Hoezo vergezocht om een hele oude grap te kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:08 schreef Thomas87 het volgende:
[afbeelding]
Lerby: "He, zullen we straks ff met z'n vieren een potje klaverjassen?"
Speler rechts: "Nee man, ik ben Paul McCartney"
Zelfde geldt voor die van BonJoviquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo vergezocht om een hele oude grap te kunnen gebruiken
Inspiratie loos ik zal als ik beter weer aanpassen niet huilen als ik dan boven je staquote:
Als het een goed onderschrift is, heb ik er geen problemen mee hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Inspiratie loos ik zal als ik beter weer aanpassen niet huilen als ik dan boven je sta![]()
Geen inspiratiequote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
sommige mensen denken nog steeds dat het geen grap wasquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem wel sterkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:44 schreef Luco het volgende:
[afbeelding]
Lerby kan goed met Niels overweg
2e poedel is mine!!
quote:-Luco-
-Lerby kan goed met Niels overweg-
quote:-TheVulture-
-Lerby: "Ik voel dit haarfijn aan. Volgens mij wordt dit een duel om des keizers baard"-
quote:-HPayne-
-Lerby verrassende nieuwe dubbelpartner van Bjorn Borg op Wimbledon-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Mwanatabu-
-Scheidsrechter op de achtergrond: "Hoi. Neuken?"-
Istie het niet?quote:
Hazelhekke ook nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:14 schreef Beschouw het volgende:
Overweg lijkt er niet eens op.
Ik wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:56 schreef Blawh het volgende:
Gelukkig geen poedel, had geen inspiratie om bij deze foto een leuk onderschrift te plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |