quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:58 schreef Waaghals het volgende:
[afbeelding]
BRAZILIAANSE VOETBALLERS TE KOOP!!!!!!!: EEN ZWARTE VERS UIT DE BUSH EN EEN WITTE ZO UIT DE COPACABANA GEPLUKT!! MEDISCH GEKEURD EN TRANSFERVRIJ!!!!! BRAZILAANSE VOETBALLERS TE KOOP!!!
quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:58 schreef Waaghals het volgende:
[afbeelding]
BRAZILIAANSE VOETBALLERS TE KOOP!!!!!!!: EEN ZWARTE VERS UIT DE BUSH EN EEN WITTE ZO UIT DE COPACABANA GEPLUKT!! MEDISCH GEKEURD EN TRANSFERVRIJ!!!!! BRAZILAANSE VOETBALLERS TE KOOP!!!
He fuck is de aasgier me net voor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
"He lul, als je nog een keer op die fluit blaast wil je niet weten wat ik Dun ga"
Ik ook niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er morgenavond trouwens niet....
De uitslag ziet er zeker goed uit, Bayswater.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:25 schreef Beschouw het volgende:
Professioneel zeg.![]()
Deze kan je trouwens ook gebruiken.
[afbeelding]
quote:SuperRogier
Strakke broek; 119 euro. Fout overhemd, 76 euro. Met een boner tot je linkeroksel op het internet; priceless
quote:Bayswater
Twee Brazilianen betrapt op doop
quote:Waaghals
De opmaak is hier te vinden.quote:Luco
Hey scheids!! je hebt zeker een emmer met mieren naast je bed staan?!?!
je had niet gewonnenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:10 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
'IM THE KING OF THE WORLD!' WOOHOOO!
http://img.timeinc.net/time/daily/special/photo/leo/7.jpg
je kunt ook ander werk zoekenquote:te laat
Voortaan uitslagen tussen 20.00 en 22.00, dat komt mij beter uit ivm met mn werk
"Ja weet u chef, het komt gewoon beter uit met de voetbalfoto-onderschriftcompetitie weet u..."quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:32 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je had niet gewonnen
[..]
je kunt ook ander werk zoeken
precies, prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
"Ja weet u chef, het komt gewoon beter uit met de voetbalfoto-onderschriftcompetitie weet u..."
ik zie de conversatie tussen mezelf en mn baas al voor mequote:
quote:"Sorry maar het gaat niet langer hier ik kom thuis altijd veel te laat thuis, ik heb geen tijd om belangrijke zaken te regelen"
"Huh, wat is er dan belangrijker dan een goede baan en een goed salaris?"
"de uhh.......... voetbalfoto-onderschrift competitie van fok"
"OOooooooooow, ja tuurlijk ik begrijp het meteen!!!"
misschien is een van de users hier wel je werkgever, weet jij veelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:27 schreef toma het volgende:
[..]
ik zie de conversatie tussen mezelf en mn baas al voor me
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:35 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
misschien is een van de users hier wel je werkgever, weet jij veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |