst komen de 10 stemmers, dan de 1 stemmers, en dan pas de gewone persoon met een eigen oordeelquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:38 schreef NiteSpeed het volgende:
Je moet eventjes wachten met de cijfers vertrouwen tot genoeg mensen de film gezien hebben.
Open er een topic over.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mensen die zich blind staren op de cijfers en de beruchte top 250..
Het geeft meestal toch een redelijke indicatie vind ik. Zeker bij 100.000+ stemmers.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mensen die zich blind staren op de cijfers en de beruchte top 250..
Ik ben het vaak helemaal niet eens met de beoordeling, redelijk wat overrated oudere films zitten hier tussen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Het geeft meestal toch een redelijke indicatie vind ik. Zeker bij 100.000+ stemmers.
Ah, dus omdat iedereen het leuk vind is het ook zo? Ik vind dan een tip van een vriend die redelijk dezelfde filmsmaak heeft beterquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Het geeft meestal toch een redelijke indicatie vind ik. Zeker bij 100.000+ stemmers.
Inderdaad, stemmen van pretentieuze nerds zouden ze niet mee moeten rekenen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben het vaak helemaal niet eens met de beoordeling, redelijk wat overrated oudere films zitten hier tussen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |