1ste fout al gewoon iedereen van mee laten genietenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:43 schreef Piaf het volgende:
Ja, en dat is dus een probleem!
Er hangt een vreselijk taboe rondom het gebruiken van je uitlaatklep en ik word er best wel niet goed van
Gisteren dus iets gegeten, iets met veel kruiden , lekkere kruiden wat dus vannacht heeft liggen broeien
Ik dus de hele dag op het werk de bilspier bij elkaar knijpen, ik zan zo nu onderhand wel biceps in mijn anus gekweekt hebben.
Nu ben ik al weer eventjes thuis en zit ik lekker op mijn stoel, niemand om me heen en kan ik gewoon zonder schroom mijn gang gaan
Zoals een ieder ander mens, je eigen lucht kan geen kwaad, ik ruik zelfs een beetje het eten van de dag ervoor door de lucht heen
Ik ben geen fart-fetisjst maar ik vind het niet erg
Nu begin het het toch wel een beetje zat te worden, ik heb niet zo'n grote kamer waar mijn computer in staat en als ik dus eventjes wegloop en ik loop weer terug dan ruik ik echt zo'n zwaveldamp, zure poepjeslucht, erger dan wanneer het er dus net uitkomt
Mijn klacht is dus: je eigen lichaam niet onder controle hebben, het verplicht zijn om poepjes te laten en als het er vele zijn dat het dan vervelend begint te worden ( met vervelend bedoel ik dus echt elke 5 a 10 minuten een flink poepje laten) en dan ook nog eens een keer dichtbij collega's zitten op het werk waar het absoluuuut uit den boze is om dit daar te doen!
Wat zal er in je lichaam gebeuren als je , zoals ik vandaag al deed, echt alles inhoud?
vroeger, heel vroeger, maakte ik een kommetje van mijn hand, en liet ik het poepje daar inquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Moet je eens een poepje laten op je vinger en er dan aan ruiken.
Echte lekkere scheten kun je dan geen genoeg van krijgen !
Wat ben je toch een ongelooflijk zielig mannatjequote:Op woensdag 4 juli 2007 20:50 schreef Piaf het volgende:
[..]
vroeger, heel vroeger, maakte ik een kommetje van mijn hand, en liet ik het poepje daar in
Dan bracht ik dus mijn kunstmatig kommetje naar mijn neus waarop ik ging ruiken
Ik denk dat er 20% zuurstof en 80% poepje in dat kommetje zat
Dat is pas ranzig!
wat nou zieligquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:51 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ongelooflijk zielig mannatje
Die onthoud ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:50 schreef Piaf het volgende:
[..]
vroeger, heel vroeger, maakte ik een kommetje van mijn hand, en liet ik het poepje daar in
Dan bracht ik dus mijn kunstmatig kommetje naar mijn neus waarop ik ging ruiken
Ik denk dat er 20% zuurstof en 80% poepje in dat kommetje zat
Dat is pas ranzig!
Wie gebruikt er dan ook het woord ''poepjes''quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:53 schreef Piaf het volgende:
[..]
wat nou zielig![]()
ik zeg toch "vroeger" ??
vroeger at ik ook alle snotjes uit mn neus, vroeger deed ik gewoon ranzig, vroeger was alles beter,op bepaalde dingen zoals dit na dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |