Tribunes?? owjah ze trainen op de toekomst.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je kan het ook live op internet kijken: http://www.ajaxinternettv.nl/player/player_live.php
Kan ik vanavond NL en Polen naar beneden laden?
Inderdaad. Het is ongeveer even boeiend als Tien die de spelersbussen op weg naar de Kuip aan het uitzenden waren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Neuh, via internet de training kijken is echt geen fuck aan. En er zijn wel ERG veel afwezigen.
Die heeft de trein gemist, inlezen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:41 schreef BB-boy het volgende:
Ik wil terror zien vlammen in een partijtje.
Heb zojuist een paar fakkels afgestoken en mijn banderies omhoog gehouden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:34 schreef BoNi het volgende:
Hebben jullie Delorge ook al toegezongen van achter jullie PC
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:43 schreef BoNi het volgende:
Inderdaad veel spelers afwezig.
Stam, Gabri, Davids en Delorge zijn zo'n beetje de enige grote namen die aanwezig zijn......
En wel zingen hè? Leuk voor de buren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Heb zojuist een paar fakkels afgestoken en mijn banderies omhoog gehouden.
Achter je PC in je kleine holletje.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nee, gewoon binnen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:47 schreef Blight het volgende:
[..]
En wel zingen hè? Leuk voor de buren.
Precies, rookmelder uit en helemaal losquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Achter je PC in je kleine holletje.
Gordijnen in de fik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:49 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Precies, rookmelder uit en helemaal los.
Dat is niet leuk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:52 schreef BoNi het volgende:
![]()
Manucharyan geblesseerd van het veld........
Eens, maar kon een kleine glimlach toch niet onderdrukken.....quote:
Heb je een kale kop?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hot flaming Pizza Salami.quote:
Nu niet, over een paar weken weer.quote:
Ja, die is erquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:57 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nu niet, over een paar weken weer.
Maar die is daar wel hoor neem ik aan.
Volgens mij nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:58 schreef Aanvoerder het volgende:
denthemen net in beeld?
Hij roept steeds iets tegen die nieuwe zuid-afrikaan...quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:04 schreef PizzaSalami het volgende:
Vermaakt Perez zich een beetje?
Ga ik wel vanuit, maar jij klonk ook wel als een échte fanatieke ultra, met je bandierie en fakkel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:57 schreef PizzaSalami het volgende:
Maar die is daar wel hoor neem ik aan.
Geen idee. Hij kijkt altijd een beetje nors en lacht altijd als een boer met kiespijn.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:04 schreef PizzaSalami het volgende:
Vermaakt Perez zich een beetje?
Ja, hij rent heel goed heen en weer. Net als de rest.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:11 schreef DouweEgbert het volgende:
Al iets bekend van Mohamed Chakouri?
Is dat wat?
In frankrijk jaquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:12 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, hij rent heel goed heen en weer. Net als de rest.
Kennedy is er niequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:13 schreef Urquhart het volgende:
Hoe doen Delorge, Kennedy en Colin het?
Oh, ik dacht dat het over die Afrikanen op stage ging.quote:
je mag de mijne wel hebben. ik ga nu off.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:16 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom doet mijn stream het niet?
Heeft ook nog een week vakantie vanwege interlands ofzo.quote:
Moet je er voor betalen of zoquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:16 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
je mag de mijne wel hebben. ik ga nu off.
Nee, man. Die staan allemaal bij eerste training te kijken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:26 schreef kevin6188 het volgende:
2,5 uur bellen en nog is Supporterszaken overbelast
Whaah ah ah aaahhh! Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, man. Die staan allemaal bij eerste training te kijken.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ga ik wel vanuit, maar jij klonk ook wel als een échte fanatieke ultra, met je bandierie en fakkel.
bevalt m'n stream?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wie is die lange, jonge kerel?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:39 schreef BB-boy het volgende:
Gaat die ouwe nou keepen?
Die zit in Firenze een medische keuring te ondergaanquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Iemand Sneijder al gezien trouwens?
Die loopt op de Ponte Vecchio...quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
Die Spijkerman zit ook aan ieders z'n lul te zuigen zeg.
Dat heet tegenwoordig tikkertjequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Volgens mij moet hij iedereen aanraken of zo?
Als Ajax morgen (11.30 uur) aan de eerste training van het seizoen begint, is de selectie nog verre van compleet. Behalve de deelnemers aan het jeugd-EK hebben ook de vaste Oranje-klanten John Heitinga, Klaas-Jan Huntelaar, Maarten Stekelenburg en Wesley Sneijder nog vrij. Dat meldt AD Sportwereld woensdag.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Ja stel je voor dat de assistent trainer z'n spelers aanraaktquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Volgens mij moet hij iedereen aanraken of zo?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat de assistent trainer z'n spelers aanraakt![]()
Oh bedoelde men niet Jack?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat de assistent trainer z'n spelers aanraakt![]()
Die jongen zit toch in een rolstoel?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:06 schreef BB-boy het volgende:
Denthemen in beeld.
ja, daarom valt hij ook wat sneller op.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Die jongen zit toch in een rolstoel?
Ik ben al 200 minuten bezig en ben er nog niet doorquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:05 schreef ericajax het volgende:
rde klantvriendelijkheid is helaas ver te zoeken bij onze club...
Edgar Davids ging even een praatje met hem maken volgens mij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Die jongen zit toch in een rolstoel?
Praten ze zomaar met elkaar?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zag ook Ten Cate en Perez met elkaar praten. Het komt goed.![]()
![]()
Ze praten met elkaar.. OMGquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
=
Ik zag ook Ten Cate en Perez met elkaar praten. Het komt goed.![]()
![]()
kben al sinds 10 uur bezig, idioten daar johquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:11 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik ben al 200 minuten bezig en ben er nog niet door
Dat was 'ie alquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:18 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat hij aanvoerder gaat worden![]()
Ben er nu door, een wachtende voor me. Vind vast zo uit dat Noord vol is, schiet ik er nog niks mee op.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:22 schreef ericajax het volgende:
[..]
kben al sinds 10 uur bezig, idioten daar joh
doe je goed, kheb nog steeds die kk ingesprek-toonquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:24 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ben er nu door, een wachtende voor me. Vind vast zo uit dat Noord vol is, schiet ik er nog niks mee op.
tyfuszooiquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:50 schreef ericajax het volgende:
[..]
doe je goed, kheb nog steeds die kk ingesprek-toon
what about Zuid 2de ring?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
tyfuszooi![]()
![]()
Fokking schijtbende. Ben je vier uur bezig, is Noord helemaal uitverkocht. Kut-supporterszaken.
Doe ik niet aan. Al mn vrienden zitten op Noord, dan ga ik niet in mn eentje aan de andere kant van het stadion zitten.quote:
klote, kbaal er wel van, kprobeer al 4 uur, nog steeds ingesprekquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Al mn vrienden zitten op Noord, dan ga ik niet in mn eentje aan de andere kant van het stadion zitten.
Waar wil jij naartoe?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:56 schreef ericajax het volgende:
[..]
klote, kbaal er wel van, kprobeer al 4 uur, nog steeds ingesprek
omdat je pas vanaf 5 juli kon bellenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:57 schreef BB-boy het volgende:
Waarom beginnen jullie vandaag pas met bellen?
Ik stond op die wachtlijst. Maar ik kan nu wel 17 keer een losse kaart voor pakweg 413 kopen, maar een SCC lukt niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:01 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Whihi Eric voor de tv ohoho
Volgens mij hoort iedereen van de wachtlijst sowieso een kaart te krijgen als je een brief hebt gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |