quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat de assistent trainer z'n spelers aanraakt![]()
Oh bedoelde men niet Jack?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat de assistent trainer z'n spelers aanraakt![]()
Die jongen zit toch in een rolstoel?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:06 schreef BB-boy het volgende:
Denthemen in beeld.
ja, daarom valt hij ook wat sneller op.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Die jongen zit toch in een rolstoel?
Ik ben al 200 minuten bezig en ben er nog niet doorquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:05 schreef ericajax het volgende:
rde klantvriendelijkheid is helaas ver te zoeken bij onze club...
Edgar Davids ging even een praatje met hem maken volgens mij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Die jongen zit toch in een rolstoel?
Praten ze zomaar met elkaar?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zag ook Ten Cate en Perez met elkaar praten. Het komt goed.![]()
![]()
Ze praten met elkaar.. OMGquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
=
Ik zag ook Ten Cate en Perez met elkaar praten. Het komt goed.![]()
![]()
kben al sinds 10 uur bezig, idioten daar johquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:11 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik ben al 200 minuten bezig en ben er nog niet door
Dat was 'ie alquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:18 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat hij aanvoerder gaat worden![]()
Ben er nu door, een wachtende voor me. Vind vast zo uit dat Noord vol is, schiet ik er nog niks mee op.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:22 schreef ericajax het volgende:
[..]
kben al sinds 10 uur bezig, idioten daar joh
doe je goed, kheb nog steeds die kk ingesprek-toonquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:24 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ben er nu door, een wachtende voor me. Vind vast zo uit dat Noord vol is, schiet ik er nog niks mee op.
tyfuszooiquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:50 schreef ericajax het volgende:
[..]
doe je goed, kheb nog steeds die kk ingesprek-toon
what about Zuid 2de ring?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
tyfuszooi![]()
![]()
Fokking schijtbende. Ben je vier uur bezig, is Noord helemaal uitverkocht. Kut-supporterszaken.
Doe ik niet aan. Al mn vrienden zitten op Noord, dan ga ik niet in mn eentje aan de andere kant van het stadion zitten.quote:
klote, kbaal er wel van, kprobeer al 4 uur, nog steeds ingesprekquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Al mn vrienden zitten op Noord, dan ga ik niet in mn eentje aan de andere kant van het stadion zitten.
Waar wil jij naartoe?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:56 schreef ericajax het volgende:
[..]
klote, kbaal er wel van, kprobeer al 4 uur, nog steeds ingesprek
omdat je pas vanaf 5 juli kon bellenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:57 schreef BB-boy het volgende:
Waarom beginnen jullie vandaag pas met bellen?
Ik stond op die wachtlijst. Maar ik kan nu wel 17 keer een losse kaart voor pakweg 413 kopen, maar een SCC lukt niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:01 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Whihi Eric voor de tv ohoho
Volgens mij hoort iedereen van de wachtlijst sowieso een kaart te krijgen als je een brief hebt gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |