moet werkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:43 schreef koningdavid het volgende:
Wie komen er morgen eigenlijk niet naar de training?
Ik neem aan dat Babel en Maduro hebben nog vakantie, neem ik aan. Zijn Sneijder, Huntelaar, Emanuelson en Heitinga wel gewoon van de partij?
Ik bedoelde eigenlijk de spelers.quote:
quote:Als Ajax morgen (11.30 uur) aan de eerste training van het seizoen begint, is de selectie nog verre van compleet. Behalve de deelnemers aan het jeugd-EK hebben ook de vaste Oranje-klanten John Heitinga, Klaas-Jan Huntelaar, Maarten Stekelenburg en Wesley Sneijder nog vrij. Dat meldt AD Sportwereld woensdag.
De Zweedse aanwinst Kennedy Bakircioglu heeft ook nog wat langer verlof. Nieuwe aanwinsten Laurent Delorge en Erik Heijblok zijn de oefensessie wél voor het eerst te bewonderen in Ajax-tenue. De lijst met afwezigen ziet er als volgt uit:
Kennedy Bakircioglu
John Heitinga
Klaas-Jan Huntelaar
Maarten Stekelenburg
Wesley Sneijder
Ryan Babel
Robbert Schilder
Hedwiges Maduro
Tom De Mul
Jan Vertonghen
Thomas Vermaelen
Het zal toch wel niet uitverkocht zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:41 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop dat ik ook nog wat kaartjes kan regelen voor AT.
quote:'Ajax bekijkt Franse jeugdinternational'
Geschreven door Franklin Stoker op woensdag, 4 juli om 23:32
Ajax is aan het bekijken of de verdedigende stellingen kunnen worden versterkt. Volgens L‘Equipe hebben de Amsterdammers belangstelling getoond voor Mohamed Chakouri van Montpellier. De 21-jarige Fransman moet naar verluidt 1,5 miljoen euro kosten.
De jeugdinternational was de afgelopen drie seizoenen actief voor de Franse tweede divisionist en heeft zich in deze periode gestaag richting een basisplaats weten te spelen. Tot nu toe maakte hij 49 keer zijn opwachting in het shirt van Montpellier en scoorde vier maal.
Chakouri, een centrale verdediger, maakte in juni deel uit van het Franse team dat in Toulon het internationale toernooi voor spelers onder 21 jaar won. Twee jaar geleden vertegenwoordigde hij Les Bleus onder 19 jaar tijdens het EK in Ierland.
Hehe, geen bier hier. Moet na de training direct door naar werk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
hehe 8.45 trein hiero.... en dan weer bier denk ik![]()
Nee hoor, kijk maar op die groepsfoto. En hij staat ok niet bij het lijstje van afwezigen voor de trainig.quote:
ik dacht dat je bedoelde dat er een gerucht ging over een comebackquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar op die groepsfoto. En hij staat ok niet bij het lijstje van afwezigen voor de trainig.
WTFquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok bedankt, morgen om 9.55 de trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |