Dat weet je toch als je er gaat wonen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:49 schreef Forklift het volgende:
ja wat kan mij het nou schelen wie er eerder was ik heb er gewoon last van das toch niet zo moeilijk te begrijpen
Waarom denk je dat je zo goedkoop woontquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:49 schreef Forklift het volgende:
ja wat kan mij het nou schelen wie er eerder was ik heb er gewoon last van das toch niet zo moeilijk te begrijpen
ga dan bij je moeder klagen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:51 schreef Forklift het volgende:
alsof ik er ben gaan wonen me ma heb die keuze toch gemaakt :S
Ga dan bij haar klagen, in plaats van ons te vervelen met nutteloze kuttopicsquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:51 schreef Forklift het volgende:
Alleen stoere mannen willen Schiphol verhuizenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:53 schreef Forklift het volgende:
waar staat nou weer dat ik stoer ben...................
Zonder economie is gezondheidszorg niet te betalen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:44 schreef Forklift het volgende:
oja en economie gaat voor volkgezondheid ofzo :S
Hehe, moederskindje!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:51 schreef Forklift het volgende:
Dat zijn allemaal skinheads, en skinheads zijn stoerquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef Forklift het volgende:
ja is kanker een teken van stoer zijn ofzo dan dan is heel zon kankerafdeling in een ziekehuis zeker ook stoer
wehehe, je zei ziekehuis.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef Forklift het volgende:
ja is kanker een teken van stoer zijn ofzo dan dan is heel zon kankerafdeling in een ziekehuis zeker ook stoer
jeweetzz!!!11!!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:56 schreef Forklift het volgende:
zijn jullie nou echt zo stom dat jullie dees simpele klacht gewoon niet begrijpt???/
Wat is je klacht?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:56 schreef Forklift het volgende:
zijn jullie nou echt zo stom dat jullie dees simpele klacht gewoon niet begrijpen??
misschien ligt het meer aan de manier waarop je het brengtquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:56 schreef Forklift het volgende:
zijn jullie nou echt zo stom dat jullie dees simpele klacht gewoon niet begrijpen??
inderdaad, Schiphol is er al weer sinds 1916 dus het is niet alsof de luchthaven uit de lucht is komen vallenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:44 schreef Mopst3r het volgende:
Schiphol is er al langer dan jij, kutpauper...
Ga lekker op de hei wonen ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:45 schreef Forklift het volgende:
er zijn toch genoeg andere landingsbanen in nederland!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |