kan je nie ff voor mij bellen, jij komt er wel doorquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:08 schreef kevin6188 het volgende:
Lol. Net teruggebeld. SCC voor 411! Kon nu ineens wel.
Ff op naar supportersbalie voor de uitkaart dus.
Kweet ook niet hoe je erbij kwamquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:08 schreef kevin6188 het volgende:
Lol. Net teruggebeld. SCC voor 411! Kon nu ineens wel.
Ff op naar supportersbalie voor de uitkaart dus.
quote:Hij had al in Eindhoven willen voetballen, maar meldde zich donderdag als eerste op het trainingsveld van Ajax Amsterdam. Ondanks zijn mislukte transfer naar PSV voelt de aanvaller zich geen paria. "Ik ben goed opgevangen door de spelers." De supporters staken vuurwerk af en verwelkomden hem met applaus.
Dat Kenneth Perez zich donderdag als eerste bij het trainingsveld meldde ligt in zijn aard. De aanvaller wil graag spelen en had daarom nu ook graag bij PSV op het veld gestaan. Perez verwacht in Eindhoven meer te spelen en wil naar die club verhuizen. Ajax en PSV kwamen er echter niet uit, nadat Feyenoord zich ook had gemeld voor de speler. De Rotterdammers zijn inmiddels afgehaakt en PSV zit ook in de wachtkamer. Niet leuk voor Perez. "Het is een grote teleurstelling deze situatie. Het liefst vertrek ik, maar in deze situatie sta ik overalvoor open. Dus ook Ajax. Voorlopig blijf ik hier." Hij mag dan teleurgesteld zijn, hij wist zich gesterkt door de supporters die voor hem applaudiseerden. "Ik voel me geen paria", zegt hij eerlijk, "ik ben goed opgevanbgen door de spelers. Ik ben alleen erg teleurgesteld."
410 toch nu?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:19 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien dat ik ook ga verhuizen in het stadion, maar twijfel nog een beetje.
Klopt.quote:
Wat heeft hij?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:26 schreef denthemen het volgende:
Hoor Van Geel nu op AT5 dan, goeie instelling!
Wat zegt hij?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:26 schreef denthemen het volgende:
Hij zegt dat het buitenland denkt dat Nederland een land is waar men maar gewoon goedkoop spelers kan halen, hij vind dat belachelijkquote:
Omdat ik in eerste instantie afgepoeierd werd op de telefoon omdat de vol boel zat, vervolgens gingen ze mensen verplaatsen waardoor er plaatsen vrijkwamen en ik had waarschijnlijk mazzel dat ik vlak daarvoor als één van de eersten misgreep.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:13 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Kweet ook niet hoe je erbij kwam![]()
Vertel...quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:26 schreef denthemen het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij zegt dat het buitenland denkt dat Nederland een land is waar men maar gewoon goedkoop spelers kan halen, hij vind dat belachelijk
Iddquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:31 schreef denthemen het volgende:
OMG, dat keepersshirt, LELIJK!!
Roze?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:31 schreef denthemen het volgende:
OMG, dat keepersshirt, LELIJK!!
Geel met rood etc. maar er zit een soort van doelnet op getekend of zoquote:
Klinkt ontzettend lelijk. Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geel met rood etc. maar er zit een soort van doelnet op getekend of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |