Kondigde Jamesbrownie aan dat hij op een vriendinnetje voor Jack aan het hopen is:quote:
Showde Merel Teunquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb een poesje besproken, het is nog niet helemaal zeker, want dat ligt aan de nestjes, maar waarschijnlijk heb ik over een maand of 3 tot 5 een nieuw poesje, dat duurt nog even, maar dat komt omdat er een wachtlijst is.
Maar het kan natuurlijk ook fout gaan, of dat er alleen katertjes geboren worden ofzo, dus ik ga heel erg duimen.
De 9e is de eerste poes uitgeteld, als daar geen poesje bij zit, moet ik wachten op de volgende, die gaat komende maand pas gedekt worden en de kittens mogen pas met 12 weken weg, dus duurt nog wel even, maar ik is iig blij!
Kom maar weer op met de poezenbeestenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:40 schreef Merel het volgende:[/b]
[..]
Jeetje dat is goedkoop voor zo'n ding!
Dit is onze Teun
Wie, ik?quote:
Leuk he kleine katjesquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:43 schreef Sorbootje het volgende:
Toen Lodewijk vanochtend een aanloop nam en met vier klauwen tegelijk in mijn nieuwe kleding ging hangen ( met mij d'r in) en Fleur tegelijkertijd liefdevol in mijn tenen beet vond ik het helemaal niet meer zo'n leuk stel![]()
Hihi ! Dat kan onze Charlie ook zo goed.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:43 schreef Sorbootje het volgende:
Toen Lodewijk vanochtend een aanloop nam en met vier klauwen tegelijk in mijn nieuwe kleding ging hangen ( met mij d'r in) en Fleur tegelijkertijd liefdevol in mijn tenen beet vond ik het helemaal niet meer zo'n leuk stel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |