Tribunes?? owjah ze trainen op de toekomst.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je kan het ook live op internet kijken: http://www.ajaxinternettv.nl/player/player_live.php
Kan ik vanavond NL en Polen naar beneden laden?
Inderdaad. Het is ongeveer even boeiend als Tien die de spelersbussen op weg naar de Kuip aan het uitzenden waren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Neuh, via internet de training kijken is echt geen fuck aan. En er zijn wel ERG veel afwezigen.
Die heeft de trein gemist, inlezen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:41 schreef BB-boy het volgende:
Ik wil terror zien vlammen in een partijtje.
Heb zojuist een paar fakkels afgestoken en mijn banderies omhoog gehouden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:34 schreef BoNi het volgende:
Hebben jullie Delorge ook al toegezongen van achter jullie PC
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:43 schreef BoNi het volgende:
Inderdaad veel spelers afwezig.
Stam, Gabri, Davids en Delorge zijn zo'n beetje de enige grote namen die aanwezig zijn......
En wel zingen hè? Leuk voor de buren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Heb zojuist een paar fakkels afgestoken en mijn banderies omhoog gehouden.
Achter je PC in je kleine holletje.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nee, gewoon binnen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:47 schreef Blight het volgende:
[..]
En wel zingen hè? Leuk voor de buren.
Precies, rookmelder uit en helemaal losquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Achter je PC in je kleine holletje.
Gordijnen in de fik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:49 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Precies, rookmelder uit en helemaal los.
Dat is niet leuk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:52 schreef BoNi het volgende:
![]()
Manucharyan geblesseerd van het veld........
Eens, maar kon een kleine glimlach toch niet onderdrukken.....quote:
Heb je een kale kop?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hot flaming Pizza Salami.quote:
Nu niet, over een paar weken weer.quote:
Ja, die is erquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:57 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nu niet, over een paar weken weer.
Maar die is daar wel hoor neem ik aan.
Volgens mij nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:58 schreef Aanvoerder het volgende:
denthemen net in beeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |