Ik denk dat er geen grote transfer aan staat te komen, meestal zijn de brieven of ik nu eindelijk wil betalen al lang binnen.quote:
Als er wel een grote aankoop komt, dan moet er een andere goede speler op de bank.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:15 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen grote transfer aan staat te komen, meestal zijn de brieven of ik nu eindelijk wil betalen al lang binnen.
Woon je in Brussel ofzo? Of ga je gezellig om 9 uur s'ochtends winkelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:32 schreef w00h00 het volgende:
Morgen 11.30 present. half 9 de trein pakken dan maar.
Me vriendin moest toch nog ff de stad in.![]()
Ja, die was er vorig jaar nog.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:43 schreef andre347 het volgende:
Zie ik daar Roger nou staan of lijkt dat maar zo, daar rechts op de foto
Die staat achter aan, zijn te klein blijkbaarquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:45 schreef toma het volgende:
[..]
Sneijder en Rosenberg staan niet op die foto
WKquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:45 schreef toma het volgende:
[..]
Sneijder en Rosenberg staan niet op die foto
Ja, welke smoes zou Henk ten Cate nu weer hebben?quote:
Ja, en Lindenbergh en ten Cate zijn beste maatjes.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Die foto geeft wel een beetje het beeld van Roger aan: een beetje een buitenstaander.
hehe 8.45 trein hiero.... en dan weer bier denk ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:42 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Woon je in Brussel ofzo? Of ga je gezellig om 9 uur s'ochtends winkelen.
Olaf is een beste kerelquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:26 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja, en Lindenbergh en ten Cate zijn beste maatjes.
moet werkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:43 schreef koningdavid het volgende:
Wie komen er morgen eigenlijk niet naar de training?
Ik neem aan dat Babel en Maduro hebben nog vakantie, neem ik aan. Zijn Sneijder, Huntelaar, Emanuelson en Heitinga wel gewoon van de partij?
Ik bedoelde eigenlijk de spelers.quote:
quote:Als Ajax morgen (11.30 uur) aan de eerste training van het seizoen begint, is de selectie nog verre van compleet. Behalve de deelnemers aan het jeugd-EK hebben ook de vaste Oranje-klanten John Heitinga, Klaas-Jan Huntelaar, Maarten Stekelenburg en Wesley Sneijder nog vrij. Dat meldt AD Sportwereld woensdag.
De Zweedse aanwinst Kennedy Bakircioglu heeft ook nog wat langer verlof. Nieuwe aanwinsten Laurent Delorge en Erik Heijblok zijn de oefensessie wél voor het eerst te bewonderen in Ajax-tenue. De lijst met afwezigen ziet er als volgt uit:
Kennedy Bakircioglu
John Heitinga
Klaas-Jan Huntelaar
Maarten Stekelenburg
Wesley Sneijder
Ryan Babel
Robbert Schilder
Hedwiges Maduro
Tom De Mul
Jan Vertonghen
Thomas Vermaelen
Het zal toch wel niet uitverkocht zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:41 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop dat ik ook nog wat kaartjes kan regelen voor AT.
quote:'Ajax bekijkt Franse jeugdinternational'
Geschreven door Franklin Stoker op woensdag, 4 juli om 23:32
Ajax is aan het bekijken of de verdedigende stellingen kunnen worden versterkt. Volgens L‘Equipe hebben de Amsterdammers belangstelling getoond voor Mohamed Chakouri van Montpellier. De 21-jarige Fransman moet naar verluidt 1,5 miljoen euro kosten.
De jeugdinternational was de afgelopen drie seizoenen actief voor de Franse tweede divisionist en heeft zich in deze periode gestaag richting een basisplaats weten te spelen. Tot nu toe maakte hij 49 keer zijn opwachting in het shirt van Montpellier en scoorde vier maal.
Chakouri, een centrale verdediger, maakte in juni deel uit van het Franse team dat in Toulon het internationale toernooi voor spelers onder 21 jaar won. Twee jaar geleden vertegenwoordigde hij Les Bleus onder 19 jaar tijdens het EK in Ierland.
Hehe, geen bier hier. Moet na de training direct door naar werk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
hehe 8.45 trein hiero.... en dan weer bier denk ik![]()
Nee hoor, kijk maar op die groepsfoto. En hij staat ok niet bij het lijstje van afwezigen voor de trainig.quote:
ik dacht dat je bedoelde dat er een gerucht ging over een comebackquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar op die groepsfoto. En hij staat ok niet bij het lijstje van afwezigen voor de trainig.
WTFquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok bedankt, morgen om 9.55 de trein.
Ajax en Az trekken sowieso al aan hem maar hij wilt nog een jaartje bij Volendam blijven en dan naar Ajax.. Heeft iets te maken met 150.000 euro kosten voor de jeugdopleiding ofzo iets..quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:59 schreef PizzaSalami het volgende:
Dan zal hij vanzelf bij Ajax terecht komen met dat puike samenwerkingsverband van ons.
Niet dat het verkeerd is om daar nog een jaartje te blijven, maar die kosten zullen het probleem toch niet zijn?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:03 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ajax en Az trekken sowieso al aan hem maar hij wilt nog een jaartje bij Volendam blijven en dan naar Ajax.. Heeft iets te maken met 150.000 euro kosten voor de jeugdopleiding ofzo iets..
Hij is voor Ajax?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:55 schreef Loserkid het volgende:
Een vriend van me is uitgeroepen tot beste a1 speler van nederland, hij wordt gehuldigt in de rust van de JCS.
Hij speelt bij Volendam
Ik ben zn zaakwaarnemer niet dus vraag me geen detailsquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:06 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Niet dat het verkeerd is om daar nog een jaartje te blijven, maar die kosten zullen het probleem toch niet zijn?
Zo dacht BonJovi er ook over.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:12 schreef De_Ananas het volgende:
Lijkt me cool om een vriend te hebben die bij Ajax voetbalt
Het halve eerste elftal van Volendam komt toch uit eigen jeugd?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel opvallen trouwens, dat de jeugd van Volendam op het hoogste niveau speelt terwijl er eigenlijk zelden iets vandaan komt...
Ik heb er 1 seizoen van mogen profiterenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:12 schreef De_Ananas het volgende:
Lijkt me cool om een vriend te hebben die bij Ajax voetbalt
Moet dit het lokkertje zijn om mensen over te halen naar de training te komen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:48 schreef F1Bas het volgende:
Nieuwe aanwinsten Laurent Delorge en Erik Heijblok zijn de oefensessie wél voor het eerst te bewonderen in Ajax-tenue.
Als je met een groep gaat is het altijd wel gezellig. Helaas moet ik werken vandaag dus ben ik er niet bij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:55 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk heb ik niet zoveel met naar een training kijken.
Met een groep (en eventueel bijbehorende genotsmiddelen) is alles leuk, zelfs een juniorenwedstrijd synchroomzwemmen. De training op zich doet me geen fuck, is vaak verschrikkelijk saai en gemaakt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als je met een groep gaat is het altijd wel gezellig. Helaas moet ik werken vandaag dus ben ik er niet bij.
Hou es opquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:30 schreef Badabingea het volgende:
Waar de neuk blijven de goeie aankopen
Meer een soort symbolisch begin van het seizoen en einde van de zomerstop, ik snap het wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Montana, dat is ook zo. Maar waarschijnlijk zal er nog wel een groep daarna de stad in gaan. Altijd gezellig. Als ik niet hoefde te werken had ik wel even komen kijken. Maar inderdaad, niet voor de training.
Dat heeft niets met voetbal te makenquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maar inderdaad, niet voor de training.
michael van der werff?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:55 schreef Loserkid het volgende:
Een vriend van me is uitgeroepen tot beste a1 speler van nederland, hij wordt gehuldigt in de rust van de JCS.
Hij speelt bij Volendam
kiki musampaquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:12 schreef De_Ananas het volgende:
Lijkt me cool om een vriend te hebben die bij Ajax voetbalde
Lijntje ligt gewoon plat.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:12 schreef ericajax het volgende:
al 10 keer gebeld maar in gesprek, blijven proberen
Ze hangen aan de lijn met Kanu.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:12 schreef ericajax het volgende:
al 10 keer gebeld maar in gesprek, blijven proberen
Beter hangt Kanu dan ff op....quote:
nee toch?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:10 schreef BB-boy het volgende:
Als een hoentje.
Om hier ff een bakkie koffie te drinken.quote:
beter.... prettige vakantie....quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Om hier ff een bakkie koffie te drinken.
Jongens, ik wens jullie een fijne tijd hier, ik vertrek dadelijk naar Griekenland! Ik zie jullie weer op de 19e! Gegroet!
Prettige vakantiequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jongens, ik wens jullie een fijne tijd hier, ik vertrek dadelijk naar Griekenland! Ik zie jullie weer op de 19e! Gegroet!
Fijne vakantie. Chersonissos?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je kan het ook live op internet kijken: http://www.ajaxinternettv.nl/player/player_live.phpquote:
ajax.nlquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:34 schreef DouweEgbert het volgende:
Is er ook iets te volgen van de eerste training op AT5?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |