Eerder voor het niet bij hebben van een brandblusser, of is dat niet verplicht?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:39 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Kreeg je nog een prent van oom agent dat je daar niet mocht parkeren?
politie heeft mijn auto mee de middenberm in geduwd en heb daar de accu los gegooid en gewacht op iemand die mij naar huis gesleept heeft... dus nee geen prent hahaquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:39 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Dat word verhalen op de fabriek...
Vast voor Illegaal vuurtje stokenquote:Kreeg je nog een prent van oom agent dat je daar niet mocht parkeren?
nee niet eens... seat is het... niet dat dat nou alles is maar dit kan op zich bij elke auto wel gebeuren lijkt mij....quote:
Hij vergast niet genoeg dus.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Die van mij heeft een lekkend uitlaatspruitstuk, dus die vergast me iedere keer dat ik 'm start, maar hij vliegt gelukkig niet in brand
volgens mijn polis wel...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:55 schreef Sjengdanny het volgende:
Ben je daar trouwens voor verzekerd?
Maar is het niet als gevolg van revolutie, want dan wordt er bij de meeste verzekeringen niks gedektquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:44 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
volgens mijn polis wel...
3. Wat is verzekerd
1. Wij verzekeren schade aan het motorrijtuig of geheel of gedeeltelijk verlies daarvan door:
a. brand, ontploffing, zelfontbranding, kortsluiting, blikseminslag.
b. het vallen van luchtvaartuigen of zaken daaruit.![]()
c. etc etc
bij mij dus waarschijnlijk wel, heb net verzekering gebeld, morgen komt de expert kijken... gelukkig...quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:54 schreef Vincenski het volgende:
[..]
Maar is het niet als gevolg van revolutie, want dan wordt er bij de meeste verzekeringen niks gedekt
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:56 schreef SharQueDo het volgende:
Zozo. Illegaal parkeren, geen brandblusser bij je hebben, illegaal fikkie stoken, andere verkeer zonder reden hinderen, belediging van ambtenaar in 'functie' (met je rotkop). Dat wordt een fikse boete.![]()
viel allemaal wel mee, ben allang blij dat mijn auto niet totaal uitgefikt is....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:28 schreef Dannytjeuh het volgende:
Gedver .... lijkt me best heel erg eng als je zoiets tegenkomt. Ik mag er niet aan denken![]()
Topic ook gelezen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:56 schreef pony_pak het volgende:
Wat voor auto was het eigenlijk?
De Amstelveense politie zou geen moeite hebben met zo'n actie...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:39 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Dat word verhalen op de fabriek...
seat cordobaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:08 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
De Amstelveense politie zou geen moeite hebben met zo'n actie...
Maar goed: schrikken voor TS! Een onafgezekerde kabel?? wat voor een auto rijd je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |