Chaos. liefquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:35 schreef Q. het volgende:
Hier is net alles en iedereen verhuisd en het is een lekkere chaos nu.
Beter dan leuke verpleegsters voor je ochtendurinequote:Op donderdag 5 juli 2007 09:21 schreef Litpho het volgende:
Leuke serveersters voor je ochtendkoffie.
Ja, dank je. Ik wist wel dat die vrolijke stemming ongepast was op mijn werk en die verbale stilettohiel was net wat het nodig had om uit zijn lijden verlost te worden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Beter dan leuke verpleegsters voor je ochtendurine.
Als ik nog eens van pas kan komen, weet je me te vinden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dank je. Ik wist wel dat die vrolijke stemming ongepast was op mijn werk en die verbale stilettohiel was net wat het nodig had om uit zijn lijden verlost te worden.
Ik niet, dus ik zag 'm nog goed... Stomme standaard vijftig posts op één pagina instelling...quote:
Ik heb 80 posts op één paginaquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik niet, dus ik zag 'm nog goed... Stomme standaard vijftig posts op één pagina instelling...![]()
De nacht over geslagen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:17 schreef TwistedDarling het volgende:
ik denk dat ik toch maar even verder moet slapen.
Stomme niet-logische alternatieven voor een aantal posts op een pagina..quote:
Kan je ook even een stukje voor mij slapen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:17 schreef TwistedDarling het volgende:
ik denk dat ik toch maar even verder moet slapen.
Je spaart zequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je bedenkt elke dag leukere koosnaampjes voor me.
Probeer "thuiswerken" eens!quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je ook even een stukje voor mij slapen?
Auto-tab-refresh iedere 5m is echt mega-handig!quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Pff topics schieten uit de grond als paddestoelen. Ik moet tegenwoordig tpven op pagina 6...
vertel! hoe krijg ik dat?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Auto-tab-refresh iedere 5m is echt mega-handig!
Elke 5 seconden is nog veel handigerquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Auto-tab-refresh iedere 5m is echt mega-handig!
Google is mijn beste vriendjequote:
Dat zeg ik!quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
http://www.worldstart.com/tips/tips.php/3887
Ik ga wel weer terug naar het maken van ongewenste seksuele opmerkingen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ga je nou bijdehand worden?.
Dat is mijn taak!.
nah, da's toevallig... ik heb daarnet koffie gehaald!quote:
Pas maar op dat je niet wordt aangeklaagdquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:16 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ga wel weer terug naar het maken van ongewenste seksuele opmerkingen.![]()
Kom maar op!quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:16 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ga wel weer terug naar het maken van ongewenste seksuele opmerkingen.![]()
En dan Yvonne als rechter?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet wordt aangeklaagd.
Jij organiseert het, dus zeg het maar. Ik neem wel tequila mee.quote:
Jouw enthousiasme helpt het 'ongewenste' deel niet echtquote:
schenk dat maar aan een anderquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Jij organiseert het, dus zeg het maar. Ik neem wel tequila mee..
Ik ben nog steeds niet bereid om al zijn ideeen in praktijk uit te voerenquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jouw enthousiasme helpt het 'ongewenste' deel niet echt.
Whehe, ik heb 'm een keer ontmoet. Hij doet aan theatersport en speelde een wedstrijd tegen het team van m'n oudtheatersportdocent. Hij was vooral erg dik. En vies. En zweterig. En hij stonk. Zo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
als je SCH niet kent dan ben je echt een FOK! newbie![]()
Oh, het ging hier over een user, niet over een subforum..quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
als je SCH niet kent dan ben je echt een FOK! newbie![]()
Hij probeerde je in elk geval niet te versierenquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Whehe, ik heb 'm een keer ontmoet. Hij doet aan theatersport en speelde een wedstrijd tegen het team van m'n oudtheatersportdocent. Hij was vooral erg dik. En vies. En zweterig. En hij stonk. Zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |