quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:53 schreef D.Rose het volgende:
ik ga even een paar topics missen
tot topic 200
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:53 schreef D.Rose het volgende:
ik ga even een paar topics missen
tot topic 200
Ah, altijd gezellig.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:39 schreef Againzender het volgende:
Ik heb de Bert&Ernie CD maar opgezet.
leuk voor haarquote:
dit soort mededelingen wordt wel vaker 's nachts gedaan bij 3FM volgens mij.quote:
Er schijnt wat gaande te zijn op die parkeerplaats.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:44 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom staat de webcam naar buiten gericht
Sander neemt rijlessen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Er schijnt wat gaande te zijn op die parkeerplaats.
Bomen zijn tofquote:
Aangezien je nog wakker bent heb je 'm nog niet opgezet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:24 schreef borisz het volgende:
heb de cd van de bird and the bee binnen gehaald![]()
jawel winamp looptquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aangezien je nog wakker bent heb je 'm nog niet opgezet?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
een van de mooiste nummers aller tijden
Hebben we het over het zelfde nummer?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
een van de mooiste nummers aller tijden
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hebben we het over het zelfde nummer?
Ik heb niet 1 favoriete nummersquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]wat is jouw favoriete nummers dan?
quote:Vanaf morgen is het eigenlijk (op wat korte vakanties en het Lowlands-weekend na) twee maanden lang feest voor wie van Gerard en Michiel als combi houdt. Het spoorboekje:
0900-1200 Arbeidsvitaminen met Gerard
1200-1400 Leuk is Anders met Michiel
1900-2200 Ek-Stra Weekend met Gerard EN Michiel
0100-0400 Nachtegiel met Michiel
0400-0700 Ekdom in de nacht met Gerard
Da's toch al snel 14 uur Ek-stra Weekend per etmaal
bron: http://www.michielveenstra.nl/
Jup, precies mijn gedachte Areyoutalkingtome. Veenstra-Ekdom radioquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:07 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
teringdas wel veel hans
maar niet onaardig
Dat vind ik dus nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
omdat Relax, take it easy veel en veel en veel leuker is
quote:
Is zo door de platenmaatschappij bepaald, waarom weet ik ook niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:08 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Love Today niet de nieuwe single van Mika is geworden![]()
verliefd, maar het is nog prilquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:24 schreef Toad het volgende:
Hoe is het met jullie allemaal?
Ook al! Van de week waren er meer in dit topic. Eén durfde zelfs de naam niet te zeggen volgens mij...quote:
Prima! En met jou?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:24 schreef Toad het volgende:
Hoe is het met jullie allemaal?
Ik ga ook niet met namen strooienquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:26 schreef Toad het volgende:
[..]
Ook al! Van de week waren er meer in dit topic. Eén durfde zelfs de naam niet te zeggen volgens mij...
Namen zelfs!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga ook niet met namen strooien
als er wat uit komt krijg je het wel te wetenquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:26 schreef Toad het volgende:
[..]
Ook al! Van de week waren er meer in dit topic. Eén durfde zelfs de naam niet te zeggen volgens mij...
Ekdom draaide vannochtend een erg lekkere remix van een track van RE.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:32 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zet Room Eleven - Bitch weer even op...![]()
Dan zoek ik de podcast toch even op...!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ekdom draaide vannochtend een erg lekkere remix van een track van RE.![]()
Hij had die zangeres Janne Schra aan de lijnquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zoek ik de podcast toch even op...!
Ik moet zeggen dat ik het origineel toch beter vind...quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ekdom draaide vannochtend een erg lekkere remix van een track van RE.![]()
Ik vond deze beats en cuts wel geinig!quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het origineel toch beter vind...![]()
"Hilversum, this is Vijfhuizen. We're receiving you..."quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:16 schreef MichielV het volgende:
Hallo?
halloooooooo!quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:28 schreef Toad het volgende:
heeej B.A Trix!
hij kon er echt niet mee omgaan, stond wat te hannessen met z'n pakquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:34 schreef -Hans- het volgende:
PRACHTIG ! hebben jullie net het weer gezien tijdens het NOS journaal ?! Sofie Hilbrand en een andere dame van BNN vielen de uitzending binnen en vroegen aandacht voor het klimaat.
Gerrit Hiemstra zag er wel de humor van in.ChatGirl en Bea !
![]()
Nee inderdaad, hij kon geen kant opquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hij kon er echt niet mee omgaan, stond wat te hannessen met z'n pak![]()
Nicollette & Sofie
Dat wordt straks UitzendingGemist even bezoeken...quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:34 schreef -Hans- het volgende:
PRACHTIG ! hebben jullie net het weer gezien tijdens het NOS journaal ?! Sofie Hilbrand en een andere dame van BNN vielen de uitzending binnen en vroegen aandacht voor het klimaat.
Gerrit Hiemstra zag er wel de humor van in.ChatGirl en Bea !
![]()
Je zit aan het ijs? Met dit weer?!quote:
Bedoel je prijzen?quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je zit aan het ijs? Met dit weer?!
Of bedoelde je het ijsmerk Ola niet?![]()
![]()
* Sirolf heeft weer een e-meeuw het raam uit gegooid
Zeker doen, echt lachen man.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wordt straks UitzendingGemist even bezoeken...
Boriszquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:03 schreef borisz het volgende:
ook request gedaan![]()
Denk dat ik ook maar weer voor de popquiz ga, ik kwam er deze week al een keertje doorheen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |