kiki musampaquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:12 schreef De_Ananas het volgende:
Lijkt me cool om een vriend te hebben die bij Ajax voetbalde
Lijntje ligt gewoon plat.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:12 schreef ericajax het volgende:
al 10 keer gebeld maar in gesprek, blijven proberen
Ze hangen aan de lijn met Kanu.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:12 schreef ericajax het volgende:
al 10 keer gebeld maar in gesprek, blijven proberen
Beter hangt Kanu dan ff op....quote:
nee toch?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:10 schreef BB-boy het volgende:
Als een hoentje.
Om hier ff een bakkie koffie te drinken.quote:
beter.... prettige vakantie....quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Om hier ff een bakkie koffie te drinken.
Jongens, ik wens jullie een fijne tijd hier, ik vertrek dadelijk naar Griekenland! Ik zie jullie weer op de 19e! Gegroet!
Prettige vakantiequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jongens, ik wens jullie een fijne tijd hier, ik vertrek dadelijk naar Griekenland! Ik zie jullie weer op de 19e! Gegroet!
Fijne vakantie. Chersonissos?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je kan het ook live op internet kijken: http://www.ajaxinternettv.nl/player/player_live.phpquote:
ajax.nlquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:34 schreef DouweEgbert het volgende:
Is er ook iets te volgen van de eerste training op AT5?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |