Ik ga 25 dagen op vakantie in septemberquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:06 schreef HPayne het volgende:
Ik ga 4 weken, dat zijn welgeteld maarliefst 155 punten![]()
Edit: - de helft + 15= 93
quote:-Beschouw-
-Verzorger: "Roken mag ik hier straks ook niet meer"-
quote:-Bayswater-
-Vader Bassie werkte ook graag met zijn handjes-
quote:-Ruud_fr-
-"Gelukkig lig ik óp de zes planken en niet er tussen"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Waaghals-
-Dokter Schlatter (anno 1915): Verrek jij hebt een Osgood!-
ah, dan is ie wel goedquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:35 schreef Waaghals het volgende:
Ok, ziekte van Osgood-Schlatter is een ziekte aan de knie die ongeveer tegelijkertijd door 2 dokters werd beschreven. Namelijk dokter Osgood en dokter Schlatter, vandaar ziekte van Osgood-Schlatter.
Als ik het zelf niet had, had ik er waarschijnlijk ook nooit van gehoord
Klinkt bekend. Is dat dat je pezen te kort zijn door te snelle groei? Dan heb ik dat ook gehad.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:35 schreef Waaghals het volgende:
Ok, ziekte van Osgood-Schlatter is een ziekte aan de knie die ongeveer tegelijkertijd door 2 dokters werd beschreven. Namelijk dokter Osgood en dokter Schlatter, vandaar ziekte van Osgood-Schlatter.
Als ik het zelf niet had, had ik er waarschijnlijk ook nooit van gehoord
Been there, done thatquote:
jep, nu heb ik er ook geen last van, alleen bij hele zware inspanningquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Is dat dat je pezen te kort zijn door te snelle groei? Dan heb ik dat ook gehad.
Geeft niks, ik meld het alleen maarquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:49 schreef Garudo het volgende:
[..]
Toen ik iets wou plaatsen zag ik die andere nog niet. Mijne is veranderd![]()
Don't Hurt Me![]()
Okequote:Op donderdag 5 juli 2007 19:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geeft niks, ik meld het alleen maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |