ja was vroeg vandaagquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Idem [afbeelding][afbeelding]
goedemorgenquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:04 schreef crossover het volgende:
Goedemorgen! Ik ga lekker een bak leut zetten!
Het is vandaag hier best lekker zo te zien. Ik ben alleen nog niet buiten geweest.quote:
dan kan het dus alsnog flink tegenvallenquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Het is vandaag hier best lekker zo te zien. Ik ben alleen nog niet buiten geweest.
nah tis mooi weerquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan kan het dus alsnog flink tegenvallen
Ja inderdaad, ik blijf dan ook maar gewoon veilig binnen vandaagquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan kan het dus alsnog flink tegenvallen
Congrats!! wat is het?quote:
een vak waarop ik de hoop al vergeven had aangezien ik staats- en bestuursrecht niet had gehaald maar deze wel dusquote:
wat houd het vak inquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een vak waarop ik de hoop al vergeven had aangezien ik staats- en bestuursrecht niet had gehaald maar deze wel dus![]()
O ja, dat...quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hypotheekrecht, pandrechtetc = goederenrecht
schadevergoedingen etc > verbintenissenrecht
ben ik blij dat ik dat niet hebquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hypotheekrecht, pandrechtetc = goederenrecht
schadevergoedingen etc > verbintenissenrecht
Ook wel burgerlijk recht of civiel recht genoemd. Onderlinge verhoudingen tussen personen. Bijvoorbeeld een huurovereenkomst tussen twee personen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en wat was het? opheldering
?
ik vind goederenrecht klotequote:Op donderdag 5 juli 2007 11:24 schreef OA het volgende:
[..]
O ja, dat...![]()
Vond ik eerlijk gezegd niet heel moeilijk...![]()
Te veel! Voor 500 euro kom ik langs.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:26 schreef cablegunmaster het volgende:
mijn kamer is een rotzooiJIPPIE
![]()
hoeveel zou het kosten om een KSCCER in te huren om mijn kamer op te ruimen
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Te veel! Voor 500 euro kom ik langs.
Wel mooi dat je het dan hebt gehaald!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind goederenrecht klotedaar heb ik t ook op verneukt, ik ahd bij de her 3 opdrachten verbintenissen als je die helemaal perfect had zou dat een 6 zijn de laatste opdracht was goederenrecht telde meer voor de overige 4, bij vraag 4 heb ik vrijwel niks kunnen invullen (tijdgebrek) dus het nog halen keek ik wel van op
Is het zoeen pokkezooi dat ¤500 te weinig is??quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan ga je niet mijn kamer opruimen
voor dat geld .( andere diensten zie ik jou eerder voor dat geld doen )
![]()
yesquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:28 schreef OA het volgende:
[..]
Wel mooi dat je het dan hebt gehaald!!![]()
Studeer jij rechten?
nee , tis 10 min werk of 20 min maar ik ben luiquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
Is het zoeen pokkezooi dat ¤500 te weinig is??![]()
Moet wel aan de naam liggen....quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
Is het zoeen pokkezooi dat ¤500 te weinig is??![]()
Nee hoor, ik kan het ook welquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:57 schreef OA het volgende:
Moet ik er nou helemaal alleen voor zorgen dat er weer een nieuw deel geopend kan worden?![]()
hoeveel minuten? Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:02 schreef crossover het volgende:
Oh
Kan iemand de tijd terugdraaien ofzo, het is van zeer hoog belang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |