Ik kan me niet voorstellen dat Natasia blijft. Dan kan echt niet. Die boetes zijn waardeloos: Fysiek geweld is gewoon exit. Natasia, Huub of wie dan ook dat interressert me niet. Ik wil wat te lachen hebben en niet fokked op achter de pc zitten. Ik word er niet goed van zoals het de laatste maanden gaat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:13 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Dennis hebben nu absoluut niets gedaan wat ook maar een hele kleine boete rechtvaardigt. Of zijn de regel héél erg aangescherpt opeens?? Dan is het een boete voor Dennis en Huub en exit Natasia (want die krabben is lichamelijk letsel).
Dan mag ie wel eens gaan dimmen met al die ordinaire beledigingen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:17 schreef tipsch het volgende:
denniks "heeft zin in RTL"
hehe, ik ben bang dat wel de waarheid isquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:16 schreef Mika25 het volgende:
[conspiracy mode]
De redaktie wilt Natasja niet kwijt, dus daarom hebben ze Huub opdracht gegeven om een overtreding te begaan. Als ze nu Natasja geen boete geven dan kunnen ze zeggen "maar Huub heeft OOK geen boete gekregen, dus we waren gewoon in een goede bui vandaag"...
Maar RTL heeft absoluut geen zin in Pinky Winky de kasthomo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:17 schreef tipsch het volgende:
denniks "heeft zin in RTL"
Wat drijft jou om te posten, het achter elkaar aanhobbelen van users met negatieve uitingen over een bepaalde bewoner of je persoonlijke gevoelens over het ongelijk in verband met je persoonijke voorkeur?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Omdat Huub anders in zijn eten spuugt? Wat een gentleman is het toch en dan BAN trash noemen
Weet je dit zeker ? De vorige keer kreeg ze EN een boete EN een OW. Dat zijn volgens mij twee verschillende soorten sanctie's, die niet aan elkaar verbonden zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Boetes kan Natasia niet meer krijgen. Die zit met een waarschuwing. Dus als ze iets doet wat een waarschuwing waard is, is het exit Natasia.
en was het niet Huub z'n doel om Brian uit de tent te lokken door Amanda te beffen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:18 schreef Desii het volgende:
Ik vond het ook allemaal nogal meevallen.... maar wat heb ik een hekel aan nix.... bah wat een vage sukkel.
Jammer dat Huub zijn zelfbeheersing zo slecht kan houden... Hij kan beter stoppen met drinken, daar had Syl. het gister ook nog over.
Volgens mij hadden ze afgesproken dat fysiek geweld niet meer uitgelokt mocht worden.... maar nix doet niet anders.(hij spreekt het zelfs uit dat dat zijn doel is)
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
Nix wilde dat Huub in zijn eten zou spugen omdat hij dacht dat Natasja boos zou worden. Plan mislukt.
Huub wilde Dennis gaan negeren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:19 schreef farscapevr6 het volgende:
zo jammer dat huub op deze manier zorgt dat dennix op deze manier tv krijgt
laat die boy links liggen en hij kruipt zo naar huis
Ik snap niet dat Nadia het niet wat meer onder de aandacht brengt wat Natasia haar vanmiddag heeft aangedaan. En dat Huub c.s. hier niet veel meer op blijven hameren. Dit moet "op de agenda" blijven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Boetes kan Natasia niet meer krijgen. Die zit met een waarschuwing. Dus als ze iets doet wat een waarschuwing waard is, is het exit Natasia.
Ik wil je niet teleurstellen hoor, maar Natasia gaat echt niet EXIT.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
Tegen beter weten in kom ik toch maar weer meestreamen.
Als ik er morgenochtend achterkom dat ik haar live exit mededeling heb gemist, vergeef ik het mezelf ook niet.
Welkom (terug?). Ik denk dat die exit ijdele hoop is hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
Tegen beter weten in kom ik toch maar weer meestreamen.
Als ik er morgenochtend achterkom dat ik haar live exit mededeling heb gemist, vergeef ik het mezelf ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |