Ajax en Az trekken sowieso al aan hem maar hij wilt nog een jaartje bij Volendam blijven en dan naar Ajax.. Heeft iets te maken met 150.000 euro kosten voor de jeugdopleiding ofzo iets..quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:59 schreef PizzaSalami het volgende:
Dan zal hij vanzelf bij Ajax terecht komen met dat puike samenwerkingsverband van ons.
Niet dat het verkeerd is om daar nog een jaartje te blijven, maar die kosten zullen het probleem toch niet zijn?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:03 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ajax en Az trekken sowieso al aan hem maar hij wilt nog een jaartje bij Volendam blijven en dan naar Ajax.. Heeft iets te maken met 150.000 euro kosten voor de jeugdopleiding ofzo iets..
Hij is voor Ajax?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:55 schreef Loserkid het volgende:
Een vriend van me is uitgeroepen tot beste a1 speler van nederland, hij wordt gehuldigt in de rust van de JCS.
Hij speelt bij Volendam
Ik ben zn zaakwaarnemer niet dus vraag me geen detailsquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:06 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Niet dat het verkeerd is om daar nog een jaartje te blijven, maar die kosten zullen het probleem toch niet zijn?
Zo dacht BonJovi er ook over.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:12 schreef De_Ananas het volgende:
Lijkt me cool om een vriend te hebben die bij Ajax voetbalt
Het halve eerste elftal van Volendam komt toch uit eigen jeugd?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel opvallen trouwens, dat de jeugd van Volendam op het hoogste niveau speelt terwijl er eigenlijk zelden iets vandaan komt...
Ik heb er 1 seizoen van mogen profiterenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:12 schreef De_Ananas het volgende:
Lijkt me cool om een vriend te hebben die bij Ajax voetbalt
Moet dit het lokkertje zijn om mensen over te halen naar de training te komen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:48 schreef F1Bas het volgende:
Nieuwe aanwinsten Laurent Delorge en Erik Heijblok zijn de oefensessie wél voor het eerst te bewonderen in Ajax-tenue.
Als je met een groep gaat is het altijd wel gezellig. Helaas moet ik werken vandaag dus ben ik er niet bij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:55 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk heb ik niet zoveel met naar een training kijken.
Met een groep (en eventueel bijbehorende genotsmiddelen) is alles leuk, zelfs een juniorenwedstrijd synchroomzwemmen. De training op zich doet me geen fuck, is vaak verschrikkelijk saai en gemaakt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als je met een groep gaat is het altijd wel gezellig. Helaas moet ik werken vandaag dus ben ik er niet bij.
Hou es opquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:30 schreef Badabingea het volgende:
Waar de neuk blijven de goeie aankopen
Meer een soort symbolisch begin van het seizoen en einde van de zomerstop, ik snap het wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Montana, dat is ook zo. Maar waarschijnlijk zal er nog wel een groep daarna de stad in gaan. Altijd gezellig. Als ik niet hoefde te werken had ik wel even komen kijken. Maar inderdaad, niet voor de training.
Dat heeft niets met voetbal te makenquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maar inderdaad, niet voor de training.
michael van der werff?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:55 schreef Loserkid het volgende:
Een vriend van me is uitgeroepen tot beste a1 speler van nederland, hij wordt gehuldigt in de rust van de JCS.
Hij speelt bij Volendam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |