Jij begint met 'oog om oog'. Them are fighting words!quote:

Niet zo'n beste, dan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:59 schreef broer het volgende:
Dat was een typering van jouw 'ik ben ook wel eens benieuwd'.

Ja, dat is een goede gewoonte.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:05 schreef broer het volgende:
O, dan begreep ik je verkeerd.

Alleen als jij meegaat.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik zou dan gewoon een praatcursus doen..

quote:24 onovergank. werkw.; is gevaren
(weinig gebruikt) (in vragende zinnen) het maken, zus of zo gesteld zijn
hoe vaart de koning?

Dat wist ik wel. Echt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:33 schreef Lienekien het volgende:
En even als Neerlandici onder elkaar:
[..]

Je kunt volgens Van Dale op 25 manieren varen. Dat wist ik niet, echt niet.quote:

Uiteraard!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:05 schreef Z het volgende:
PI's!

Ik denk dat jij een beetje in de war bent eksters (te herkennen aan hun zwart/witte verenkleed) die inderdaad patjakkers genoemd kunnen worden. De Vlaamse gaai houdt zich echter vooral schuil in een boom.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:37 schreef Gellius het volgende:
Hm, hm, ja maar Wolfje, ik wil je niet gelijk op een detail pakken natuurlijk: maar ik heb nog NOOIT een Vlaamse gaai gezien die als "schuchter" gekarakteriseerd kon worden. Brutale rovers zijn het.

Ik zie dat de snor op de rode lijst staat. Waar is plunk?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:02 schreef Z het volgende:
Ik had wel wat meer reactie op de snor verwacht maar kennelijk zijn mijn vogeltjes paarlen voor de zwijnen hier.

quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:02 schreef Z het volgende:
Vogels
Ik had wel wat meer reactie op de snor verwacht maar kennelijk zijn mijn vogeltjes paarlen voor de zwijnen hier.

Wie zijn 'we'?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:45 schreef Frollo het volgende:
Wat is het adres van die stomme mevrouw? Dan gaan we 'es effe met de Fok!-knokploeg belletje trekken bij d'r.

Doe maar, want aan al die serieuze reacties hebben we ook bitter weinig.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:43 schreef dwerg het volgende:
Ik kan ook nog wel een paar flauwe grappen bedenken

Hoe imbeciel kun je zijn! 2,5 ml is zo goed als niks, daar kun je nog geen muizenbaby mee voeden, dat zijn coke-snuif hoeveelheden. Dat snapt zo'n kraamverzorgster toch ook!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Door een fout van de kraamzorg bij mijn tante kreeg een drie en een halve week te vroeg geboren kindje voor drie dagen lang in plaats van 25 mL per voeding maar 2,5 mL per voeding!
Hallo, mevrouw van de kraamzorg, wil je alsjeblieft NIET mijn lieve kleine babynichtje uithongeren!?

I second that.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:34 schreef broer het volgende:
Gewoon doen, dwerg. De gevolgen merk je later wel.

Ze zijn duidelijk thrilled met je terugkeer.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo.

Waarom nou niet?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga dan ook niet juichen als je weer terug bent.

Joh, ik ben alweer terug!quote:Op maandag 9 juli 2007 09:40 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Ga jij nog weg, Liene?

Ja, ik houd ook van jou, Gellius.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:56 schreef Gellius het volgende:
Nou nee, maar volgens mij zie ik die slak hier el-le-ke dag hoor.

Nee, Claudia. Maar ik heb wel handige tips voor vieze spijkerbroeken.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ben jij bekend met de praesens historicum, Lienekien?

Was erg goed inderdaad. Wat ik zo leuk vond was dat er zoveel verschillende mensen op Bjork af komen. Van kleine meisjes die denken dat ze een elfje zijn, tot halve hippies tot mannen die in een SLK rijdenquote:

Praesens historicum.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, Claudia. Maar ik heb wel handige tips voor vieze spijkerbroeken.

Ja, dat viel mij ook op, evenals de grote spreiding in leeftijd. Van pubers tot vijftigers, en zelfs ouders met kleine kinderen.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:23 schreef Z het volgende:
Was erg goed inderdaad. Wat ik zo leuk vond was dat er zoveel verschillende mensen op Bjork af komen. Van kleine meisjes die denken dat ze een elfje zijn, tot halve hippies tot mannen die in een SLK rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |